2016. november 13., vasárnap

Új Wattpad történet

Nos, mint ahogy a címből is láthatjátok új történetet kezdem, ami nem fanfiction. Sőt még csak nem is az 1D-ről szól. Sajnálom, ugyanis tudom, hogy innen mindenki csak róluk olvasna tőlem szívesen, de úgy gondoltam, hogy ideje megpróbálkozom egy más típusú történettel is :) Remélem benéztek és ott is számíthatok majd rátok.

Ha szereted az :
👉🏻 Egyszerű történeteket
👉🏻 Romantikát
👉🏻Humoros történéseket
👉🏻 Franciaországot
👉🏻 Angliát
👉🏻 Gimnáziumot
👉🏻 Titkokat
Igen, gondolom azt hiszitek, hogy sablon blog. Nos, most még lehet annak tűnik, de hát csak az első fejezet van fent. Azt mondom, hogy adjatok esélyt neki ;D Lehet sablonnak tűnik, de nem az lesz, majd meglátjátok, hisz ismerhettek engem már. Írtam én sablon történetet? Mert szerintem soha.

4 megjegyzés:

  1. Mindenképp belenézek ;)

    VálaszTörlés
  2. En is belenezek. Ide mar nem is fogsz hozni uj toertenetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mondhatnám azt, hogy egyszer talán igen. Azonban akkor hazudnék, ugyanis nem érzem úgy, hogy én egyszer valaha még tudnék írni az 1D-ről :/ sajnos már képtelen vagyok egy normális mondatot megfogalmazni róluk.

      Törlés