2016. december 31., szombat

#2016

Sziasztok. Úgy gondoltam, hogy így az év utolsó napján megleplek titeket egy kis bejegyzéssel :) Szerintem itt az ideje egy 2016- os évi összegzésnek. Ez lenne az én kis ajándékom nektek :))))

Kedvenc filmjeim 2016-ban :

Aladin legújabb kalandjai 

Pár héttel ezelőtt ha jól emlékszem ide is kitettem az új wattpados történetemet, aminek főszereplője egy bizonyos Kev Adams. Nos még nem tudhattjátok, de pár hónapja már élek- halok a franciákért, és tanulni is elkezdtem. Igazából mindig is szerettem a francia filmeket, és igencsak megörültem mikor találtam egy  nagyon szexi francia színészt :) Igen, az Aladin legújabb kalandjai egy francia film amiben - érdekes módon - Kev Adams a főszereplő, vagyis Ő játsza Aladint :D 
A filmről röviden annyit kell tudni, hogy Sam és barátja épp arra készülenk, hogy kirabolják a plázát mikulásruhában, amikor is az egyik ott dolgozó ember ráparancsol Samre, hogy meséljen a gyerekekre. Sam pedig elmeséli az Ő kis alternatív verzióját az Aladinról és a kalandjairól.
A film nagyon sok mindenben eltér az igazi mesétől. Sokkal vicesebb. A karakterek szerethetőek és mindenkinek egy kis kikapcsolódást tud nyújtani. Én mindenkinek ajánlom, már csak Kev miatt is :P



Legendás állatok és megfigyelésük

Kezdjük is azzal, hogy kb. 12 éves korom óta hardcore Harry Potter fan vagyok és mondanom sem kell, hogy mennyire szomorú voltam mikor kijött az utolsó film, vagyis a Halál Ereklyéi. Azonban idén a Warner Bros úgy döntött, hogy vászonra hoz egy újabb varázslatos filmet, ami természetesen engem rögtön meggyőzött. Végre újból varázslók világában találhattam magam. A főszereplőtől olvadok, csakúgy mint anno Daniel Radclifftől. Egyetlen egy gondom van az egész filmet. Miért kellett Newt Scamander nevét Göthe Salmandernek elnevezni a magyar változatban? MIÉRT? Igenis zavar engem, hogy a magyarok már megint alkottak. Nekem jobban bejön a Newt :(


Szellemirtók

Vagyis egy film ami egy régebbi film felturbózása.  Az összes kritikus lemondja ezt a filmet, mivel az írók mertek nagyot álmodni és a régi férfi főszereplőket nőkre cserélték. És mi ezzel a gond? Az első két filmet is láttam és azok is bejöttek, viszont ez a 2016- os változat sokkal szebb látványilag és tele van poénokkal. A szellemek élethűek, a látvány lélegzetelállító, vicces jelenettek. Kell ennél több? Nekem nem! 


Nagyfater elszabadul

Tisztázzuk, a High School Musicel óta nem nagyon néztem olyat filmet amiben Zac Efron szerepet kapott. Engem valahogy nem tudott lenyűgözni a túl izmosított teste. Azonban erről a filmről most csupa jót hallottam és nagy nehezen rávettem magam és megnéztem. Mit is mondhatnék. Csalódás volt a köbön. Szégyen ide vagy oda, amióta kijött ez a film már vagy háromszor megnéztem és mind a háromszor ugyan úgy tudtam röhögni rajta xD Szerintem az év egyik legjobb vígjátéka lett, mivel annyira beteg jelenetek vannak benne. Ha még nem láttad - és azért nem láttad mert te sem szereted Zac Efron színészkedését - akkor muszáj megnézned !


Pofázunk és végünk Miamiban

Kevin Hart és Ice Cube újra visszatértek és nagyon alakítottak szokás szerint. Ha Kevinnek választania kéne, hogy melyik évben volt a legsikeresebb akkor szerintem kapásból 2016-ot választaná, ugyanis ebben az évben nagy rajongó tábort szerzett magának. Nem hazudok azzal ha azt mondom, hogy jelenleg Ő a kedvenc fekete színészem. Ice Cube pedig szokás szerint hozta azt a Jump Streetes mogora, bunkó rendőrös imidzét. 



Kedvenc zenéim 2016-ban :

Louis Tomlinson - Just Hold On

A mi kis Tommonk kiadta élete első szóló dalát - Steve Aoki közreműködésével - de milyen áron? Örülök neki, hogy végre Ő is lépett, de azt sajnálom, hogy a világ akkor hallhatta meg ezt a csodát, mikor az édesanyja meghalt. Még mindig könnyes lesz a szemem ha Jayre gondolok és a 7 árva gyerekre akik pont karácsonyra maradtak egyedül. Azonban biztos vagyok abban, hogy nagyon büszke most a fiára, hisz egy olyan dalt hozott össze amit egyszer több tízezren fognak énekelni vele egy fesztiválon. Amúgy milyen különös, Louisnak és Niallnek volt a legkevesebb szólója az 1D albumokon, és lám most Ők lettek az elsők akik először szóló dalt adtak ki. 


Black M ft. Kev Adams - Le Prince Aladin

Black M egy francia repper és Őt érte az a megtiszteltetés, hogy felénekelte az Aladin Legújabb Kalandjai című film főcimdalát is. Ám a dalban a film főszereplője - vagyis Kev Adams  - is megmutathatta a tehetségét. Igaz, Kev nagyon kevéske sort kapott csak, de nekem az is elég :D Amikor először meghallottam utána vagy egy héten keresztül csak ezt hallgattam. A dal igazából 2025-ben jött még ki, mivel náluk a film már akkor kint volt, de nálunk csak idén novemberre fordították le, ezért is soroltam a dalt az idei év kedvenceimhez :) 


Simple Plan - Singing In The Rain

A Simple Plan visszatért egy új albummal én pedig majd összepisiltem magam mikor meghallottam ezt a dalt :D Bocsi skacok, de az egyik gyerekkori kedvenc bandámról van szó, szóval nekik tuti, hogy rajta kell lenni ezen a listán :)


Twenty One Pilots - Stressed Out

Igazából tőlük nem csak a Stressed Out volt a kedvencem, de mivel ezt a dalt tuti, hogy mindenki ismeri őket, így azért ezt írtam ide is. Szerintem ebben az évben mindenki TOP fan lett, természetesen én is. Eléggé sajnálom is, hogy nem mentem el bécsbe vagy prága a koncertjükre, de majd legközelebb :D 


Little Mix - Glory Days (album )

Rohadtul ne várjátok el tőlem, hogy válasszak tőlük egy dalt. Az biztos, hogy 2016 a Little Mix éve volt. A Glory Days album pedig maga a tökéletesség. Az eddigi albumjaikon volt mindig olyan dal ami nem tetszett, de ezen most nincs. Alig várom már, hogy májusban végre élőben láthassam és halhassam őket énekelni :D Kivel találkozom még bécsben? 



Kedvenc könyveim 2016-ban : 

J. K. Rowling - Harry Potter és az elátkozott gyermek

Az biztos, hogy a Harry Potter rajongóknak 2016 volt az évük, ugyanis augusztusban az írőnő úgy döntött, hogy meglepi a rajongókat egy nyolcadik könyvel, ami jóval húsz évvel játszódik az eredeti regény után. Nos a könyvről annyit kell tudni, hogy a főszereplő Albus Potter aki megszerez egy időnyerőt. A könyv igazából a színdarabot írja le amit Angliában adnak, és ez miatt jóval rövidebb is mint a többi megszokott könyv. Én személy szerint kereken 7 óra alatt kiolvastam, angolul. 


Becca Prior - A Tanítvány 1- 2

Nos ha One Direction rajongó vagy és még shippeled Harryt és Louist is, akkor ezeket a könyveket mindenhogy muszáj elolvasnod, ugyanis a történet Larry Stylinsoról szól. Igen, egy melegregényről beszélünk, de ki nem tolja le? Egy magyar könyv, ami 1D ff-ből lett rendes könyv. Ráadásul az alaptörténet sem annyira sablon. Harry a cuki kis diák, Lewis pedig a szexi biológia tanár. Igen, tanár - diák kapcsolat. Kell ennél több? 


Zoe Sugg - Girl Online

Ez a könyv már annyira sablon, hogy jó. Igazából a mai napig nem tudom eldönteni, hogy szeretem - vagy sem. A történet röviden arról szól, hogy egy lány beleszeret egy pasiba akiről nem tudja, hogy híresség. Mondom én, hogy sablon. De akkor miért tettem ide? Mert szeretem Zoellát xD 


Kody Keplinger - The Duff

Ezt a könyvet még igazából tavaly kaptam, de csak idén februárban vitt rá a lélek, hogy elolvassam. Nem nagyon akaródzott elolvasni mivel a filmet már láttam és azt hittem, hogy a könyv majd ugyan az lesz. Szerencsére tévedtem, mivel a könyvben totál más a cselekmény. Csak a szereplők neve ugyaz az mint a filmben. És mióta elolvastam nekem is kell egy Wesley :D 


John Green - Papírvárosok

Istenem, ezt a könyvet annyira el akartam olvasni, de utána akkora csalódás volt. Rohadtul unalmasnak találom és érthetetlennek. A végét nem értettem, úgy kellett visszaolvasnom, mivel egyszerűen gőzöm se volt róla, hogy most mi van. Ez a könyv azon a szinten van nálam mint Anna Toddtól az After - ne olvasd el!!!



Most pedig jöjjön a 2017-es bakancslistám ( vagyis az, hogy miket szeretnék megvalósítani a következő évben és remélem, hogy szorítotok, hogy sikerüljön ) 

• Szeretnék lefogyni ( igen tudom sablon duma, de ha meglátnátok, hogy én hogyan nézek ki elhinnétek, hogy nekem tényleg le kell fogynom. És januártól tenni is fogok érte, ugyanis az egyik közeli városban hozzám fog indulni egy úgynevezett Strong by Zumba tanfolyam, és jelenetkeztem rá. Szóval ha minden jól megy és nem hagy el az akaratom, akkor jövő ilyenkor ide egy olyan képet fogok posztolni ahol össze lesz hasonlítva a 2016- os és 2017- es testalkatom ;) )
Szeretnék beiratkozni zeniskolába (22 éves vagyok, de egész életemben gitározni akartam megtanulni, de a szüleim nem engedték meg mivel nincs kitartásom. Hát mostanra a szüleim már nem tudnak belebeszélni az életembe így szeptemberben mindenképp beiratkozom és végre megvalósítom ezt az álmomat is :D
Végre eljütni egy fesztiválra ( tudom ciki, hogy ennyi évesen még soha nem voltam egy igazi fesztiválon, de ha jövőre minden jól megy akkor végre elveszítem a fesztivál szüzességem. Kitudja lehet júliusban olvashattok egy Volt fesztiválos élménybeszámolót :D )

Ez az a három dolog amit rohadtul meg szeretnék valósítani. Szurkoljatok :D

Nektek pedig kívánok minden jót !!!! 














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése