2017. február 23., csütörtök

Nyírd ki Directioner módra

Manapság nincs olyan fiatal a Földön aki nem hallott volna még egy úgynevezett Keri Smith nevezetű emberkéről és az Ő híres neves naplójáról, amit szó szerint kinyírhatsz. Igen, most azt várod, hogy mindjárt megmutatom, hogy én hogyanis nyírtam ki ezt a bizonyos naplót. Nos el kell, hogy szomorítsalak kedves idegen, ugyanis én szokás szerint eltérek a divattól.
Ha a Nyírd ki ezt a naplóról hallottál, akkor biztos olvastál arról, hogy van neki folytatása amit Christina Braun dobott napvilágra, Nyírd ki csajosan. Pontosan, én most ebből a kis naplóból hoztam nektek pár munkámat. Na de milyen munkámat?
Kedves Directionerek most hozzátok szólok ( szokás szerint )
Agyatokra ment már nektek is az, hogy a fiúk szüneten vannak? Elborult már ez miatt az agyatok? De úgy rendesen? Nem? Milyen jó nektek! Ugyanis az én agyam hivatalosan ma felmondta a szolgálatot, és ebben a naplóban éltem ki az elfojtott dühömet. Pánikra semmi ok, pár mesterművemet mindjárt Ti is megcsodálhattok :)

#TERVEZZ KILINCSRE TÁBLÁT

Az ilyen ajtókilincses táblákra általában felkerül a ne zavarj felirat. Oké, de egy kiéhezett, összetört szívű directionert ki nem akarja zavarni? Mert engem mindenki zavar, ugyanis tudják, hogy nincs életem. De most képzeld el, hogy mi van akkor ha véletlenül az álmod valóra válik és hirtelen valamelyik 1D-s srác oda hopponál a szobád közepére? Valahogy a szüleidet ki kell zárnod, viszont hazudni sem szeretsz, szóval úgy döntesz, hogy a táblára az igazságot írod le, csak nem olyan durva változatban ;) A többit meg már ők döntsék el, hogy Te valójában mit is csinálsz a szobádban, kettesben azzal a dögös 1D sráccal :P


#TOMBOLD KI MAGAD

Egy éve nem csinálsz mást csak magadba folytod azt, hogy mennyire is hiányzik neked az a négy majom. Nap mint nap azt olvasod, hogy nem térnek vissza. Hisz milyen banda az ami szünetre megy? Vagy szétesnek, vagy nincs más opció. Ráadásul még mindig szingli vagy, ugyanis Liam nem akar elvenni feleségül! Hát milyen dolog ez? Itt várok rá szétdobva a matracon és semmi. Sőt még csak az albumát sem akarja nyilvánosságra hozni a kis mocsok Utána a kezedbe kerül egy hülye napló egy ilyen oldallal. Még jó, hogy nem fogod vissza magad! Hajár add ki a dühödet, én megértelek.


#VARÁZSLATOS

Egy directioner számára az Ő kis kedvenc tagja a legvarázslatosabb ember az egész Földön. Már csak az a kérdés, hogy ezt mikor fogom tudni elmondani neki személyes? Légyszi valaki mondja már el neki helyettem, mivel rám soha nem figyel.


#ÜZI

Ne mond, hogy Te még soha nem írtál magadnak üzenetet a suliban matek óra alatt. A tanár a pitagorasz tételről pofázik, te pedig elképzelsz egy mesébe illő jelenet, a matek óra pedig rögtön varázslatosabb lesz ( pláne akkor ha tényleg igazzá válik )


#JÉZUSKA

Team utáljuk a Jézuskát! Ezen nincs mit vitatkozni. Tudom, hogy Te is minden évben ugyan ezt kívánod, de egyik évben sem fekszik Harry, Louis, Niall és Liam a karácsonyfád alatt becsomagolva/bedobozolva. Légy erős, az élet egy szívás, de ne add fel a reményt!


#PÓLÓ

Valaki legyen már olyan ari és lepjen meg engem egy ilyen felsővel. Nagyon menőnek érezném magam benne és a lelkiismeretem is megnyugodna ráadásul az ostoba pasikat is le tudnám vakarni magamról.


#BARÁT

Ez van kár tagadni. A directionerek már egymásra sem számíthatnak. Ki antiszociális még? Tegye fel a kezét, hogy utána nyithassak egy facebook csoportot Antiszociális Directionerek névvel.


#KIVÁNSÁG

Majd kihúzom a listáról mikor a három közül valamelyik teljesül :D 


Ennyi lett volna ez a kis idióta bejegyzés :D Semmit nem kell komolyan venni belőle ( az írásomért előre is elnézést kérek, de hát ez van ) Remélem tetszett. És ha tetszett pipázzatok, vagy komizzatok és ha akarjátok akkor hozok még ilyen bejegyzést :))))

10 megjegyzés:

  1. Nem akarsz újra történeteket írni? Olyan jók voltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolkodtam rajta ;)
      azonban nem hiszem, hogy valakit még érdekelnének 😅 az 1D-s történetek iránt az érdeklődés igencsak megcsappant az utóbbi iődben, úgyhogy meggondolandó, hogy bele vágjak e. 😊

      Törlés
  2. Ohhh olyan jó lenne ha újra írnál. Engem például nagyon is érdekelne :) Mióta abba hagytad azóta nem találtam olyan sztorit ami elnyerte a tetszésem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. omg, de cuki vagy 😍
      nem tudom, hogy mit csináljak :s
      lehet, hogy indítok majd egy szavazást erről az egészről, és ha úgy látnám, hogy tényleg van értelme elkezdeni akkor visszatérek ;)
      de ezen még gondolkodom azért

      Törlés
  3. Én is imádnám de nem kényszer💜💜a csoport jol hangzik😊(régi olvasod aki eddig gyáva volt irni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miért voltál gyáva irni? :O nem harapok....sőt mindig is örültem a kommenteknek

      Törlés
  4. Helllóóó Dóóó!
    Remélem tudod ki vagyok xD vagy már a fene sem tudja :D
    Nem tudom, hogyan kötöttem ki ismét a blogspoton, de már napok óta rendszeresen felnézek és egyre jobban jön a késztetés :D
    Az írásodat én is nagyon támogatom!!! Jó lenne újra a beteg kitalációidat olvasni!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HÁ' HÉLÓÓÓÓÓÓ :D
      Őszintén először hirtelen nem tudtam, hogy ki vagy, de aztán rámentem az adatlapodra és mikor megláttam a blogjaid címét rögtön rájöttem :P
      Szia Nessza :))))))))))
      Vicces mivel mióta nem 'irok' én azóta is minden nap feljárok ide xD Te is irni akarsz megint ? :O
      Baszki egyre többen vagytok már megint itt xD Ez úgy miiii???? xD
      milyen beteg kitaláció? Az én ötleteim egyediek, varázslatosak, magával ragadóak, és hülyeségek xD
      Esküszöm feldobtad a napomat, hogy megjelentél és írtál :))))))))))) köszönööööm

      Törlés
    2. Tudod, hogy én mindig megjelenek! :DD
      Amúgy én is eddig kb minden nap felnéztem az enyémre meg csekkoltam a régieket, amiket olvastam aztán mióta nem publikálok már jó pár sztorit megírtam és annyira elkezdeném megint! Csak az én olvasói köröm teljesen eltűnt xD Úgy hogy ez ilyen magamnak publikálgatás lesz majd xD
      De nem baj, nálad itt maradunk még szerintem páran!
      Örülök, hogy feldobtam a napod, szándékomban állt! :)))

      Törlés
    3. Nem fogsz magadnak publikálni, ugyanis én szerintem biztos, hogy olvasni fogom ;)
      nálam szerintem hiába maradtok, ugyanis inkább az felé hajlok, hogy nem kezdek el újra írni :/

      Törlés