2012. október 14., vasárnap

#24.- Te tényleg megtanítottál szeretni#

Szióóka! Tegnap olvasgattam a töriket, azért mert kíváncsi voltam, hogy melyik párosért rajongtok jobban. A győztes Liam lett, de Louis sincs sokkal lemaradva. Ám ott vannak a twitter üzenetek is ahol fölénnyel nyert Liam. Szóval a TeamLiamesek örülhetnek viszont a TeamLouisokonak sem kell szomorkodniuk :D
Március
Sokszor elgondolkozok rajta, hogy miért csodál mindenki engemet és Liamet. Ragyogó tekintettel figyelnek és nem tudják felfogni, hogy lehet egy fiú és egy lány között ilyen szoros barátság. Eddig mindig csak vállat vontam és mosolyogva kócoltam össze a haját mire Ő vigyorogva megbökött és csak annyit mondtunk, hogy örök barátság.
Ez az örökös barátság mostanra megszűnt. Pontosan ma két hete, hogy szinte alig beszélünk egymással és mikor szóba állunk egymással akkor is csak veszekszünk.
Hiba volt lefeküdnünk egymással mivel teljesen összezavarodtam. Egyszerűen már nem tudok úgy rá tekinteni mint a legjobb barátomra. Nem megy, mivel mikor azt mondom, hogy barát eszembe jut az-az éjszaka és legszívesebben vissza pörgetném az időt, csak azért, hogy ismételhessük meg. Érezni akarom a testemen ahogy szorít, hallani akarom szívének dobogását miközben a mellkasán fekszek és nem csak egy véletlen miatt. Hanem minden egyes nap és nem titkolva hanem, hogy az egész világ megtudja.
Ráadásul még lelkiismeret furdalásom is van Louis miatt amiért megcsaltam. Nem bírok a tükörbe nézni mivel vele járok közben pedig egy másik srácon jár az eszem. De nem tehetek róla Ő iránta soha nem éreztem így mint Liam iránt. Ezt a mostani érzést nem tudom megmagyarázni. Szeretem Lout, de nem úgy mint amikor elkezdtünk járni…

- Minden okés? – ült le velem szembe Niall az ebédlőben miközben én Liamet és Stellát néztem miközben nevettek valamin. Sajnos még az ebédszünetben is együtt vannak és én ezt nem tudom elviselni. Stella nem Liamhez való és kész. Olyanok mint ég meg a föld. Semmi közös nincs bennünk.
- Hmm? Persze. – kaptam el a fejem a párosról majd szőke barátom felé fordultam. – Járnak. – mondtam mire Ő értetlenül rám nézett.
- He?- kérdezte.
- Járnak. Liam és Stella járnak. – magyaráztam egyszerűen mire Ő az említettek felé fordult majd csak nézte és újra rám nézett.
- Honnan veszed? – húzta fel a szemöldökét kérdően, közben pedig elkezdett enni.
- Kézen fogva sétálnak, ölelkeznek a szekrények előtt és szinte mindenhova együtt mennek. – soroltam nemes egyszerűséggel Niall pedig csak nagy szemeket meresztette rám.
- Te kémkedsz utánuk? – kis híján kiköptem az üdítőmet mikor ezt kérdezte. Pedig volt benne valami. Vagyis nem , csak szinte mindig ott tűntek fel ahol én voltam.
- Dehogy, csak egyszerűen szemet szúrt. – vontam vállat egyszerűen.
- Amúgy szerintem nem. Liam nem olyan srác aki kikezdene egy olyan csajjal mint Stella Jones. – magyarázta, de nekem nem lett jobb kedvem tőle. Akár ki akár mint mondhat szerintem akkor is összejöttek.
- Te beszélsz? Mástól kellett megtudnom, hogy összejöttél Melody Twiceval. – mondtam szemrehányóan Niall pedig teljesen elvörösödött és csak pislogott.
- Igazából még nem hivatalos. – túrt bele a hajába. – Lassan itt az év vége ami azt jelenti, hogy én megyek vissza Írországba mivel csak erre az évre jöttem. Melody pedig marad itt. Ha együtt is maradunk csak havonta egyszer tudunk találkozni és szerintem a távkapcsolat nem is működne. – mondta szomorúan és lehajtotta a fejét.
- Ha tényleg nagyon szereted akkor ne engedd veszni hagyni. – adtam neki a tanácsot. Hátha neki jobban fog sikerülni a szerelmi élete mint az enyém.
- Amúgy te és Louis olyan…érdekesen jártok. – kereste a megfelelő szavakat én pedig kényelmetlenül éreztem magam amiért szóba került Lou.
- Ha lehet járásnak nevezni ami köztünk van. Szinte alig látom mivel vagy edzésekre jár vagy tanul az érettségire amit meg is értek mivel a jövője forog kockán. Csak szar érzés, hogy a sulin kívül soha nem találkozunk. – adtam ki magamból a gőzt és egy kicsit megkönnyebbültem. Fura volt számomra, hogy pont én beszélik így Louisról hisz örök életemben szerelmes voltam bele most pedig legszívesebben szakítanék vele.

•••

Az érzéseim pedig nem hazudtolták meg önmagukat. Az egyik meccs után amit szokás szerint megnyertek a gyanúm beigazolódott. Ugyanis Stella lefutott a pályára majd Liam nyakába ugrott és megcsókolta. Akkor egy világ dőlt össze benne miközben láttam, hogy a derekára csúsztassa a kezét majd felemeli.
El akartam menekülni a világ elől csak, hogy ne kelljen végig néznem. Képes lettem volna agyonverni a csajt amiért megcsókolta az én Liamomot. Ő csak is az enyém, hozzám tartozik. Vagyis…miket hordok én itt össze? Az nem lehet, hogy féltékeny vagyok. Jaj csak azt ne én nem érezhetek iránta semmit.
Végül aztán jobbnak láttam ha lelépek. Nem volt gyomrom tovább nézni őket, meg aztán kitudja, hogy mit csináltam volna még.

•••

- Elegem van. – vertem a fejem az asztalba, Harry pedig csak értetlenül nézett. Vasárnap délután volt és valahogy rászedett, hogy mennyünk el a Nando’s-ba.  Fogalmam sincs, hogy hogyan sikerült neki ugyanis már napok óta ki sem mozdultam a szobámból. Egyszerűen mindig csak Liamen járt az eszem amitől már kezdtem az őrületbe menni.
- Mégis miből? – húzta fel a szemöldökét kíváncsian.
- Mindenből. Nekem soha semmi nem sikerül. – kezdtem el hisztizni közben pedig a fejemet az asztalba vertem. Nem a legjobb megoldás, de azért jó.
- Összejöttél Louissal, nem az volt a vágyad? Egy csapásra menő lettél és még cikkeket is írhatsz a suli újságba. Szóval ne mond azt, hogy semmi nem sikerül. – hányta a szememre a szavakat én pedig végre felemeltem a fejem. Mind igaz volt amit mondott, csak ezektől nem vagyok boldog.
- Igen, összejöttem vele de elvesztettem a legjobb barátomat. – vágtam rá komoran.
- Azt hitted, hogy Liam örök életedben melletted lesz? Nyisd ki végre a szemed Beverly. Soha nem gondoltál esetleg még arra, hogy mit érzett Ő mikor Te összejöttél Louissal? – húzta fel a szemöldökét én pedig csak vállat vontam. – Nem törődtél vele, pedig szüksége volt rád mivel a szülei megtudták azt, hogy titkon még mindig zenél ezért elvették tőle a gitárját. – mesélte én pedig csak magamat szidtam. Összeveszett a szüleivel én pedig nem is tudtam róla?
- Összejött Stella Jonessal pedig örök életében azt mondta, hogy utálja a csajt. – ellenkeztem, Harry pedig csak gúnyosan felnevetett.
- Mert Te csak kihasználtad. Képzeld el, hogy amikor megcsókoltad és nem járt iskolába az-az miatt volt mert félt, hogy rájössz az érzéseire. Reménykedett benne, hogy nem barátodként tekintesz rá, de aztán Te a szemébe mondtad, hogy mégis majd összejöttél Louissal majd elfelejtkeztél róla. Neked van a legkisebb szavad, hogy féltékenykedj Stellára mivel Ő nem veszekszik vele . – mondta a szemembe én pedig nem bírtam tovább.
- Bazd meg én szeretem. – ordítottam el magam majd hirtelen a szám elé kaptam a kezem és ijedten bámultam magam elé. Kimondtam. Te jó ég mégis igaz. Bele szerettem a legjobb barátomba.
- Tessék? – kerekedett el Harry szeme.
- Jól hallottad, szeretem Liamet és nem úgy mint egy barátot. – ismételtem el újra magabiztosan. Elegem van már a hazudozásból és a szenvedésből. – Féltékeny vagyok Stellára mert elvette tőlem.
- De hát Te nem azt mondtad, hogy Louist szereted már évek óta.
- Őszintén megmondva szerintem soha sem szerettem szerelemmel inkább csak rajongtam érte. – ismertem be őszintén. Ezek a dolgok már rég megfogalmazódtak bennem, csak féltem beismerni.
- Ha elfogadsz tőlem egy tanácsot, szakítasz vele és elmondod Liamnek, hogy mit is érzel valójában. – tanácsolta én pedig csak bólintottam egyet. Louval már napok óta beszélni akarok mivel ez így nem mehet tovább. Hisz állandóan Liam jár a fejemben.

Így aztán Hétfőn megvártam még vége lett az edzésnek és megvártam azt amíg kettesben maradtunk.
- Szia Ly. – köszöntött mosolyogva majd egy puszit akar nyomni az arcomra, de én elhúzódtam tőle. Nem akarom azt, hogy még jobban lelkiismeret furdalásom legyen. – Mi az?
- Beszélnünk kell…rólunk. – nyeltem egy nagyot mikor észrevettem, hogy ijedten rám néz.
- Mégis miről? – nézett rám komoran.
- Sajnálom Louis, de ez így nem mehet tovább kettőnk között. Én próbállak szeretni, de nem megy. Egyszerűen már eltűnt az a varázs amit akkor éreztem mikor összejöttünk ráadásul még a lelkiismeretem sem hagy nyugodni amiért átvertelek.
- Te most szakítani akarsz? – kérdezte csendesen én pedig bólintottam egy aprót. Nem akarom megbántani és nem is akarom szenvedni látni.
- Igen. – bólintottam.
- De hát mégis miért?
- Amikor volt Logan bulija én…én megcsaltalak Liammel. Lefeküdtem vele majd hirtelen megváltoztak az érzéseim iránta. Már nem tudok úgy ránézni mint egy barátra. Én szerelmes vagyok bele. – ismertem be szégyenlősen majd meglepetésemre Louis elmosolyodott.
- Mindig is tudtam, hogy Te többet érzel iránta mint puszta barátság, csak soha nem merted bevallani önmagadnak . – válaszolta barátságosan amitől nekem jobb kedvem lett. Nem haragszik.
- Ha tudtad akkor miért jártál velem? – néztem rá csodálkozva.
- Mert megtetszett, hogy Te más vagy mit a többi gimis csaj. Soha nem fogom elfelejteni ezt a pár hónapot amikor veled voltam mivel Te tényleg megtanítottál szeretni. – mondta majd mosolyogva magához húzott és megöleltük egymást. – Egyébként ne legyen lelkiismeret-furdalásod az miatt mert megcsaltál ugyanis az a helyzet, hogy én is csókolóztam Alexissal. – ismerte be vörös fejjel én pedig elhúzódtam tőle és kérdően ránéztem.
- Mégis mikor?
- Úgy pár napja. Éreztem, hogy köztünk már nem lesz sokáig járás. És akkor jött Alexissal majd úgy beszélgettünk ahogy eddig még soha. Tiszta normális volt és elmondta, hogy én voltam az első igaz szerelme és sajnálja, hogy nem gondolta komolyan.
- Akkor most gondolom megint összejöttek . –mondtam mosolyogva. Igazából Ők ketten tényleg aranyosak együtt és még illenek is egymáshoz. Hisz mind ketten imádják a sportot és mindig is a menőkhöz tartoztak.
- Lehet. – mondta egyszerűen én pedig csak bólintottam egyet. – De azért barátok maradunk ugye? – kérdezte félősen.
- Hát persze. – válaszoltam vigyorogva majd mind a ketten elmentünk a teremből. Megkönnyebbülten léptem ki a friss levegőre. Szomorúnak kéne lennem amiért most szakítottam a pasimmal, de nem vagyok az mivel mind kettőnknek így a legjobb. Hisz mást szeretünk…

13 megjegyzés:

  1. a rohadtkurvaéletbemáár... TEAMLOUIS TEAMLOUIS TEAMLOUIS <3333333333333333333333

    VálaszTörlés
  2. Juhúúú!!*-* TEAMLiAM!! <3

    VálaszTörlés
  3. Én mind a kettőjüket szeretem, de szerintem jobb ez így. Már csak azt remélem, hogy Liam és Bev összejön. Louis meg boldog lesz.

    VálaszTörlés
  4. Basszus de hamar vége lett ennek a résznek!! TeamLiam.. de most haragszom rá! Mi az hogy összejött azzal az idiótával?! :(

    VálaszTörlés
  5. TeamLiam.<3:)) mindig is tudtam h Liammal kell osszejonniuk.:)) Remelen sikerulni fog nekik es az a hulye Stella meg hamarosan repul Liam mellol.:))

    VálaszTörlés
  6. először TeamLouis os voltam de most nem tom://:DDD
    Csak annyit h utálom stellát!!!:))
    jó lett kövit:D

    VálaszTörlés
  7. nagyon tetszett.:D
    szerintem nincsenek ilyen fiúk akik ennyire lazán vennék a helyzetet, de Louról el tudom képzelni.
    Liam meg remélem hogy észhez tér és Stella felejtőssé válik számára!
    hamar a következőt.

    VálaszTörlés
  8. Szia :)
    Hát nem hiszem el, hogy Louis ilyen lazán vette, hogy a barátnője egy másik pasival feküdt le, főleg hogyha érez is Bev iránt valamit.
    Na de szerintem nem lesz olyan könnyű dolga Bevnek hogy bevallja az érzéseit és Liam máris a nyakába ugrik.
    Nagyon várom a kövit! :P
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés
  9. Ez az TeamLiam<33 Nagyon jó rész lett! :DD Alig várom a kövit.:)) csak kár hogy vége lesz..:/ De majd a következő történeted is olvasni fogom az biztos.:)) Puszi és siess a kövivel! :))

    VálaszTörlés
  10. Jöjjenek össze ^^ Ez feldobta a hangulatom. 10. hozzászólás :D Hamar kövit

    VálaszTörlés
  11. Jöjjenek össze ^^ Ez feldobta a hangulatom. 10. hozzászólás :D Hamar kövit

    VálaszTörlés
  12. Jöjjenek össze ^^ Ez feldobta a hangulatom. 10. hozzászólás :D Hamar kövit

    VálaszTörlés
  13. Jöjjenek össze ^^ Ez feldobta a hangulatom. 10. hozzászólás :D Hamar kövit

    VálaszTörlés