2015. július 27., hétfő

Prológus

Helló Mindenki!! Igen, visszatértem :D És igen, én is remélem, hogy minden visszatér a régi kerékvágásba :))) Jelenleg tele vagyok ihlettel és ezért máris olvashattjátok a prológust + megnézhetitek az előzetest, ami személy szerint az egyik kedvencem lett :P Remélem, hogy a történet is tetszeni fog, mivel eléggé felvagyok miatta pörögve, mivel próbáltam egy kicsit egyedit alkotni. Maradjunk annyiban, hogy aki imádja a Darkos sztorikat, annak ez is tetszeni fog. Csak történetesen most változott a szerep, ugyanis nem a férfi a rosszfiú ;)


Prológus

Mindig is imádtam nyomozni. Az életem felét azzal töltöttem, hogy egy személy után futottam, aki soha nem vett rólam tudomást. De ezt soha nem ismertem be. Szent meggyőződésem volt, hogy közöttünk megvan az a bizonyos kémia. Már csak azt kellett kitalálnom, hogy mégis hogyan nyissam fel a szemeit arra, hogy a számára tökéletes lány, ott van egy karnyújtásnyira tőle. Viszont addig míg az a bizonyos pillanat nem történik meg, marad a kukkolás.
Amióta beléptem a tini korba és elkezdtem érdeklődni a fiúk után, azóta nagyon nagy hasznát vettem a fürdőszobánk ajtaján lévő lyuknak. Igen, tudom, hogy a kukkolás ciki, de sajnos nincs más választásom. Csak ez az egy lehetőségem van, hogy nyugodtan bámulhassam Cameron tökéletes felsőtestét, amit lehet soha a büdös életben nem érinthetek meg.
Szememet annyira a lyukhoz nyomom amennyire csak tudom. Cameron háttal áll nekem tök meztelenül. A homlokom már fáj, úgy ahogy a szemeim is könnyeznek, de eszemben sincs pislantani.
Aztán hirtelen minden olyan gyorsan történik. Egyik percben még életem szerelmének a pucér, hófehér fenekét bámulom, a másik percben pedig már szétvagyok terülve a padlón miközben Cameron egy törölközővel a derekán áll felettem. A fejem lüktet, de nem foglalkozom vele sokáig ugyanis a fiú a kezét nyújtsa, hogy tudjon felhúzni. Ez amint megtörténik mosolyogva fürkészi az arcom.
- Te meg mit csináltál? - kérdezi és végig simít a nedves kezével az arcomon. Érintésére rögtön beleremegek és úgy érzem, hogy mindjárt meggyulladok. A testem fokozatosan hevül fel és félő, hogy szükség lesz pár tűzoltóra ha nem akarják azt, hogy felgyulladjak.
- Gondoltam...talán...szórakozhatnánk együtt. - mélyen a szemébe nézek, majd tekintetem levándorol a telt ajkaira. Képzeletben már az ajkait faltam. Sőt szerintem nagyon is egy dolgon jár az eszünk. Azonban csak nem érzem meg a száját a szájamon. Így, hogy felhívjam magamra a figyelmét, tenyereimet a csupasz mellkasára csúsztatom és a mellszőrzetével kezdek el játszani. Cameron amint megérzi ujjaimat a testén, egy határozott mozdulattal elkapja a csuklóimat, majd erőteljesen visszanyomja a testem mellé. Csalódott leszek és érhetetlen pillantást küldök felé. Tudom, hogy kellek neki.
- Jaj kicsi Perrie, ne légy naiv - löki meg játékosan a vállam és féloldalasan elmosolyodik. Eddig imádtam ezt a fajta mosolyát. Viszont most legszívesebben letörölném a képéről. Kicsit sem szexi, inkább gúnyos. - Még csak tizennégy sem vagy! Egyáltalán tudod mi az a szopás? - és azzal lenézően felhorkant. - Tapasztalatlan kis picsa vagy - paskolja meg a fejembúbját.
- De...- kétségbeesetten szólalok meg, azonban magam sem tudom, hogy mit is akarok mondani. Szűz vagyok, de úgy terveztem, hogy Cameronnal fog megtörténni az egész. Hisz vele tökéletes lenne.  - Én nem is azt akartam- csúszik ki a számon. Fogalmam sincs, hogy Cameronnak milyen ötletei támadtak, de azért ezzel a dumájával egy kicsit túllőtt a célon. Jól mondja, még csak tizennégy sem vagyok.  Ő pedig már a huszonötödik életénél jár.
- Őszintén megmodva, ezzel a kis akcióddal most eléggé felizgattál - ámultan nézem ahogy nyelvével megnyálazza a száját, majd kezével megérinti a derekamat és csak azt veszem észre, hogy tenyere már a fenekemnél van amire végül erőteljesen rácsap. Felszisszenek és mozdulni próbálok, hogy tudjak változtatni ezen a kellemetlen helyzeten. - Szóval játszani akarsz... - ismét belemarkol a fenekembe. Hülyén érzem magam, így úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy lelépjek. Hátrálni próbálok, de mikor ezt megérzi elkapja a csuklóimat és megszorítja.
- Cameron. - mondom ki a nevét, de a többi dologról elfeledkezem mivel amint megszólalok Ő az ajkaimra nyomja a száját. A lélegzetem felgyorsul és még a szemeimet is elfelejtem becsukni. Szóval ilyen csókolózni. Azt hittem kellemesebb dolog. Nem érzem az ajkaimat és levegőt sem kapok. Azonban Cameron nem úgy néz ki mint aki abba akarná hagyni. A csókja erőszakos, nekem pedig kicsit sem tetszik. Kezeimmel próbálom eltolni Őt magamtól, azonban ettől csak még magabiztosabbá válik. Kezeit a derekam köré csavarja, majd azt veszem észre, hogy a talaj eltűnik a lábam alól. Száját eszében sincs elemelni az ajkaimról, és ez még csak abban sem akadályozza meg, hogy elinduljon valamerre.
Valamerre, vagyis a szobájába. Egy puha ágyon landolok, Ő pedig végre elhúzódik tőlem. Megrémülök. Szemeiből a vágy tükröződik, és egy gyilkos módjára tornyosul felém. Elkezdek háttal mászni az ágy sarkába, de elkapja a lábam és visszahúz, aminek következtében a szoknyám felcsúszik, Ő pedig vágyakozva pislog a bugyimra. Megmozdul mire én a lábaimmal rúgni kezdek és pont el is találom a hasát. Feljajdul és vérszemet kap.
- Azt hiszem, ma különleges ajándékban lesz részed - a kéz amit annyiszor elképzeltem, hogy az én ujjaimmal van összekulcsolva és úgy sétálunk a naplementében, most az arcomon csattan. Egy könnycsepp csodul ki a szemeimből. Eddig engem még soha senki nem ütött meg. Ismét próbálok elmászni előle, de megint nem enged. - Hova sietsz kicsi Perrie? Hisz az álmod még csak most fog valóra válni. - egy reccsenés a felsőmnek pedig annyi. Se melltartó csak a csupasz felsőtestem amihez pár másodperc múlva Cameron csupasz mellkasa ragad. Undorodok a közelségétől. Leakarom lökni magamról, de ettől csak jobban bevadul és megint levág egy pofont, majd kezeimet a testem alá nyomja.
- Engedj el. - kérem, most már sírva. Az arcomba vigyorog, miközben kezeivel már a bugyimnál matat.
- Először megtanítalak arra, hogy hogyan is kell úgy isten igazából szopni. - bugyi volt és nincs. Meztelen vagyok és védtelen. Ő pedig kiélvezi a gyengeségem. Kényszerít, hogy teljesítsem a kéréseit. Ha nem teszem, csúnyán megaláz.
Vörös véraláfutások. Monokli a szem alatt. Lépni alig bírok. A hajamból egy csomó tincs hiányzik. Mégis ezek a dolgok nem fájnak annyira mint a megalázás amit Tőle kaptam. Egy férfi akit csodáltam. Akiről azt hittem, hogy más...Tönkretett.

6 megjegyzés:

  1. Woooaw. Hát mit ne mondjak, eléggé ütős és ígéretes prológus lett:D Kíváncsian várom az első részt és magát a storyt:3

    VálaszTörlés
  2. Na idefigyelj kicsicsillag...
    RÉSZ.
    MOST.
    RÖGTÖN.
    Vagy bajok lesznek.
    VILI?!
    Lilo - m alá írtad hogy olvastál már olyasmi blogot, és hogy abban Louis meghalt.
    LINKET.
    <3
    XD
    Zuzaa x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, olvastam de Larrys változatban és angolul XDDD viszont ha most kicsinálsz akkor sem fogom tudni linkelni mivel telefonon olvastam wattpadon :|

      Törlés
  3. Én azt hiszem megyek elásom magam, persze egy olyan helyen ahol van ingyen wi-fii meg konektor. Azt elmondanám, hogy a videó óta tátott szájjal olvastam (!) tök komolyan, és hogy mondjam basszus felcsigáztál! Szóval ha nagyon szépen megkérlek siess a kövivel, vagy megkereslek!
    Puszi Enci :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már olvashatod is :D és örülök hogy még mindig olvasod a blogot ♥♥

      Törlés