2019. március 15., péntek

Asszociációs tag

Egy újabb, jelentéktelen bejegyzés következik
*Több hónap (év) után, újra idetolja a pofáját, és akkor is nem egy új történettel jelentkezik, hanem egy taggel- amibe még csak ki sem hívták, ugyanis már senki nem emlékezik a hülye képére*


Hellóka, csellók !
Hiányoztam?
- Pár emberke, akik még feljárnak a blogra, és elképednek rajta, hogy ez a nemnormális írónő megírt vagy húsz történetet, Liam Payne főszereplésével - * Nem *
Jó, de én azért itt vagyok ;)

Szóval itt van, ilyen tages fossal, ami nem tudom, hogyan került a képembe
- ja, megvan -
* Épp unalmamba a fészbúkot böngésztem, mikor elémkerült egy jó kis blog ( khm, évek óta nem olvasok semmit már a blogspoton, ugyanis áttelepedtem a wattpedre, mivel tudjátok az olyan swag mostanában ), belenéztem, és megláttam ezt a taget, és mondtam, hogy ez énis megakarom csinálni :(
Szóval megcsináltam

Egyébként Lyla Campbell oldalán találtam, ha érdekel a blogja akkor KATT (én nagyon imádom, csak úgy megjegyezném )

Ülj le, helyezd kényelembe magad! Hunyd le a szemed, és ürítsd ki a fejed! Ez egy asszociációs játék, ne gondolkozz, csak csináld! Készen állsz?

 Itt van tíz (húsz, vagy inkább harminc) szó, írd le, melyik másik szó ugrik be róla! Akár jelentésről, a csengéséről, bármiről, ne korlátozd magad.

hajnal - Csipkerózsika
kaland - dzsungel
büntetés - iskola
diktatúra - Hitler
barátság - hazudás
wicca - sátánizmus
árulás - megbocsájtás
középkor - lovagok
szabadulás - stockholm szindróma
zápor - villám
homály - köd
takaró - alvás 
fegyverzet - maffia
falak - képkeret
teaház - angolok
asztronómia - Hold
mennydörgés - Zeusz
csend - éjszaka
Hephaisztosz - Percy Jackson
istenek - görögország

Adott öt kép , amire képben kell válaszolnod! Ha nem elég a géped/telefonod galériája, akkor alkalmazz hasonlót, mint a második részben! Nézz a képre, és guglizz rá az első szóra, ami eszedbe jut róla, érzés, benyomás, emlék, bármi, és válaszd ki a találatok közül az ízlésednek leginkább megfelelő választ!

1.


2.



3


4


5


Kapsz három zenét, amire három zenével kell válaszolnod! Figyeld a ritmust, a hangszerelést, a szöveget, a hangulatát a kapott daloknak, vagy bármit, ami hatással van rád egy zenében, és reagálj rá az egyik olyan számmal, amit ismersz!

Just like fire - P!nk - Taylor Swift - Bad Blood 
Keep yourself alive - Queen - 5 Seconds Of Summer - Killer Queen 
It's my life - Bon Jovi - Skillet - Feel Invicible 
It's time - Imagine Dragons - One Republic - Counting Stars
Figures - Jessie Reyez - Jonas Brothers - Lovebug
House of memories - Panic! at the disco - Twenty One Pilots - House Of Gold

Küldd tovább (maximum) öt bloggernek, akiknek a neve eszedbe jut a játékokról, akik szerinted élveznének egy ilyen kis kihívást! Nekik már azokra kell reagálni, amilyen szavakat, képeket és zenéket te reagáltál valaki máshoz, így láncszerűen haladhat a dolog, és akár többször is érdekes lehet kitölteni.


Nos, mint ahogy én azt fentebb említettem, már nem nagyon járok fel a bloggerre, így nyilvánvalóan nem is olvasok innen már semmit, szóval írókat sem ismerek. Viszont! Engem sem hívott ki senki, mégis megcsináltam, szóval ha valaki szeretné megcsinálni, akkor csinálja, mert szerintem vicces :) Mondjuk ha valaki megcsinálta, akkor légyszi írjátok meg komiban, és meglesem a tiéteket ;) 


PáPá
Na jó, az igazi ok amiért hoztam ilyen kis bejegyzést az az, hogy a Jonas Brothers visszatért :D És mivel visszatértek, bennem pedig újra feléled a 10 évvel ezelőtti énem ( vagyis az a kislány, aki már a Los Angeles- i esküvőjét tervezte Nick Jonassal xD ) úgy döntöttem, hogy visszatérek a gyökerekhez.
* Fun fact, about me * 2008-ban a Jonas Brothers miatt kezdtem el írni az első kitalált történetemet. Gyerekek, megtaláltam a legelső történetemet amit róluk írtam, kézzel egy füzetbe xD Jesus fuck, milyen shit az egész :D 
Lényeg a lényeg, pont ma publikáltam egy új történetet róluk a Wattpaden, és örülnék neki ( megtisztelnétek vele) ha benéznétek, és leírnátok, hogy mennyire béna ( amúgy nem az :( ) az egész.
Ez számomra amúgy nagyon nagy öröm. Ugyanis a Jonast ugyan úgy szerettem mint a One Directiont. 










2 megjegyzés:

  1. Hey girl!
    Először is nagyon aranyos vagy, hogy így rátaláltál a blogomra, örülök, hogy ennyire tetszik! Viszont ne haragudj, de Franciska, aki elindította a játékot, külön kérte, hogy most ne írjuk csak úgy ki, hogy bárki viheti, és maximum öt embert hívjunk rá ki, hogy láncként működhessen. Általában én is csak úgy böngészek a tagek között, és nem is szoktam külön senkinek elküldeni, de ugye itt külön benne volt a szabályokban. A másik pedig, hogy ugye én két embertől kaptam meg, így duplán töltöttem ki, de alapvetően tíz szó, öt kép, három szám van, amire asszociálni kell, én próbáltam valahogy megoldani, hogy mégis mindkettőt kitölthessem, viszont a továbbküldésnél kiemeltem, hogy a kihívottjaim válasszák ki mindegyiknek a felét, és csak arra reagáljanak.
    Alpból nem szerettem volna emiatt szólni, csak a kezdeményező külön kéréséről van szó, és nálam láttad, így gondoltam jelzem neked.
    Love, Lyla ♥️

    VálaszTörlés
  2. A nevem Pitrikné Széll Ágnes, forma, Budapest, Magyarország 12 éves házasság után én és a férjem egy vagy több veszekedésben voltak, amíg végül elhagyott engem, és Kaliforniába költözött, hogy egy másik nővel legyenek. Úgy éreztem, hogy véget ért az életem, és a gyerekeim azt hitték, hogy soha többé nem fogják látni apájukat. Csak a gyerekekkel próbáltam erős lenni, de nem tudtam ellenőrizni azokat a fájdalmakat, amelyek gyötörték a szívemet, a szívem fájdalommal és fájdalommal tele volt, mert igazán szerelmes voltam a férjembe. Minden nap és éjjel gondolok rá, és mindig azt akarom, hogy visszajöjjön hozzám. Nagyon ideges vagyok, és segítségre van szükségem, tehát online kerestem segítséget, és találkoztam egy weboldalon, amely azt sugallta, hogy Dr. Osagiede segíthet az ex gyors visszatérésében. . Szóval úgy éreztem, meg kell próbálnom őt. Felvettem a kapcsolatot, és ő mondta nekem, mit tegyek, és megtettem, aztán szerelem varázslatot tett nekem. 48 órával később a férjem tényleg felhívott és azt mondta, hogy annyira hiányzik tőlem és a gyerekektől, olyan elképesztő !! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és elnézést kért a hibáért, valamint a fájdalomért, amelyet nekem és a gyerekeknek okozott. Ettől a naptól kezdve a házasságunk erősebb volt, mint amilyen volt korábban, Dr. Osagiede köszönhetően. annyira hatalmas, és úgy döntöttem, hogy megosztom a történetemet az interneten, hogy Dr. Osagiede valódi és hatalmas varázsló-bíró, aki mindig imádkozni fogok, hogy hosszú ideig éljek, hogy segítsen gyermekeinek a baj idején, ha itt vagy, és szüksége van az Ex-re vissza vagy a férjed egy másik nőhez költözött, ne sírj tovább, vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógombával. Itt található a kapcsolattartó e-mail címe: doctorosagiede75@gmail.com vagy a whatsapp a +2349014523836 telefonszámon.
    vagy viber +2349014523836

    VálaszTörlés