2013. augusztus 23., péntek

3.- Elveszed az eszem!

Sziasztoook! Péntek ami egyet jelent az új résszel :D Ezt a részt még a TCA előtt írtam ami bőven két hete volt xD pontosan 00:05-kor mentettem el akkor éjjel szóval ha néhány mondat furán van megfogalmazva bocsiii.
Uhh és ki nézte 20.- án a This Is Us premierét (meee) ?? Nekem nagyooon tetszett, de azért egy picit másra számítottam :/ 
A komikra pedig majd válaszoloook

- Jössz táncolni? - Liam még csak esélyt sem adott rá, hogy esetleg átgondoljam a dolgokat. Megfogta a kezem és a tömeg felé húzott majd kezeit a derekamra csúsztatta és úgy kezdtünk el mozogni a zene ritmusára, miközben mind ketten vigyorogva figyeltük a másikat.
Fogalmam sincs, hogy mi volt abban a koktélban, de azt biztos, hogy teljesen megváltoztam tőle. Az agyam felmondta a szolgálatot és Louis még csak az eszembe sem jutott. Pedig nem egyszer láttam Eleanor társaságában, de mikor bánatos lettem volna, meghallottam Liam hangját és teljesen elfeledkeztem Louról. Ki kellett volna akadnom, hogy egész éjjel Eleanor lóg a nyakán és még csak meg sem próbálja lerázni magáról. Táncoltak, ittak és szórakoztak pont úgy mint én.
Még csak meg sem kellett játszanom azt, hogy jól szórakozok. Rettentően élveztem Liam társaságát és ahogy elnéztem Ő is az enyémet. Azt sem tudom megmondani, hogy mikor nevettem utoljára ennyit. Csak a pillanatnak éltem és hagytam, hogy a dolgok a maguk idejében történjenek.
- Ugye tudsz róla, hogy megváltoztál? - kérdezi vigyorogva.
Kissé elpirulok közben pedig azon gondolkozok, hogy Liam mióta lett ilyen laza. Az internet azzal van tele, hogy a bandából Ő a legunottabb és a legvisszahúzódóbb és soha nem tud ellazulni. Azonban most ennek nyoma sincs. Állandóan nevet és jóízűen issza sorra a koktélokat amiktől teljesen felpörög. Nem tudom mi ütött belé, de azt akarom, hogy soha ne legyen vége ennek az éjszakának. Liammel minden olyan más mint Louis-val volt.
Azt azonban nem értem, hogy miért mondja azt, hogy megváltoztam. Megváltoztam a tizenhat éves kori énemhez? Hát azt nem csodálom ugyanis azóta eltelt majdnem három év, szóval természetes, hogy megváltoztam. Ő is megváltozott. Mondjuk ez vicces ugyanis életünkben egyszer találkoztunk személyesen és akkor is csak pár percig beszélgettünk. De ha azt vesszük mind ketten megváltoztunk. Én befejeztem a emó korszakomat és úgy viselkedek mint a velem egykorú lányok. Nem kell cikizni az miatt, hogy emó voltam. Tökre bírtam amúgy csak a stílus miatt voltam az, és mielőtt valaki azt hinné, hogy vágtam az ereimet meg öngyilkosságot próbáltam meg, téved. Még csak meg sem fordult a fejemben. Pusztán bírtam a kócos fekete, színes tincses hajakat meg a pink-fekete cuccokat na meg a bakancsokat. Aztán egy reggel úgy keltem fel, hogy kinőttem belőle. A hajamat vissza festettem barnára és teljesen lecseréltem a ruhatáramat. Igaza van, megváltoztam pont úgy ahogy Ő. Nyoma sincs a kivasalt cuki hajának és már nem futkározik Danielle Peazer után sem, mint ahogy az X-Factor alatt tette. A szünetekben állandóan a táncos csaj után loholt és élvezte ha az megajándékozta egy széles mosollyal. Aztán azt hiszem össze is jöttek. Vagyis Louis mintha olyat említett volna. Fogalmam sincs, ugyanis soha nem foglalkoztam a banda többi tagjával annyira.
- Hát Te sem panaszkodhatsz. - mosolyodok el és a következő pillanatban szenvedélyesen a hajába túrok. Fogalmam sincs, hogy mi vezet ehhez a cselekedetemhez, csak azt tudom hogy rettentően élvezem. Az agyam tompa, a zene dübörög és Liam minél lejjebb csúsztatja a kezeit a derekamon. Szemeit lecsukja és úgy élvezi a kényeztetésemet. Tudom, hogy valami nincs rendben velem, ugyanis ha ép eszűen gondolkodnék akkor nem csinálnák ilyeneket. Az pedig még duplábban nem engedném, hogy egy srác csak úgy a seggemet taperolja.
Mégsem teszek ellene semmit. Hagyom, hogy arcát a nyakamhoz nyomja majd lágy csókokat nyomjon rá miközben én aprókat sóhajtok. Valami nagyon nincs rendben, hogy ennyire élvezem.
- Te sem érzel semmit igaz? - suttogja még mindig a nyakamba mire én bólintok egyet. Legalább nem csak én vagyok teljesen kiütve. Pedig nem is ittam sokat azonban mégis úgy érzem mintha holt részeg lennék. De, hogy mitől van ez az egész arról halvány gőzöm sincs. - Azt se tudom, hogy most pontosan mit csinálunk. - motyogja a fülembe az érintésétől pedig hátamon még a szőr is feláll. Ajkaimba harapok és elhúzódok tőle majd sóvárogva nézegetem telt ajkait. Számat megnyálazom, vékonyka ujjaimmal pedig ismét a hajával kezdek el játszani, majd mikor megunom lassan felém húzom a fejét.
Nem ellenkezik hagyja, hogy az orrunk egymáshoz simuljon miközben egymás szemébe bámulunk. Fura mert eddig azt hittem, hogy Louisnak vannak a világon a legszebb szemei. Azt hiszem, hogy vetélytársa akadt. Liam szemeiben látom a saját arcomat és teljesen el tudok bennük veszni.
Kezét felemeli és kedvesen végig simít az arcomon, mire az én lábaim megremegnek. Ellökhetném magamtól és elküldhetném melegebb éghajlatra, de egyszerűen képtelen vagyok megtenni. Nem tudok ép eszűen gondolkodni.
- Szerintem csókolózni fogunk. - mosolyodok el majd annyira közel húzom magamhoz, hogy az ajkaink pont össze érjenek. Liam először hezitál, majd pár másodperc múlva az ajkai szétnyílnak és nyelve vad táncot kezd az én számban. Ajkain még mindig érzem a koktél ízét amit teljesen bódító. Csak húzom magamhoz miközben az Ő kezei a hátamon járnak fel és le én pedig a hajába túrok. Átadom magam a gyönyörnek és azt akarom, hogy soha ne hagyja abba.
De sajnos hamar vége szakad ugyanis levegőhiány miatt, Liam elhúzódik tőlem, de csak annyira, hogy még így is érzem a leheletét az arcomon ami lágyan cirógassa a bőrömet. Halványan elpirulok mint mindig amikor egy srác az arcomat kémleli. Szégyenlős vagyok, de nagyon. Nem szól semmit csak mosolyog és kezei még mindig a derekamon pihennek. Próbálok kivenni valamit az arckifejezéséből.
Talán megbánta? Mert, hogy én nem az biztos. Utoljára Louisnál éreztem így. Megrémít ez a szótlansága. Már épp azon vagyok, hogy megkérdezzem mi baja van, mikor kezét ismét végig simítja az arcomon és közelebb húz magához majd ismét szenvedélyesen megcsókol. Megnyugszok, hogy az előbbi nem csak álom volt és Ő is annyira élvezte mint én.
- Hát az biztos, hogy holnap estére töketlen leszek, mivel Louis kiherél ha megtudja, hogy kikezdtem a húgával - mondja vigyorogva és szinte másodpercenként lehel egy csókot a számra. Azonban az én szemeim kipattannak a Louis név hallatán. Mérhetetlen düh kerít hatalmába a kezeim pedig ökölbe szorulnak. Még szerencse, hogy Liam nem veszi észre ugyanis még mindig a számmal van elfoglalva. - De nem érdekel.
Ez most totál úgy hangzott mintha Liam félne Louistól. Nem is értem, hogy miért. Szóval akkor Louis úgy szokott emlegetni mint a kishúgát akire vigyázni kell és ahogy elnézem megtiltotta a barátainak, hogy kikezdjenek velem. Zavaros ez az egész.
De nem érdekel Louis és a fenyegetései. A szemembe hazudott és ezt soha nem fogom tudni megbocsájtani neki. Ha annyira fontos lennék neki mint ahogy mondja akkor most miért nem keres meg, hogy velem legyen? Ja, már tudom, inkább Eleanorral van a kamu barátnőjével minthogy az igazi barátnőjét vállalja fel a világ előtt.
Kezemet Liam mellkasára teszem, hogy egy kicsit tudjam eltolni magamtól, hogy tudjak a szemébe nézni. Látszik rajta, hogy nem tetszik neki, hogy abba kellett hagynia ezért kérdő pillantást vet rám.
- Először én csak a mostohahúga vagyok - emelem fel a mutatóujjamat. Jobb ha tisztában van a fogalmakkal. Én nem vagyok Louis édes testvére. Csak az apám kikezdett az anyjával és így lett a mostohabátyám. - Másodszor, Ő nekem senkim, hogy megszabja azt, hogy kivel vagyok és mit csinálok. Nem kell tőle félni, még egy légynek se tudna ártani. Hisz az anyja még mindig BooBearnek becézgeti - Liam hangosan elnevette magát. Szerintem is vicces a BooBear csak az a gond, hogy otthon senki nem nevetheti ki ez miatt. Jay valósággal végig van sértve ha ez miatt cikizi valaki Louist. Számára a kisfia még mindig olyan mint kisbaba korában. - Harmadszor pedig honnan tudsz Te ilyen jól csókolni? - kérdezem vigyorogva. Liam szexin elmosolyodik majd vállat von  és azt veszem észre, hogy a falnak nyom.
- Élvezed? - kérdezi miközben két kezét a falnak támassza így teljesen oda szorít. Bólintok egyet mire Ő elengedi a falat és lágyan az állam alá nyúl, hogy tudja felemelni a fejem, majd mikor ez megtörténik ismét megcsókol. Mosolyogva csókolom vissza miközben az ingének a gallérjával játszok. Az ajkába harapok mire ő felmordul és bele csíp a seggembe. Felkuncogok.
- Né' má ' a kis Tomlinson - Liammel egyszerre válunk el és fordulunk meg, majd szembe találjuk magunkat a kissé részeg Harry Stylesal. Zöld szemei egy kissé egybe állnak, göndör haja kócosan pihen a fején a kezében pedig egy vodkás üveget tart. Beszédjéből nem sokat lehet kivenni ugyanis még csuklik is hozzá. Vajon én is ennyire szarul nézhetek ki most.
Liam felröhög barátja láttán és mellé lép majd játékosan megveregeti a fiú vállát aki az ütéstől egy kissé meginog. Én csak állok előttük és próbálom türtőztetni magam ugyanis utálom ha Louis édes testvéreként titulálnak. Ha tudnák, hogy a való életben a pasim. - Megzavartam valamit? - kérdezi mikor észre veszi, hogy Liam kezei megint a derekamra vándorolnak és úgy húz magához. Hagyom, hogy fogdosson,sőt nem is zavar. Liam se úgy néz ki mint aki titkolni akarná, hogy valami közünk van egymáshoz.
Vajon hány ember legeltette rajtunk a szemüket az éjszaka alatt? És ez engem miért nem tud zavarni? Jó Liammel és ezt nem fogom titkolni. Talán majd holnap reggel ha kijózanodok. Érzem hatalmas balhé lesz a ma éjszakából, de nem érdekel. El akarom felejteni Louist, legalább csak egy éjszakára. Az elmúlt években úgyis miatta szenvedtem a legtöbbet.
- Elég jól elvoltunk, míg Te nem jelentél meg. - von vállat Liam egy ravasz mosollyal az arcán. Úgy látszik, hogy Harry vette az adás mert kacsintott egyet barátja felé, én pedig a fejemet kapkodtam ugyanis fogalmam sincs, hogy most éppen miről témáznak. Amúgy igazat adok Liamnek. Jól elvoltunk, de Harry most mindent tönkre tett. Akarom még Liamet. Jobban mint bármi mást.
- Haver Te ittál?  - Harry arca elkomorul majd gyanakodva méregeti a jókedvű barátját aki a koktélos poharát magasba tarja miközben a zene ritmusára ugrál és énekli a szöveget, de úgy hogy a szabad keze még mindig az én derekamon pihen. - Vagy mitől vagy így kiütve?
Liam válaszadás képen ordít egy nagyot pont mint a zenében,  és következő pillanatban, letámadja az ajkaimat. Olyan hirtelen cselekedik, hogy még a szemeimet sincs időm lecsukni így látom, hogy Harry szemei elkerekednek majd zavartan újra bele iszik a vodkás üvegébe.
- Éltelem legjobb éjszakája! - húzódik el tőlem mire én elmosolyodok. Igen most már hivatalos, hogy nem csak én élvezem ennyire. És ennek nagyon örülök ugyanis azt hittem, hogy szar lesz az estém.
- Nekeeeem isssss - kontrázik rá Harry majd kis híján elesik a saját lábában. Hogy volt képes magát ennyire kiütni? Nem érdekli, hogy mit fog szólni a sajtó ha készülnek róla képek? - Oh basszus engem várnak a tetováló szalonban. - egyenesedik fel és rá néz a telefonjára.
A szemeim felcsillannak majd Harry mellé ugrok aki elég érdekesen pislog felém.
- Én is mehetek? - kérdezem izgatottan közben pedig kiskutya szemekkel pislogok a Styles gyerekre.
Hogy honnan jött ez az ötletem fogalmam sincs ugyanis még csak a puszta tű látványától is rosszul vagyok. De akkor megakad a szemem Liam tetoválásain és késztetést érzek, hogy nekem is legyen. Milyen buli már.
- Persze cukorfalat. - csíp bele az arcomba mire Liam rossz állóan ránéz és magához húz.
Harry int a fejével, hogy kövessük és bele veti magát a táncoló tömegbe. Egy kicsit lemaradok és aggódó pillantást küldök Liam felé.
- Ugye nem gond? - kérdezem mire az arcán megjelenik egy sugárzó mosoly és hatalmas puszit nyom az arcomra és megfogja a kezem.
- Csípem a bevállalós csajokat. - válaszolja.
Hangosan felröhögök és kéz a kézben kövessük Harryt akit a klub előtt érünk utol miközben a limuzin előtt áll miközben azt nézi ahogy az egyik kidobó csávó Niallt nyomja be az ülésbe. A srác szemei éppen, hogy csak nyitva vannak, de mikor már mind a hárman körülötte ülünk, a szöszi már mélyen alszik, közben pedig horkol. Liam nem tudja, hogy tartsa magában a röhögést ahogy a barátját nézi. Tényleg vicces ahogy szét van terülve az ülésen miközben saját magát ölelgeti.
Negyed óra autózgatás után a sofőr megáll egy kivilágított épület előtt, Harry pedig nagy nehezen kimászik a limuzinból mi pedig Liammel követjük. Magabiztosan indul az épület felé majd kinyissa az ajtót ami különféle motívumokkal van díszítve. Rögtön tudom, hogy megérkeztünk ugyanis a szalonban jellegzetes festék és fertőtlenítő szag kavarog. Éppen, hogy csak becsukom magam után az ajtót és még arra sincs időm, hogy jobban szét nézzek mikor egy agyon tetovált pasi lép felénk. A pupilláim kitágulnak ahogy végig nézek a pasim ugyanis szinte a testén nincs egy ép bőr sem, mivel mindenhol tetoválások virítanak.
- Harry - vigyorog rá a Göndörkére majd lepacsiznak és akkor megakad a szeme rajtam. - Kit hoztál magaddal még? - nyelek egy nagyot és a fülem mögé tűröm a hajam.
- Mack tetováltatni akar és szerintem Liam is. - válaszolja egyszerűen majd nyugodtan bele ül a fotelba és felhúzza a pólóját. Gondolom oda akar magára varratni valamit. De a pasit most nem Harry érdekli hanem én és Liam.
- Első? - kérdezi mire én bólintok egyet majd Liamre néz. - És mi lesz az? - húzza fel a szemöldökét mire én kissé elpirulok.
- Liam. - válaszolom miközben a kézfejemre mutatok és az újdonsült barátom felé pislogok. Lehet hülyének néz, de őszintén megmondva én sem tudom, hogy miért akarom csinálni, vagy hogy miért pont az Ő nevét. Talán azért mert emlékezni akarok erre az estére. Józanul tuti, hogy soha nem merném bevállalni. De akkor most miért? Kezdek félni magamtól.
- És neked? - fordul Liam felé aki még mindig fülig érő mosollyal méreget. Aztán elfordítsa a fejét, hogy tudjon a pasira nézni.
- Pontosan az ötödik lesz ennek a Tündérkének a neve. - vigyorog majd magához húz, hogy tudjon megcsókolni. Egy kissé meglepődök a kijelentésén. Képes magára varratni a nevét? Hisz csak ma találkoztunk először. Habár ez tök mindegy hisz én is az Ő nevét akarom magamra varratni.
- Fülig szerelmesek vagytok mi? - kérdezi a pasi majd megforgassa a szemeit és elindul Harry felé aki addigra már elaludt a fotelban.
Viszonylag hamar sorra kerülök, ugyanis a Göndörke csak egy G betűt akart magának. Mikor a fotelba ülök magabiztosan nézem a tűt és még csak fájdalmat se érzek. Sőt inkább élvezem. Liam mellettem áll és csillogó tekintettel figyeli ahogy a neve meglátszik a bőrömön. Nekem tetszik.
Negyed óra múlva pedig már az Ő kézfején is ott virít a Mack szócska. Elérzékenyülve figyelem és közben azon gondolkozok, hogy vajon Louis képes-e lett volna valaha magára varratni a nevemet. Szerintem nem.
Harry rendezi az ügyeket majd pár percen belül ismét a limóban ülünk. Niallt a földről kell vissza nyomni az ülésre mivel még arra sem ébredt fel, hogy lefordult. Harry sem jobb ugyanis alig indultunk el Ő is mély álomba merült.
Fogalmam sincs, hogy hova megyünk és kissé meglepődök mikor a számomra egy ismeretlen helyen állunk meg.
- Hol vagyunk? - fordulok Liam felé. - Haza kéne mennem.
- Ma éjjel az enyém vagy! - suttogja a fülembe majd szenvedélyesen megcsókol. Hagyom, hogy a karjaiba vegyen és - mint kiderült- felvigyen a lakásába.

28 megjegyzés:

  1. Úúúú első kommentelő vagyok :DD Hát ez a rész kib*szott jó lett (bocsi a szóhasználatért) nagyon gyorsan siess a kövivel :)))) :DD xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam no problemó a csúnya beszéd :D és sietek :P

      Törlés
  2. óó istenem, ez fjdhsfjdf elképesztő! xx

    VálaszTörlés
  3. Hát ez a rész asdfgjk lett*--*
    Harry-n sokat nevettem xD Liam & Mack:$ ezt tetszik:3 :DD
    Nagyon várom a köviiit*.*:3:) xx

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Nagyon tetszett a rész. :P
    Úgy várom már a kövit, tuti nagy botrány lesz a tetoválásból. :DD
    puszi: Petra♥

    VálaszTörlés
  5. Mosr komolyan magáratetováltatta:OO na ha erre Louis rájön... nagyon jóóóó imádtam:))
    xoxo:Szocsii

    VálaszTörlés
  6. :O Elképesztő mennyire imádom azt, ahogyan irsz.
    Fantatsztikus rész volt! Kövit akarok most!
    xxxx

    VálaszTörlés
  7. Szia!:)
    Nagyon jó lett. Örültem, hogy végre hoztál részt:)

    VálaszTörlés
  8. Hűűűűűű de jóóóóó lett! Nagyon cukik együtt. Kíváncsi vagyok Lou reakciójára mikor mindezt meg tudja. Nagyon tetszett ez a rész is. Bár te mindig jókat írsz. Siess a kövivel! :D <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  9. Drága Dórucika! :)
    Ez eddig a kedvenc részem :3 Liam és a szenvedélyes csókjai meg az a Lirry gif a közepén :') Teljesen kiütöttél engem is :'DD A tetoválás meg húúú, nagyon édesek :D Amúgy már te is gondolkodtál tetkón? :)
    Legyen jövőhét péntek!!
    Hatalmas ölelés, Zsuu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem már van tetkóm. Ha fenn vagy twitteren és követsz akkor képet is találsz róla :D

      Törlés
  10. nagyon jo!! imadtam!!:D léciii konyorulj meg rajtunk es hozd hamarabb az uj reszt!! kerlek!:D

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó rész lett :D és van itt neked egy díj: http://meandboobear.blogspot.hu/ :) xxx-R

    VálaszTörlés
  12. Erre egy szót tudok: PER-FECT ;D

    VálaszTörlés
  13. Hát ez k*rva jó lett!!! Nagyon várom a kövit :) <3

    VálaszTörlés
  14. Drága Dórucika :)
    Nagyon sajnálom, hogy ismét eltűntem egy kis időre, remélem nem haragszol. Ez a történet valami fenomenális, és az írásmódja. Eddig ez tetszik a legjobban. Nagyon sokat fejlődtél. Csak azt vettem észre, hogy az eddiginél is jobban várom a folytatást. Vajon mit fog szólni Louis? Vagy mit fog szólni Liam, ha kiderül, hogy az egyik haverja a lány pasija? Most akkor le fognak feküdni?
    Édes volt a tetoválás, viszont már visszavonhatatlan. Tudom, hogy Louisnak nincs hozzá sok joga, de én kiborulnék a helyében. Nem szívesen nézegetném más nevét azon a személyen, akit szeretek. Viszont ez a dolog El-el... huha. Még annyi dolog van, amire kíváncsi vagyok. Várom a pénteket, *.* Szerintem jó így, hogy extra hosszú részek vannak :)
    Már nem is tudom mit írhatnék XD csak annyit még, hogy eszméletlen vagy :) Miattad kedveltem meg Liamet!
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy haragszok :D
      örülök hogyha tényleg ennyire elnyerte a tetszésedet ugyanis féltem h ki mit fog gondolni az írásmód változtatásomon.
      amúgy TE vagy ESZMÉLETLEN !!! :D

      Törlés
  15. Ez zseniális és egyedi!!!Kurv@ jó lett:) Alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés