2014. május 27., kedd

Új Töri...

Nyugi nem kell megijedni :D csak most én is azokhoz az írókhoz tartozom akiknek egyszerre több ötletük van és nem bírják ki, hogy ne osszák meg a nagyvilággal. Nos hát igen, alig pár napja kipattant a kicsi agyamból egy új történet amit muszáj volt leírnom vázlatként. Tele vagyok ihlettel ami azt jelenti, hogy nem kell heteket várni az új részre, mert szakítok rá időt, hogy megírjam xD
Ami volt fenn két rész azt visszaállítotam piszkozatba ugyanis őszintén megmondva én nem éreztem magaménak :/ erőltetett volt az egész ráadásul az ötlet sem tőlem származott, én csak megfogalmaztam. Fokozatosan írom át a részek és szerintem pár hónap múlva majd újra publikálom :) szóval nincs törölve
De addig is itt az új törim :) ami remélem, hogy majd elnyeri a tetszéseteket :D de ha nem az sem baj :P számítok rátok és remélem, hogy nem haragszotok amiért levettem ezt a két részt :c sajnálom, de tényleg nem szívesen írtam...erőltetett volt az egész és szerintem tudjátok, hogy milyen rossz ihlet és kényszerből írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése