2016. április 16., szombat

|| Chapter 21 : - James ||



- Bassza meg! - miután a légzésem újra normálissá válik, az ujjaim hirtelen lefagynak Liam hajába, az elmémet pedig ellepik az elmúlt fél óra jelenetei. Veszekedés, kiabálás, csókolózás, és szex - a bátyámmal! Úr Isten, mit tettünk? Ennek rohadtul nem szabadott volna megtörténnie, hiszen testvérek vagyunk. Ugyan az a vér, ugyan az a család és mi lefeküdtünk! Ami pedig a legszörnyűbb az - az, hogy a szívem mélyén még élveztem is. Akartam, hogy csinálja velem a sok mocskosságot, még akkor is ha tudtam, hogy helytelen amit csinálunk. Ez beteges! Kezeltetni kellene. Nem mondhatom azt, hogy élveztem a bátyámmal a szexet. Mégis mi lesz akkor ha kiderül? Undorodni fognak tőlünk az emberek - vagyis azok akik tudják, hogy testvérek vagyunk. Nem gondolkodhatok azon, hogy mennyire puhák az ajkai, és milyen jó a körmeimet bele mélyeszteni a hátába, vagy végig simítani a kockáin. Nem! Ki kell vernem a fejemből. Ez baszottul nem történhetett meg. Egyáltalán, hogy történt meg? Mégis miért? Kurvára testvérek vagyunk! Akik kurvára lefeküdt egymással. Ez undorító, sőt szánalmas. - Ennek, rohadtul nem szabadott volna megtörténnie. - ujjaimat kihúzom a hajából, majd a meztelen vállára teszem a kezeimet és kicsit sem kedvesen tolom el Őt a nyakamtól. Vagy direkt csinálja, vagy pedig élvezi, de csak morog az orra alatt és erőszakosan próbálja vissza nyomni a fejét a nyakamba, miközben még mindig a derekamat öleli úgy mint aki nem akar elengedni. Szerintem neki még nem esett le, hogy mit is csináltunk. - Louis akár mikor vissza jöhet és megláthat - próbálkozom tovább és kezdem minél kellemetlenebb helyzetbe érezni magam ebben a pózban. A meztelen bátyám a pucér testemet ölelgeti és úgy néz ki mint akinek ezzel nincs semmi problémája. Miért nem tér már észhez? Nem volt elég ennyi megaláztatás? Mégis, hogy nézünk majd ezek után egymás szemébe? Mi van az érzéseimmel? Hogy viselkedjek vele ezek után testvér módján, miközben azon jár az eszem, hogy mennyire jó vele baszni? A saját testvéremmel!
- És akkor mi? - morogja a nyakamba majd azt érzem ahogy megnyalja ott a bőrt. Rögtön libabőrös leszek, az arcom pedig lángba borul. Ez a libabőr ugye azt jelentette, hogy borzongok az érintésétől? Vagyis utálom ezt amit csinál. Nem pedig azért lettem libabőrös mert tetszett ahogy megnyalta a nyakamon a bőrt? Istenem. Szabaduljak már el innen.
- És akkor mi? - ismétlem meg a kérdését ingerülten és próbálom a nyakam elhúzni, hogy térjen már észhez és ne nyalakodjon. - Szerinted az normális, hogy két testvér a szőnyegen fetreng totál meztelenül eléggé félreérthető pózban? - meg akarom tépni a haját, hogy végre ne nyomja már a fejét a nyakamhoz, de erősebb nálam és mostanra már nem a nyelvét vezeti a bőrömhoz hanem a száját és apró puszikat kezd el nyomkodni a fülem köré. Ugye hallotta amit mondtam? Ha hallotta akkor miért viselkedik úgy mint akit nem érdekel az a tény, hogy a húgát csókolgatja? És én mi a faszért lettem már megint libabőrös pont akkor mikor hozzám ért? Miért akarom, hogy ne csak a nyakamat csókolja hanem a számat is, sőt az egész testem? Mi a fene folyik itt? - Liam, Téged kicsit sem zavar, hogy mit csináltunk? - erre a kérdésemre végre békén hagyja a nyakamat és a vállamra dönti a fejét, majd onnan néz fel rám. Mindig ilyen édes szemei voltak? Mint egy édes kiskutya. És mindig ilyen szeretet teljesen nézett rám? Mint aki csodál.
- Ha zavarna is, mit kéne csinálnom ezzel? - ezzel? Mivel ezzel? Szemei csillognak és végre elengedi a derekam, de csak azért, hogy tudja megfogni a kezem. Az ujjaink automatikusan kulcsolódnak össze, én pedig kezdem úgy érezni magam mint valami fog romantikus filmben, ahol a főszereplő srác pont most készül szerelmet vallanni a megdugott lánynak.
- Ezzel? - kérdezek vissza és nem tudom, hogy mit kezdjek a fejemmel - ami akaratomon kívül Liam buksijához préselődik.
- Hát ezzel a dologgal amit veled kapcsolatban érzek - muszáj ennek a srácnak ilyen ködösen beszélnie? Semmit nem értek belőle. Vagyis van egy sejtésem, de remélem, hogy nem igaz. Mármint Liamnek nem lehetnek érzései irántam - vagyis lehetnek érzései, olyan testvéri szerete vagy mi. Felsóhajt. - Furcsa mi? - kuncog és kíváncsian várja a válaszomat.
- Áh, dehogy furcsa - vonom meg a vállam szarkasztikusan mire Ő elemeli egy kicsit a vállamról, és úgy néz rám. Nem ezt a választ várta, tudom. Én az efféle dolgokat nem szoktam ilyen rövid kis megjegyzéssel befejezni. Természetesen most sem állt szándékomban. Azért haraptam félbe a mondatot, ugyanis levegőt kellett vennem, de Liam ezt nem tudja.  - Mégis mi lenne abban a furcsa, hogy két testvér kielégi egymást vagyis...khm csak a báty elégítette ki a kishúgát, de ez nem lényeg, ugyanis mind két fél élvezte a dolgot. Mi ebben olyan furcsa? Tök normális, hogy két testvér közösül, majd az egyik fél kijelenti, hogy még érzéseket is táplál a másik iránt. Szerintem nem furcsa. Minden testvérnél megesik nem igaz? Semmi szégyelni való nincs ebben...ó várj, de mégis! Nem csak szégyelni való hanem még gusztustalan is - ez az a pillanat mikor elegem lesz, és egy határozott mozdulattal ülök fel, aminek következtében Liam a szőnyegre esik. Nem foglalkozom vele. Ülök és felhúzom a térdeimet majd átkarolom, ugyanis rettentő kínosan érzem magam pucéran a testvérem jelenlétében. Rettegek attól, hogy Louis mindjárt benyit és tényleg meglát. De az miatt mégsem érezném magam annyira rosszul, mint a szégyen miatt amit Liam mellett érzek.
- A szex nem gusztustalan, akkor ha mind két fél élvezi - hallom meg mögülem a hangját és fél szemmel látom ahogy az alsónadrágjáért nyúl, hogy tudja magára venni. Hál' Isten, legalább miatta most már nem fogom kényelmetlenül érezni magamat. - És akár mennyire is próbálod az ellenkezőjét állítani, mind ketten tudjuk, hogy rohadtul élvezted. - az utolsó mondatot már a fülembe súgja és végül meg is puszilja. Nem tudom, hogy mikor mászott mögém, de a tudat, hogy megint ennyire közel van hozzám megörjített. Szemeim lecsukódnak és próbálok nem foglalkozni  bizsergéssel. A bizsergés csak az utálat miatt van. Igen megutáltam Liamet. Mégis honnan tudja azt, hogy mit éreztem? Sőt nem csak tudja, hanem biztos benne - a hangje erről árulkodik. - Ezek után nehéz lesz azt állítanod, hogy leszbi vagy. - puszilta meg a szám szélét. Csak most ne vörösödjek el, mert ez a szemétláda akkor csak még jobban fogja érezni magát.
Felállt mögülöm és a maradék ruháját is magára vette, mindeközben pimaszul vigyorgott rám. Ó, rajtam senki nem gúnyolódhat. - Csak kihasználtalak. - a szemei megakadnak és most én vagyok az aki ördögien elmosolyodik. - Kíváncsi voltam, hogy képes vagy e lefeküdni egy pasival, és jelentem átmentél a próbán. - ki akart volna menni a szobából, de mikor meghallotta ezt a kijelentésemet vissza fordult és megindult felém. Nem vigyorgott még csak nem is mosolygott. Komor volt ahogy megállt előttem majd lenézett rám, végül pedig lassan lehajolt. Ahogy figyeltem a mozdulatait, elfeledkeztem arról, hogy még mindig meztelen vagyok.
- Te nem vagy pasi. És tudod miért vagyok ebben most már biztos? - kezeit a térdemre tette, majd elkezdett közelíteni felém. Nem válaszoltam a kérdésére. Nem akartam, hogy ennél közelebb jöjjön hozzám. Hiába nem válaszoltam, Ő helyettem adott választ a saját kérdésére. - Ugyanis életemben nem fogtam még ilyen valódi melleket mint a Tiéid - mire feleszméltem addig a két tenyere már a melleimen volt, ajka pedig a számon. És megint vissza csókoltam. Nem! Ez nem történhet meg. Nem szabad. Elhúzódott és bájosan vigyorgott, mint aki célbe árt, már megint. - Visszacsókoltál. - puszilta meg az orrom hegyét, én pedig szégyenemben csak lehajtottam a fejem. - Szóval mi is van ezzel a szégyen dologgal? - eszemben sem volt válaszolni. Sokkal jobb ötletem támadt. Egyik pillanatban meglendítettem a kezem és lekevertem neki egy pofont, majd felálltam a szőnyegről. Hogy miért csináltam ezt? Gőzöm sincs. Jól esett ugyanis utáltam mikor igaza volt.
- Tudod hiába vagy a testvérem, nem hazudhatok magamnak. Tényleg jó veled dugni. Jó stresszlevezető vagy, szóval ezt ki fogom használni még. - kacsintok rá és magamra vettem a ruháimat, de olyan sebességgel, hogy esélye sem volt felfogni azt amit mondtam neki. Mielőtt megszólalhatott volna addigra én már a szobájában sem volt, sőt még csak a közelében sem.
És ez így folytatótodd az elkövetkező napokban.
Úgy gondoltam, hogy ideje lenne több időt töltenem Niallel és Harryvel - csak velük, ugyanis ha Louis is csatlakozott volna hozzánk, akkor Liam is jött volna vele. Liammel már pedig rohadtul nem akartam találkozni, ugyanis mielőtt magára hagytam volna, beismertem azt, hogy jó vele szexelni. Nem bírnék ezek után rá nézni. Csak az a legnagyobb gond, hogy az agyam nem ezen a véleményen volt. A testem kívánta az érintéseit, és nem egyszer azon kaptam magam, hogy róla fantáziáltam.
Azt hittem ha Carly újra mellettem lesz akkor Liam végre feledésbe merül. Tévednem kellett, ugynis Carly még mindig várt a válaszomra, vagyis arra, hogy szeretnék e vele kapcsolatban lenni. A Liammel való dugás sok mindenre felhívtam a figyelmemet, de legjobban arra, hogy baszottul nem vagyok leszbikus. Már csak az a nagy kérdés, hogy ezt hogyan adjam Carly tudtára úgy, hogy ne bántsam meg.
Ez miatt a sok dolog miatt az agyam kezdett túlterhelt lenni és rászoktam arra, hogy a kollégium körül sétálgattam. Tudtam, hogy efféle dolgot sem a fiúk, sem pedig Carly nem csinál, szóval békén hagytak. Jól megvoltam magamnak egészen a mai napig.
Lényegében miután vége lett a tanításnak én kirohantam a kollégiumból, majd elkezdtem a szokásos hobbimat, vagyis sétálni az udvaron. Friss levegő, semmi hülye gondolat Carlyről, Liam mentes környezet...vagyis csak volt Liam mentes környezet, ugyanis a távolban megpillantottam az alakját. A düh rögtön magába kerített. Ezt nem hiszem el, hogy már itt sem hagy békét nekem. Mit nem fogott fel abból, hogy nem akarok találkozni vele? Úgy látszik itt az ideje, hogy elmagyarázzam neki.
Hajamat hátra dobom, és mint egy felbőszült bika úgy indulok meg a fiú felé. Háttal áll nekem, de nem foglalkozom vele.
- Hé! - bököm meg kicsit sem kedvesen a hátát. - Mit nem fogtál fel abból, hogy nem akarok a közeledben lenni? Szerintem eléggé egyértelmű voltam mikor magadra hagytalak...- belém fagy a szó hirtelen mikor megfordul.
- Parancsolsz? - a hang ugyan az, az arc majdnem - kivéve ennek a lénynek itt nincs borostája, és a haja sem olyan hosszú mint az igazié, mármint ennek itt tisztára le van borotválva a barna haja. De ezeket leszámítva tisztára olyan mintha Liam állna előttem. De ez nem lehet, hisz alig fél órája láttam Liamet és még megvolt a haja meg a borostája is, sőt nem is így volt felöltözve. Ha ez nem Liam, akkor ki? És miért hasonlít ennyire a bátyámra? Talán ez valami vicc? Egy rajongó annyira isteníti a bátyámat, hogy olyanra plasztikáztatta magát? Hallottam már ilyenről, de ez durva. Ki az a hülye aki Liamre akarna hasonlítani? Na jó a bátyám tényleg dögös, és egyben aranyos is, mármint láttátok a szemeit? Na és az orrát? A kockáit? Oli, nem szabad, állj le.
- Öhm, bocsi, elnéztelek valaki másnak - kezdek el dadogni és reménykedem benne, hogy a föld szétnyílik alattam. Istenem, még a tekintete is olyan mintha Liam néze vissza rám. Pedig tudom, hogy ez itt nem a bátyám. Nem, ez itt valami hatalmas félreértés.
- Had találjam ki, hogy kinek - kezd bele én pedig érdeklődve figyelem. - Liam Paynek, igaz? - mosolyodik el. A mosolya, majdnem olyan mint az említetté, de ennek a srácnak nem ráncolódik össze a szeme alja mikor mosolyog úgy mint Liamnek.
- Honnan találtad ki? - lehet, hogy nem csak nekem tűnt fel a hasonlóság a két fiú között?
- Már megszoktam, hogy mindenki azt hiszi, hogy én vagyok Liam Payne. Pedig nem. - mondja határozottan. Hiába a határozottság akkor is hasonlítanak ami furcsa. Vannak emberek akik hasonlítanak egymásra, de azért nem ennyire.
- Félelmetes a hasonlóság. - ismerem el.
- Badarság - rántja meg a vállát. - Amúgy James vagyok. James Pain. - és még a vezeték nevük is hasonlít. Mármint Liam kitalált vezetéknevére és nem a Scottra. Ez a dolog kezd minél furcsább lenni.
- Oli Scott - nyújtom a kezem Ő pedig kedvesen viszonozza.
- A nagy One Direction és Carly Simson barátja - magyarázza kuncogva. Jó, hogy az egyetemen mindenki így ismer. Hát ahogy James már megszokta, hogy mindenki össze keveri Liammel, úgy én meg megszoktam, hogy mindenki csak azért kedves velem, mert egy banda haverja, meg az elnök lányának barátnője vagyok. - Majdnem olyan híres vagy mint én. - egyszerre nevetünk fel, de Ő előbb abba hagyja. - Már csak azt nem értem, hogy egy ilyen bájos lány miért lóg olyannal mint az a Payne srác? - nem értem, hogy mire céloz. - Mint a diákszövetség elnöke jogom van bele nézni a hallgatók anyagaiba és láttam a tiédet is. És hát Te messze jobb vagy mint az a négy éneklő pacsirta. - milyen kár, hogy azok az anyogok mind hamisak rólunk. Az érettségim is hamis. Mégis büszke vagyok magamra James szavai miatt. Én bájos? Mi ütött a pasikba?
- Umm, köszönöm? - mondom zavarodottan és elkezdem a karom simogatni.
- Nincs mit megköszönnöd, ez az igazság - válaszolja. - A helyedben meggondolnám, hogy kivel is lógsz, ugyanis Ők csak visszahúznak téged. - megdermedek és hirtelen már nem is találom annyira aranyosnak ezt a srácot. Tökre úgy beszélt mint ahogy apa szokott.
Te jó ég apa!
Ez a srác förtelmesen hasonlít Liamre. Nem ismerjük az anyukánkat, a gyerekkorunkat. Mi van akkor ha Jamesnek tényleg köze van Liamhez? Mi van akkor ha tényleg ikertestvérek? Ha James is Scott? Vagy Liam, Pain? Semmit nem tudunk a múltunkról, apa pedig semmit nem is mond.
- El tudom dönteni, hogy mi a jó nekem. És biztosíthatlak róla, hogy náluk jobb barátokat nem kívánhatnék magamnak - mondom bunkón. - Ha most megbocsájtasz...- biccentek a fejemmel és kitérem majd sebes léptekkel eindulok vissza a kollégiumba, és miután nem lát már szinte rohanok. Ezt el kell mondanom a srácoknak, sőt meg kell mutatnom nekik. Lehet, hogy Niall egész idáig jó úton járt. Vagyis azon, hogy valami bűzlik körülöttünk...

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó egyszerűen fantasztikusan írsz^^ Várom a folytatást*-*

    VálaszTörlés
  2. Wow. *-* Az... Eez nem. Nem hittemvolna hogy ez lesz. Es. Szerintem... Na jo nem mondom el hathaa tenyleg ugy van. :D Perfect várom a következő részt ;) :) ❤❤❤ (Lótusz99 csak új nevem lett :D)

    VálaszTörlés
  3. Oh mamam. Mi folyik itt? o.O Ez valami atom jo lett �� Szavamat is elvetted igy ejszakara...
    siess a kovivel
    puszi Enci xx. ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. éjszaka aludni kell szóval nem baj ha elállt a szavad xD
      mi folyik? én nem tudom :D

      Törlés
  4. Szia!
    Remélem emlékszel arra a hosszú kommentre, amire álításod szerint megírtad életed leghosszabb válaszát. Remélem azóta nem változott a rekord! Most viszont újra itt vagyok (de, jó!) és ismételten véleményt fejtek.
    Amikor megírtam ide az első kommentemet, vitatkoztam magammal, hogy feliratkozzak - e vagy nem - e. Akkor még a második opciót választottam, ami lehet (sőt biztos), hogy rossz döntés volt. A kedvenc történetem ugyan még mindig Theo és Liam páros, de a mostani story is a toppon van.
    Emlékszem, annak ideén, amikor az első kommentet írtam ide, nem is olvastam el ezt a történetet rendesen. Amikor Liam Oli-t fiúnak néztem csak fogtam a fejemet és kiléptem a webhelyből. Asszem ez is hiba volt. Olvashattam volna tovább. Most viszont áldom a fejemet, hogy kikönyörötem apukámnak, hogy töltse le az Up All Night-ot, álldom a fejemet, hogy meghallgattam a Stole My Heart-ot és mégegyszer áldom a fejemet, hogy el is olvastam.
    Nagyon - nagyom tetszik, sok mindent nem gondoltam volna. Például, hogy az elnök lánya lezbi, hogy a mi intelligens Liam-ünk (bocsáss meg, le kell írnom) egy agyatlan lett. Ez a tény dupla szomorúsággal tölt el, hogy a már rég nem szűz Liam nem tudja, hogy mi a külömbség egy lány és egy fiú között.
    A következő, akit vigasztalni fogok (ha akarod, fogunk) az Niall lesz. Szerencsétlen egyetlenem, ha rá jön, hogy a szerelme lezbi rögtön magába zuhan. Azért remélem beiktatsz egy lányt a harmadik Scott gyereknek az Epilógusig, mert rossz lesz nézni, ahogy szenved.
    Aranyos Louis ebben a szerepben. Isten bizony megzabálom! Azt viszont sajnálom, hogy abba hagytad a Wattpad-es Louis-os fordítást. Nekem tetszett.
    Ne, csak Harry fürtyeit ne!!!
    Szeretem aaaaaaa cicákat! - beszartam tőle!
    Szereted a Little Mixet? Csak mert legtöbbszőr Perriet használod fel, de Theo 100%-osan Jade volt. Tutibizti.
    Ha már Oliviánál tartunk, ami szerintem egy gyönyörű név, akkor üzenem neki, hogy Liam, az igazi. Ha James úgy néz ki, mint Liam, akkor nem lehet egy csúnya srác, de Liam-ot senki, ismértlem SENKI nem tudja lekörözni! Maradjon így is.
    Asszem most megdöntöttem a recordomat. Azaz inkább meg fogom, mert még nem vagyok kész.
    Imádom a profil képeded! A neved is találó, jó ötleteid vannak, ami hihetetlen hiszen ez már a sokadik történeted és egyik se sablon. Ha pedig kevés komment jön,(amit mostantól kétlek, mert ha kell minde részhez írok egy novellát) akkor gondolj arra, hogy a minionsok szeretnek téged. És az a sok oldalmegtekintő. És ÉN!!!
    Lizi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen emlékszem és megnyugodhatsz a rekord nem változott xD
      Őszintén el kell, ,hogy szomorítsalak, de Niall nem lesz szomorú, sőt még csak meg sem fogja tudni. A történet már be van fejezeve ( vagyis vázlat formájában) és a maradék rész az más téren fog folytatódni. Szóval nem kell félned, nem fog szenvedni ( ebben a történetben biztos nem, azonban ha minden jól megy és lesz következő történetem akkor Niall az egyik főszerepet kapja ;D )
      Én is szerettem fordítani azt a Louisos történetet, csak hát az van, hogy túl sok a világon az idióta. Ugyanis amikor elkezdtem volna fordítani azt a történetet először írtam a kedves írónőnek, hogy meg e engedi, hogy lefordítsam. Kedvesen vissza is írt, hogy persze nyugodtan fordítsam, én pedig rögtön el is kezdtem. Majd hirtelen mikor már a kilencedik fejezetet fordítottam, ismételten írt a drágám, hogy megtiltsa azt, hogy fordítsam és ha nem fejezem be a történetet és törlöm le a profilomról akkor letiltassa az egész profilomat. Ez van.
      Harry imádja a cicákat, ezt jól jegyezd meg! :D
      Én nem szeretem a Little Mixet, hanem IMÁDOM! Perrie *-* ő az a lány aki miatt simán lennék lezbikus xD (bocsi, ezt muszáj volt xd) őt shippelem Louisval és Liammel is :P wáááá, három nagy kedvenc :D
      Olivia, alias Made In The AM track 9. xD a név a fiúktól ered mivel mikor gondolgoztam a történeten pont azt a dalt hallgattam xD
      Még jó, hogy James Liam xD hisz Liam James Payne, szóval érted xD
      Profil kép, Perfect klipp xD Név, khm..köztudott tény, hogy én vagyok a jövendőbeli Mrs. Payne, még jó, hogy praktizálom már, hogy hogyan hangzik együtt a keresztnevemmel xD
      Ez a huszadik történetem és tervezem a következőt is már :P hát komi ahhoz képest, hogy régen mennyit szoktam kapni, szinte semmi, de nem panaszkodom ugyanis addig míg egy ember olvassa addig próbálok írni :)))
      köszönöm ezt a kommentet, nagyon nagy örömet szereztél vele :DDD

      Törlés
  5. Tetszik, tetszik :D
    Várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a következő részben! :)
    Tuti, hogy James és Liam ikertestvérek!
    Lehet hogy az ,,apja" elrabolta Liam-et!
    De ha őt elrabolta, akkor felmerül a gyanú, hogy a többi fiút is...
    De lehet hogy az anyjuk az egyik gyereket gyorsan elvitte máshova...
    Várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés