2014. január 1., szerda

#4


- Örülök, hogy Liammel megtaláltátok a közös hangot. - nyit be a szobámba Nate mikor Nicola és Liam elmentek azonban én még mindig szétterülve fekszek az ágyamon az arcomat pedig egy párnába fúrom. Nem tehetek róla, de még mindig sokkos állapotban vagyok amiért Liam megölelt. Egyszerűen felfoghatatlan.
Engem eddig még csak olyan fiúk öleltek meg akik bűn rondák voltak. És azokat kicsit sem élveztem. Viszont Liam, na Ő más. Nem tudom, hogy pár óra alatt szerelembe lehet-e esni. Hát ha lehet akkor én tuti fülig bele zúgtam Liambe. Fülig? Az összes porcikám imádja ezt a srácot.  Annyira tökéletes, hogy az már fáj. Na de ugye van itt egy kis bökkenő. Mi van akkor ha én a szemébe csak a jövendőbeli sógorának vagyok a húga? Semmi jelét nem vettem észre annak, hogy esetleg egy picit tetszenék neki.
Ráadásul szerintem meg is bántottam akkor mikor a családjáról faggatóztam. De ki tudta, hogy ilyen érzékenyen érinti ez a téma? Engem is a bátyám nevel, még is tudok beszélni a szüleimről ha kérdezik. Igaz fáj, hogy nincsenek mellettem, de már megszoktam és örülök, hogy legalább Nate itt van mellettem. Soha nem terelem el a témát mikor az életemről kell beszélnem. Nem, megmondom a szín tiszta igazságot, hogy az apámnak nem kellettek a gyerekei, az anyám pedig meghalt. Ebben mi a szégyenleni való? Szerintem Liamnek és Nicolának sem lehetett rosszabb a helyzete. Hisz mint ahogy az kiderült, őket a nagyapjuk nevelte. Legalább Ők ismerték. Mi Nattel még azokat sem ismertük soha sem.
- Ja - motyogom bele a párnába majd a következő pillanatban Nate elhúzza az arcom elől amit én természetesen nem akarok. Így elkezdjük húzogatni, persze a bátyám nyer.
- Mit csináltál már megint? - kérdezi összehúzott szemöldökkel mikor a szőnyegemre dobja a párnámat. Gyorsan megvonom a vállam majd felülök és átölelem a térdeimet. Szemétség, hogy Nate ennyire ismer. Ugyanis mikor arcomat egy párnába fúrom akkor valami bajom van, és Ő ezt tudja.
- Semmit. - válaszolom szűkszavúan azonban a bátyám gúnyosan felnevet. Tudja, hogy hazudok. Elfelejtettem, hogy neki nem adhatok úgy választ, hogy nem magyarázom meg. Jó, de most nem mondhatom el neki az igazat, hisz kitekeri a nyakamat amiért megbántottam a menyasszonyának öccsét. És igaza lenne. Miért ütöm bele olyan dolgokba az orrom amihez nekem semmi közöm.
- Elmondod magadtól az igazat vagy azt szeretnéd, hogy drasztikus módhoz forduljak? - kérdezi majd feláll az ágyamról és a falamhoz sétál ahol a posztereim vannak. Tudom mire készül, le akarja őket tépni. Tudja nagyon jól, hogy azokért a posztereimért ölni tudnék. Amilyen gyorsan csak tudok felpattanok az ágyamról majd a falhoz ugrok, hogy még esélye se legyen hozzájuk érni.  Nate karba fonja a kezeit és úgy néz le rám.-Az a bajod még mindig, hogy nem engedtelek el Honorral ma moziba? Mondtam már, hogy majd kiengesztellek valahogy...
- Azt hiszem megbántottam Liamet mikor a családjáról kérdezősködtem. - hajtom le a fejem szégyenemben és valahogy most nincs kedvem a bátyámra nézni. El tudom képzelni az arcát.
- Hogy mit csináltál? - ordít fel, de olyan hangosan, hogy ugrok egyet. Ja, valami ilyen reakcióra számítottam.- Skyler Te normális vagy?
- Jó tudom, hülye voltam, de egyszerűen nem értettem azt, hogy eddig miért nem találkoztam vele meg, hogy Nicola miért mondta azt, hogy árva - keltem a saját védelmemre miközben Nate a haját tépte.
- Figyelj vannak dolgok amikről az emberek nem szeretnek beszélni. Liam nehezen nyílik meg mások előtt és ez a téma eléggé érzékenyen érinti. - nyugszik le másodpercekkel később mire én bólintok egy aprót. Szóval Nate tudja, az igazat a családjukról. Mondjuk ez természetes hisz a menyasszonya családjáról van szó. De engem is érdekel. Nagyon is. Viszont tényleg bunkó dolog volt kérdezősködni.
- Arra magamtól is rájöttem, ugyanis mikor a nagyapjáról kérdeztem kis híján elsírta magát - húzom el a számat szomorúan mikor vissza gondolok a jelenetre. Liam akkor tényleg közel volt a síráshoz. Nate komoran bólintott. - De miért nem szeret róla beszélni?
- Nézd Skyler, Liamnek elég nehéz gyerekkora volt és ezt még mindig nehezen kezeli. Csak a nővérére számíthat, akit akár mennyire is szeretek, be kell hogy valljam, nem a legjobb nővér a világon. Nicolának mindig is fontosabb volt a karrier építés és a szerelem mint az öccse. Így mikor én feltűntem a színen először nekem sem mondta el, hogy van egy testvére mivel attól félt, hogy esetleg nekem nem fog úgy kelleni, hogy Ő az öccse gyámja. Ez mikor kiderült egy kicsit össze is vesztünk mivel nem bírtam felfogni, hogy képes eltitkolni a testvérét. Aztán sikeresen megbeszéltük a dolgokat és elmagyaráztam neki, hogy nincs abban semmi ciki, hogy Ő az öccse gyámja, hisz nekem is itt vagy Te és ugyan úgy élem az életemet mind mindig. Aztán bemutatta nekem Liamet és...és most itt vagyunk. - fejezi be a mesélést miközben én figyelmesen hallgatom az összes apró dolgot.
Ez mondjuk Nicola részéről elég csúnya dolog volt. Komolyan fontosabb volt neki a szórakozás meg a munka mint a saját öccse? És még én mertem panaszkodni a bátyámra. Viszont még mindig nem lettem nagyon okos. Tudom, hogy Nate mindent tud, csak nekem nem mondja el. Ezek szerint Liam és Nicola nem jó testvérek,- vagy már lehet, hogy azok mivel Nate összeboronálta őket. - Figyelj szerintem hanyagold ezt a témát. Ha Liam úgy gondolja akkor majd úgyis elmond mindent.
Na kösz. És mikor lesz az mikor annyira meg fog bennem bízni, hogy elmondjon ilyen dolgokat? Hisz még csak meg sem említette, hogy újra találkozni akarna velem. Reménytelen eset vagyok, találkozok egy sráccal aki rögtön a szívembe lopja magát, de rögtön el is üldözöm mellőlem.

♦♦♦

- Vörös kód! Vörös kód! - ugrok Honor nyakába másnap a suliban az ebédlőben. Talán túl hangosan kiabáltam mivel egy csomó diák felém fordult. De nem érdekelt, ugyanis tényleg vörös kód van. Ami a legjobb dolog. Szóval ez annyit jelent, hogy ha ezt mondjuk, hogy halálosan szerelmesek vagyunk valakibe. Honor eddig már egy csomószor mondta és ilyenkor mindig kérdezősködünk, totál hülye kérdéseket. 
Én még soha nem mondtam ezt, viszont tegnap éjjel rájöttem arra, hogy tényleg bele szerettem Liambe. És, hogy honnan tudom? Mikor lefeküdtem az ő mosolygós arcára gondoltam és úgy aludtam el.  Az álmodtam, hogy csókolózunk a szobámban. Aztán mikor reggel felkeltem az első gondoltam Ő volt. Mi ez ha nem szerelem. Ráadásul akár hányszor rá gondolok rögtön vigyorognom kell.
Honor szó szerint kiköpte a szájában tartott narancslevet majd felállt a nyakamba ugrott és elkezdett sikítozni meg ugrálni. Igen számára is olyan hihetetlen mint számomra. 
- Ez most komoly? Jaj Skyler egy annyira hiper-szuper! - vigyorog mint hogyha előre hozták volna a szülinapját. Nevetve bólintok, de az Ő arca rögtön elkomorodik. Megfogja a csuklómat majd elhúz az ebédlő legtávolabbi sarkába és lenyom egy székre majd leül mellém. - Ha vele vagy kettesbe, nem tudsz értelmesen beszélni? Csak össze- vissza mondatokat tudsz kinyögni, vagy pedig ugyan úgy beszélsz Vele mint bárki mással? - húzza fel a szemöldökét, de nekem még gondolkodnom sem kell. 
- Össze - vissza mondatokat. Sőt annyira zavarba voltam , hogy egy olyan dolgok kérdeztem meg Tőle amit tudtam. - mondom egyértelműen és vissza gondolok a tegnap estére mikor is megkérdeztem Liamtől, hogy Ő-e Nicola testvére pedig nagyon jól tudtam.
- Harry Potter premieri vetítése a legjobb barátnőddel, vagy séta a városban Vele? - kérdezi a következő kérdést Honor. Egyébként mindig ugyan ezeket a kérdéseket tesszük fel ha valaki vörös kódot kap és soha nem tudjuk, hogy ki az a személy akibe az érintett szerelmes. 
- Séta a városban Vele. - még magam is meglepődök a válaszon. Honor szája is jellegzetes 'o 'alakot ölt. Úristen, úristen. Komolyan mennék Liammel sétálni, mint premieri vetítésre. Ez aztán már nagyon komoly ugyanis számomra mindig a film volt az első. És ez most változott.
- Húha - mondja sokkolva Honor. - Daniel Radcliffe vagy Ő?
- Ő.
- Hát ez elképesztő. Sky Te tényleg szerelmes vagy! - mondja mosolyogva Honor majd ismét megölel én pedig felsikítok. Én mondtam, hogy bele zúgtam. - Oké most már elmondhatod, hogy ki a szerencsés. - enged el és kíváncsian pislog felém. Fura, hogy most én vagyok az aki szerelmes ugyanis eddig ezt mindig csak Honorral csináltuk. És most én vagyok a soron. Sokszor elképzeltem már ezt a pillanatot mikor végre kimondhatom azt, hogy bele szerettem egy srácba.
- Liam Payne. - mondom ki büszkén és az egész testem libabőrös lesz mikor ez a név elhagyja a számat. Az arcomra ismét levakarhatatlan mosoly kúszik és közel vagyok hozzá, hogy megint felsikítsak. Még a neve is tökéletes. Azonban Honor töprengő arcot vág. Tuti, hogy még ő sem hallott róla. Honnan is hallhatott volna. Honor tényleg minden pasinak tetszik, - ami nem is csoda, ugyanis spanyol vér folyik benne. Az anyja spanyol származású, így lánya örökölte a napbarnított bőrét és a hajszínét, - a városi srácok pedig meg vannak érte halva. Azonban még egy fiú intézetes srácnak sem tetszett meg. Miért is tetszett volna meg nekik, hisz ők nem kezdenek ki agyatlan libákkal vagy lúzerekkel.
- Életemben nem hallottam még ezt a nevet - csóválja meg a fejét, majd tovább gondolkozik. Gondolom most végig megy az összes utcán, hogy kik hol laknak. Azonban mielőtt újra megszólalhatná, hirtelen a szája elé kapja a kezét és ugrik egyet. - Te szerelmes vagy egy földönkívülibe? - kérdezi mire én homlokon csapom magam. Hát igen, ez szinte mindig így van. Tökéletes alakja van, jó humora viszont belülről egy kicsit sötét. De Ő pont így tökéletes és ezért vagyunk ennyire összhangban. Én a lúzer, stréber. Ő pedig a modell, dilis.
- Honor, Liam Nate menyasszonyának Nicolának az öccse - világosítom fel, barátnőm pedig felmorog a menyasszony szó hallatán. Ezek szerint még mindig nem tette magát túl a bátyámon.
- Szóval a csaj igent mondott. - mondja duzzogva Honor és össze kulcsolja a kezeit a melle alatt bosszúsan. Talán titkon abban reménykedett, hogy Nicola kikosarazza a bátyámat? Nos az szívás lett volna mert akkor maga nevelhetné Nate gyerekét. Uh, Honor nem tud a babáról.
- Nem hiszem, hogy mondhatott volna mást mikor Nate gyerekét hordozza a szíve alatt. - vonom meg a vállam és Honor mikor meghallja a gyerek szót lefejeli az asztalt és felordít. Sejtettem, hogy valami ilyesmi lesz a reakciója. Barátságosan megveregetem a hátát mivel mást nem tudok csinálni.
- Igazságtalan az élet - emeli fel szipogva a fejét mire én csak mosolygok rá. Őszintén megmondva most valahogy nem érdekel ez az egész. Honor csak puszta fellángolást érez Nate iránt és ez előbb-utóbb elmúlik. Ő nem szerelmes belé, vagyis remélem. - Először megtudom, hogy eljegyzi aztán kiderül, hogy közös gyerekük lesz. És velem mi lesz? Macskákkal fogok megöregedni, egyedül.
- Dehogy leszel egyedül, hisz itt vagyok én. - biztatom.
- Persze Te leszel mellettem, aki száz százalékosra csinálta meg a vörös kódot. Én még soha nem voltam ennyire szerelmes mit Te. - biggyeszti le az ajkait én pedig elnevetem magam. Tudom a barátnőmnek szívfájdalmai vannak, de egyszerűen nem tudok komoly lenni. És tudom, hogy Honor is örül.
- A legjobbat pedig még nem is mondtam - kezdem el, Honor pedig érdeklődve figyel. - Képzeld Liam a fiú intézetbe jár! - újságolom boldogan. A szemei kitágulnak és csak hápog. Viccesen néz ki. Azonban mielőtt megszólalna ismét lefejeli az asztalt és megint felordít. - Honor? - kérdezem óvatosan Ő pedig felkapja a fejét.
- Fiú intézet? Komolyan bele zúgtál egy olyan srácba? - talán ezt nem kellett volna megmondanom. Így is szarul érzi magát és még én is ráteszek. Remek barátnő vagyok.
- De ez még nem jelent semmit. Mármint nem hívott randizni. Csak beszélgettünk aztán mikor elment volna megölelt - mesélem szomorúan és velem együtt Honor is elszomorodik. Ő szerintem tudhatja, hogy milyen érzés az mikor egy srác nem szeret viszont. Komolyan ez még rosszabb érzés mint az, hogy csak a bátyámra számíthatok a világban. - Szerintem számára én csak egy lány vagyok aki a nővére vőlegényének a húga.
- Ó Skyler, de naiv vagy - mondja szemforgatva Honor mire én értetlenül pislogok. - Payne név elég kecsesen cseng amiből azt szűröm le, hogy egy intelligens családból származik. Fiú intézetbe jár akikről tudni kell, hogy mindent magabiztosan és tökéletesen csinálnak és ami a legfontosabb semmit nem sietnek el. Azt mondod, hogy mielőtt elment megölelt és garantálom, hogy mosolygott is - itt aprón bólintok ugyanis tényleg mosolygott. - Szóval ebből az egészből azt vonom le, hogy egy félénk sráccal van dolgunk. Na már most ha ez igaz akkor nincs mitől tartanod. Megölelt ami annyit tesz, hogy bejössz neki, csak még maga sem tudja, hogyan kezelje a dolgot. - hölgyeim és uraim köszöntsék Dr.Honor Gilbertet a szerelem szakértőt. Lehet Honornak tényleg igaza van. Liamen látszik, hogy mennyire félénk és visszahúzódó. De azt azonban nem hiszem el, hogy soha nem volt barátnője. Abszurd dolog.
- Tényleg? - lepődök meg, de aztán megint elszáll a jó kedvem. - Akkor miért mondta azt, hogy tök jó fej vagyok és örül, hogy a barátja lehetek?
- Látszik, hogy soha nem voltál még közeli viszonyban egy sráccal sem. - csóválja a fejét Honor majd feláll és én is követem a példáját. - Nyugi Sky lazíts. Ennek a dolognak még lesz folytatása. - kacsint felém mire én megeresztek egy halvány mosolyt és úgy indulunk kis a suliból.
Honor mellettem csacsog meg meséli a legújabb pletykákat míg én a cipőmet bámulom és hallgatom. Igazából semmit nem fogok fel belőle és nem is érdekel. A gondolataim csak Liamen járnak. Bárcsak igaza lenne Honornak és tényleg lenne folytatása a tegnap estének. De mégis milyen folytatása legyen? Hisz nem történt közöttünk semmi!
A suli kapuját éppen, hogy csak átléptük mikor egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.
- Szia Skyler. -  lábaim a földbe gyökereztek mikor meghallottam Liam tökéletes hangját. Rekord sebességgel fordultam a hang irányába és szembe találtam magam a mosolygó Liammel.
- Liam? - kérdeztem félénken és kis híján elájultam. Mit keres Ő a sulim előtt?

23 megjegyzés:

  1. jó rész ügyes vagy . vörökód (köhm.. SZJG ) de amúgy jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper rész lett :D várom a folytatást siess vele :D szomorú vagyok, hogy abba hagyod végleg ezt a blogot :( de a helyedben én is így reagáltam volna, és leoltottam volna a csajt, hogy hogy képzeli hoogy te elloptad ezt a története. Még soha nem találkoztam ehhez hasonlóval és bizony én már az összes 1D-s blogot átböngésztem olvasnivaló után és egyszer sem találkoztam ilyennel.. úgyhogy az a csaj befoghatja :D azért remélem még sok Liames története olvashatok tőled :D xoxo

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóó. nagyon tetszik :) <3

    VálaszTörlés
  4. Ne máááár... :( Pedig úgy szeretem a blogodat!! :( Ez igazságtalanság! Utálom azt a csajt aki miatt ez a tökjó blog megszűnik! Remélem most érzi, hogy elég sokan gyűlölik! A másolás is undorító dolog, de a hazudozás az már a teteje. Az ilyen emberek süllyedjenek el szégyenükben. Megérdemlik, hogy lelkiismeret furdalásuk legyen!! A rész pedig nagyon jó lett. Sok szeretettel várom a folytatását és a másik blogodon is olvasni fogom a sztoriaidat! :))
    Puszi!! xXx

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  6. miert torolted a megjegyzeseket? ezzel csak azt bizonyitod, hogy neki ban igaza :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért mert elegem van ebből az egészből. nem azért írok h közben más meg veszekedjen

      Törlés
  7. Tök jó h befejezed ezt a "könyvet" is. Holnap már új részt teszel fel?

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóóóóó. Holnap is lesz rész? Remélem igen, mert kíváncsi vagyok :D *-*

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó hogy folytattad a törit mert ez az egyik kedvencem (volt de még most is :D) szerintem nagyon szuper lett és aaaaaaaaa hozdd gyorsan a köviit! :DD

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Boldog Újévet kívánok! Alig vártam, hogy új történetbe kezdj. De el kell, hogy mondjam nagyon megörültem, amikor láttam, hogy ezt folytatod. Mert őszintén megvallva én odáig vagyok azokért a történetekért, amikben kisbabák szerepelnek.
    Így a végére, szeretnék ajánlani egy blogot. Nagyon jó, a barátnőm írja.Garantálom, hogy ez nagyon jó lesz. Nem a tipikus sablon történet, és ahogy őt ismerem tuti, lesz benne valami svédcsavar :D. Remélem elolvasod.
    http://felloffamountain.blogspot.ro
    Sok puszi:
    Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is imádom azokat a történeteket amikben kisbabák vannak :P majd benézek hozzád xD

      Törlés
  11. Még mindig ugyan olyan jó, mint mikor először olvastam. Örülök, hogy visszahoztad a sztorit!! :)
    Boldog Újéveeet!!! :33
    Puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
  12. Imádom imádom nagyon nagyon várom a következőt Szia találkozunk A következő résznél
    L.

    VálaszTörlés
  13. Szia. Most komolyan itt hagytad abba? Imadom. Temelem minden nap lesz resz

    VálaszTörlés