2014. január 1., szerda

Régi új töri :D

Először is boldog új évet mindenkinek :3 remélem mindenkinek olyan éve lesz amilyet szeretne és remélem, hogy idén is velem tartotok :D csak úgy megjegyzem, hogy július 2.- án a blog 2 éves lesz :P #proudofmyself. fel sem tudom fogni h ennyire régóta boldogítalak titeket a hülyeségeimmel xD de persze addig még van bő fél évünk és lehet, hogy addig a blogolást is abba hagyom (nem áll szándékomban, de aztán ki tudja)
De a lényeg az, hogy Új és Új töri....vagyis inkább régi új töri :D sokan tudjátok, hogy melyik törimről beszélek. Nos arról amiről négy rész került fel, de aztán levettem mivel nem tetszett. azóta újra gondoltam a dolgokat és úgy éreztem, hogy nekem muszáj azt a törit befejeznem.
Mint ahogy arra emlékeztek a töri két részből áll. Egyik az X-Factor előtt a másik pedig akkor mikor már van a One Direction. Tegnap délelőtt sikeresen befejeztem a töri első felét vagyis azt ahol az X-Factorral ér véget. És ma pedig úgy döntöttem, hogy azt a négy részt amit már egyszer olvashattok újra elérhetővé teszem. És az ötödik rész amit eddig még senki nem olvasott a napokban valamikor felteszem. Ha jól fogok haladni az írással akkor talán megint naponta fognak érkezni a részek :)
De ehhez a Ti segítségetek is kell. Szóval ha sok komi fog össze gyűlni egy adott fejezethez akkor sűrűn érkeznek a friss fejezetek.

4 megjegyzés:

  1. Boldog új évet!
    És örülök hogy felkerül egy "új" sztori! Már alig várom!! :D

    VálaszTörlés
  2. B.Ú.ÉK.!!
    úgy örülök, hogy megint feltetted ezt a törit, mert imáádom ezt is ,ahhoz képest, hogy csak keveset olvastam belőle. :D örülnék neki, ha megint naponta lennének részek .. :33 xoxo

    VálaszTörlés
  3. Hűhaa már nagyon vároom,hogy olvashassam :))))) am remek lenne a napi részek ;) nagyon tetszik a töri :DDDD
    Boldog Újévet :D ;)

    VálaszTörlés
  4. Neked is boldog új évet :) <3 Én nagyon, de nagyon várom már a történetet és remélem naponta lesznek részek :))

    VálaszTörlés