2014. február 5., szerda

#28

Hellóóó!!! Ismét Liam szemszög...és hát a tegnapi komiknak nagyooon örültem..amúgy vicces, hogy vannak köztetek olyanok akik még suliban is ezt a blogot olvassák :) a mai rész ismét érdekes lett :D 

Liam Payne
- Végre Te is találkozni fogsz azzal a lánnyal akit az életemnél is jobban szeretek - mesélem Abbienek miközben a biztonsági övét próbálom kikapcsolni.
Szegény kislány már így is eléggé meg van rémülve mivel ma egy csapat új embert ismert meg. Ráadásul a srácokat totál levette a lábaikról. Komolyan több mint negyed órát búcsúzkodtak Tőle és kézről kézre adták. Még Louis is megenyhült mivel elismerte, hogy tényleg furán állt a haja mikor először találkozott Abbsel. De állítása szerinte ez csak azért volt mert pont akkor kelt fel.
A lényeg az, hogy a barátaim imádják a keresztlányomat és kicsit sem fogja zavarni őket, hogy mostantól Abbie is a banda tagja lett. Mert hát az lett. Egy csomó időt fog velem tölteni ami azt jelenti, hogy a fiúkkal is ugyan úgy.
Már csak Christin van hátra. Tudni tudja, hogy én lettem Abbie gyámja viszont azt nem tudja, hogy ez mit is jelent pontosan. Christin természete eléggé változó és szereti ha zajlik körülötte az élet. Pont ezét nem szereti sajnos a gyerekeket mivel akkor nem élhetné a maga kis életét. Fogalmam sincs, hogy hogy fog Abbshez  viszonyulni, de jobb lesz ha hozzá szokik a kislány jelenlétéhez, ugyanis Christin miatt nem fogom elveszíteni a keresztlányomat, akár mennyire szeretem is.
- De nekem nem kell bemutatnod Skylert - csóválja meg a fejét Abbie az én kezeim pedig megakadnak úgy ahogy a szemeim is.
Ezt meg, hogy értette? Vagyis miből gondolta azt, hogy az én életem szerelme Skyler? Hisz Abbie nem tudhatja azt, hogy mi volt közöttünk régen. Meg amúgy is én már rég nem szeretem Őt. Nagyon nagyon nem szeretem. Inkább csak haragszom Rá amiért újra feltűnt az életemben. Még, hogy az életem szerelme. Inkább az életem megrontója. Ha Skyler feltűnik akkor én mindent elcseszek. Az a lány szörnyű. Nem vagyok belé szerelmes. Igaz tényleg szép és aranyos, de hát az összes körülöttem lévő lány ilyen. És azokat sem szeretem.
- Mégis miből gondoltad azt, hogy Skyler az én életem szerelme?- húzom össze a szemeimet kérdően.
Abbie ki akart volna szállni az autómból, de én nem engedtem. Addig nem hagyja el az autót amíg ezt az elméletét el nem mondja.
Talán észre lehet venni rajtam valamit mikor Sky közelében vagyok? Jó, bevallom tényleg megváltozok mikor mellette vagyok, de ez még nem azt jelenti, hogy szeretem. Csak szimplán örülök neki, hogy újra összehozott vele a Sors. Igen, örülök neki mivel tudom, hogy Rá mindig számíthatok és ha azt vesszük Ő az én családom. Hisz tizenhat éves koromtól egy családban éltünk vagy mi. Rengeteg mindent tud rólam és nem bánom, hogy ennyire közel engedtem magamhoz. Skylerben bízok meg a világon a legjobban. Ő olyan dolgokat is tud rólam amiket Christinnek soha nem mertem elmondani és nem is fogom elmondani.
- Hát csak onnan, hogy Skynak egy csomó képe van rólad amiket az éjjeliszekrényében rejteget és rettentő boldogok vagytok együtt. És gondoltam, hogy szeretitek egymást mivel eddig még egyikőtöket sem láttam annyira vigyorogni mint azokon a képeken - von vállat Abbie és elkezd a pólója ujjával játszani. Hirtelen képtelen vagyok megszólalni.
Skyler még mindig őrzi a képeimet? De hisz azt mondta, hogy utál engem és el szeretne örökre felejteni. Akkor mégis minek rejtegeti az éjjeliszekrényében? Akár mennyire is nem akarom beismerni, de Abbienek igaza van. Azokon a képeken tényleg boldog voltam, mivel Skylert közel tudhattam magamhoz. Félelmetes, hogy Őt még mindig jobban szeretem mint most Christint. Néha úgy érzem, hogy a mostani életem csak egy megjátszás és, hogy valójában nem is szeretem Christint.
- Tudod az régen volt. Skyler és én mostanra már csak barátok vagyunk - sütöm le a szemeimet miközben kisegítem Abbiet az autóból Ő pedig szomorúan bólint egyet. Csak nekem tűnt fel, hogy Abbs örülne neki ha Skyler és én közöttem lenne valami?
Liam állítsd le magad! Te szereted Christint és utálod Skylert!
Abbie megfogja a kezem és úgy indulunk el a lakásom felé. Kicsit ideges vagyok Christin miatt. Nem akarom azt, hogy Abbie azt érezze, hogy valaki nem szereti Őt.
A nadrágom zsebéből előhalászom a kulcsaimat, majd kinyitom az ajtót. Loki rögtön támadásba kezd és boldogan kezd el ugrálgatni Abbienek. A kislány örömében felsikít és mindenáron meg akarja fogni a kutyát, aki persze nem engedi magát ugyanis azt hiszi, hogy Abbs játszik vele. Még jó, hogy Abbie mögött álltam ugyanis ha nem tettem volna, Loki nagy örömében fellökte volna a pöttöm kislányt.
- Szeret téged - térdelek le Abbie mellé és megfogom Lokit, hogy végre nyugodjon le. Abbie csillogó szemekkel simogassa a kutya buksiját. Tényleg szereti őt ugyanis akit nem bír azt agyon ugassa. Christint az elején nem szerette. Sőt néha még most is morog rá. Nem tudom, hogy miért.
- Akkor most már Loki az én kutyám? - fordul felém izgatottan Abbie. Felnevetek.
Loki igazából csak azért maradt nálam mivel Daniellenek nem kellett ugyanis rá emlékeztettem. Menhelyre pedig nem szerettem volna beadni így magamhoz vettem. Mikor hosszabb időre el kell utaznom akkor pedig Andyre bízom.
- Csak a Tiéd...meg persze az enyém - kacsintok, Abbie pedig a nyakamba ugrik. Tudom, hogy szeretett volna egy kutyát, Nate pedig meg is ígérte neki. De az ígéretét nem tudta teljesíteni ugyanis mikorra elköltöztek volna addig meghaltak.
Újra felegyenesedek, de mikor ez megtörténik, halk lépteket hallok a hal felől és pár másodperc múlva Christinnel találom szembe magam. Eléggé lenge öltözetbe van már megint. Nem értem, hogy miért kell neki állandóan a dekoltázsát meg a comjait mutogatnia mindenkinek.
- Ő meg ki? - bök Abbie felé aki mikor meglátta Christint rögtön mellém lépett és aggódva figyelte a lányt. Christin kérdően felvonta a szemöldökét és összekulcsolta a kezeit a melle alatt. Azért nem vártam tőle, hogy ilyen bunkó lesz.
- Kérlek szépen Ő Abbie a keresztlányom akiről beszéltem - simogatom meg Abbs szőke haját. - Mostantól elég sok időt fog velünk tölteni - mesélem mosolyogva majd a karjaim közé kapom Őt, hogy legyen egy magasságban a barátnőmmel.
- Tőlem - von vállat Christin majd sarkon fordul és újra vissza megy a közös szobánkba.
Aucs ez most fáj. Miért kell neki ilyen lenézően viselkednie? Abbie nem csinált semmit. Arról meg már végképp nem tehet, hogy a szülei meghaltak. Pont ettől féltem. Valahogy éreztem, hogy Christin így fog viselkedni.
- Gyere megmutatom a lakást aztán pedig megfürdesz és mész aludni - teszem le Abbiet újra a földre majd ismét megfogja a kezem és megmutatom neki, hogy hol mit talál. Nem szól semmit csak csendben követ és úgy figyeli a mondandómat.
Mikor a túra végéhez érünk megmutatom neki a fürdőszobát és közben pedig a kezébe nyomom a pizsamáját ugyanis már így is elég késő van ahhoz, hogy Ő még fenn legyen.
- Most pedig gyorsan fürödj meg. Addig én megágyazok a szobádban, hogy tudj holnap felkelni az oviba - magyarázom és a fürdőkádhoz sétálok, hogy tudjam megengedni neki a vizet. Őszintén megmondva eddig még soha senkinek nem kellett a fürdővizét megcsinálom, de Abbiet féltem. Véletlenül még leforrázza magát vagy valami. Ami a kezem ügyébe kerül tusfürdő azt minden a vízbe öntöm és ezáltal az egész kád tiszta hab lett. Talán nem kellett volna ennyi belőle. Na mindegy majd legközelebb sikerülni fog.
Abbie felé fordulok aki még mindig ruhában áll. Lehet, hogy szégyenlős ezért inkább gyorsan az ajtót veszem célpontba, de mikor elérném a kilincset érzem, hogy megfogja a kezem. Rögtön lehajolok hozzá mosolyogva.
- Te nem fürdesz meg velem? - kérdezi kiskutya szemekkel. Nem tudom eldönteni, hogy most sírjak vagy nevessek. Pisilni nem tud egyedül és most kiderül, hogy fürödni sem. Most komolyan direkt csinálja ezt velem vagy pedig tényleg ennyi mindentől fél? Skylerral is ugyan ezt leművelhette vagy csak velem? Gőzöm sincs.
- Fürdeni is félsz? - sóhajtok fel.
És még engem mondanak buggyantnak, hogy nem merek kanállal enni és, hogy kanálfóbiám van. A keresztlányom szinte mindentől fél. Habár még csak négy éves. Ebből még lehet kinő. - Abbie a fürdéstől nem kell félned. Itt nem tud megenni semmi...
- De igen - vágja rá gondolkodás nélkül. Ez a makacssága pontosan olyan mint a keresztanyjáé. Van egy olyan érzésem, hogy rengeteg mindenben hasonlít Skylerra. - Egyszer mikor fürödtem majdnem meg evett egy cápa - újságolja komolyan én pedig felhorkantok. Nem akarom kinevetni mivel akkor félne tőlem. Ő még egy gyerek. Olyan dologban hisz ami nem igaz. - Azóta a papi mindig megfürdik velem. - teszi még hozzá.
Hát persze Nate a tenyerén hordozta a kislányát. És én is ezt fogom tenni. Nem fogom hagyni, hogy szomorú legyen miattam.
- Oké - bólintok és leveszem a felsőmet, majd a nadrágomat és végül a zoknimat is. Az alsónadrágomat direkt rajtam hagyom mivel...hát na. Azért nem fogok meztelenül pózolni egy kislány előtt.
Egy határozott mozdulattal bele teszem Abbiet a fürdőkádba majd én is bemászok mellé. Tök hülyén és kínosan érzem magam. Ő boldogan lubickol meg játszik a habokkal, én meg csak ülök a fejemet pedig a kezemen támasztom meg. Ilyen élményben se volt még részem. Viszont Abbie legalább tiszta lett.
Mikor a fürdőssel sikeresen végeztünk az utam rögtön Abbie ágyához vezetett. Bele nyomtam az ágyba egy puszit nyomtam a homlokára és kifáradva indultam meg a hálószoba felé.
Christin már az ágyat nyomta miközben mellkasán a laptopja pihent. De mikor bedőltem mellé az ágyba unottan letette a készüléket.
- Meddig lesz itt? - fordult felém. Ezt a viselkedését ha nem hagyja abba akkor nagyon nem leszünk jóba.
Abbie a keresztlányom! És fontos a számomra.
- Figyelj Christin én szeretlek Téged, de ez a viselkedésed cseppet sem tetszik. Abbie a keresztlányom és rajtam meg Skyleren kívül nincs senkije. Ha nem tetszik ez az állapot akkor nyugodtan el is mehetsz - mondom idegesen a lány pedig nyikkan egyet.
Nem érdekel ha megbántottam. Nem fogom miatta ellökni magamtól Abbiet. Barátnőm még akár mennyi lehet.
A következő pillanatban a kezei a nyakam köré kulcsolódtak miközben apró puszikat nyomkodott a nyakamra. Élveztem és tökre bírtam. Mindig tudja, hogy hogyan lazítson el. Pont ezért is szeretem annyira.
- Ne haragudj macikám. Csak tudod nekem ez tök fura, hogy egy gyerek van a lakásban - motyogja az ajkaimba. Lágyan csókolom meg miközben a derekánál fogva húzom magamhoz. -Megértem és mindenben segítek ugyanis szeretlek - teszi még hozzá mosolyogva.
Igen pont ezt a mondatot akartam a szájából hallani. Megérti és támogat. Helyes hozzáállás Christin.
A csókolózást egy percre sem hagyjuk abba mikor hirtelen nyitódik az ajtó. Rögtön abba hagyom a csókolózást és az ajtó felé pislogok ahol Abbie áll.
- Nem tudok aludni Liam bácsi - szipogja én pedig rögtön leugrok Christinről és megindulok a kislány felé. Arcocskája könnyektől csillog én pedig gyűlölöm magam, hogy nem figyeltem Rá.
- Akkor számolj bárányokat vagy vegyél be altatót - vágja hozzá sértődötten Christin én pedig küldök felé egy gyilkos pillantást. Ez már megint mi volt? - A szüleid nem tanítottak meg a kopogásra?
- Christin fejezd be! - szólok rá keményen miközben karjaim közé veszem Abbiet és kisétálok a szobánkból és Abbie szobáját veszem célpontba. - Abbie ugye tudod, hogy nem kell Liam bácsinak hívnod? Szólíts nyugodtan csak Liamnek - teszem le az ágyára mosolyogva.
- Rendben - bólint. - De akkor sem tudok aludni a babám nélkül ami Skylernél van. - teszi még hozzá szomorúan.
Erre a kijelentésére rögtön felpattanok és vigyorogva rohanok vissza a hálószobába a szekrényemhez ahol a régi cuccaim vannak. A keresett tárgyat rögtön megtalálom ami pontosan a Woodys Toy Storys figurám ami gyerekkoromba a kedvenc játékom volt.
Nagy örömmel térek vissza Abbie szobájába majd nyújtom át neki.
- Régen én ezzel aludtam és mindig segített az elalvásban - kacsintok, Abbie pedig rögtön magához fogja és úgy dől vissza az ágyába. De még mindig nem alszik el.
- Christin néni nem szeret engem igaz? - suttogja kérdően. Basszus még neki is feltűnik. Ilyen nincs.
- Dehogyisnem szeret. Csak Ő így mutatja ki a szeretetét - hazudom. Gratulálok Liam, nálad jobban senki nem tud hazudni. - Most pedig aludj!
- Nem maradsz itt velem? - felkuncogok és a következő pillanatban bemászok mellé az ágyba. Ha ez a kérése én teljesítem. Amúgy sincs gusztusom Christinnel aludni...

27 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :) rémlem minél hamarabb eltűnik Christin

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszet . Hogy lehet igy viseljedni egy kis lanyal? Temelem Liam dobja.

    VálaszTörlés
  3. Ittenem de édes.:3 eszem a zabálom.:D
    K.

    VálaszTörlés
  4. Istenem, hogy lehet így viselkedni egy kislánnyal aki semmiről sem tehet?? (éreztem hogy Christin szokás szerint egy ribanc lesz.. :/ ) remélem Liam ráébred hogy semmi keresnivalója ott a csajnak és dobni fogja őt. :D egyébként szuper rész lett, már nagyon várom a kövit! :D xoxo

    VálaszTörlés
  5. hidd el ez erdekesebb, mint egy kemia vagy egy nemet... :) amuuuugy nagyooon utalom Christint, de ki nem? :) jaaaaaaaa es majd elfelejtettem nagyon jo.lett a reesz siess a koviveel :) hogy ne unatkozzak torin :D

    VálaszTörlés
  6. Ajj Abbs olyan kis cuki *--* Liam meg tök aranyos, hogy segített neki és nem Christin-nel alszik :3
    Siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  7. Lettem volna a kábda Abbie helyett ^^ *perverzfej* :D
    Csak megsúgom szerintem ez a legjobb történeted!! :$ <3
    Siess a következővel!?! :)
    Nessa xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ki nem lett volna a kádban ? :D
      komolyan ez a legjobb? hát én nem tudom :D

      Törlés
  8. Nagyon jó rész lett! De remélem, hogy Christin hamar elmegy, hisz hogy viselkedik Abbie-vel?! Várom a következőt!:D

    VálaszTörlés
  9. Jajj, Liam! Küld már el melegebb éghajlatra ezt a plasztik barbi baba picsát! Nekem nem csak a vele alváshoz nem lenne gusztusom, hanem úgy magához a csajhoz nem lenne gusztusom! Mégcsak ránézni sem bírnék... Ble.. Undorodom tőle. Mondjuk az igazi életben lévő nem tudom, hogy milyen, de egyenlőre most a történetbelit ki nem állhatom. Fujj!
    Remélem, hogy hamar rádöbben Liam arra, hogy ez egy hárpia aki utálja a gyerekeket és ezért még nagyobbat esett a szememben (mondjuk az még oké, hogy nem annyira van oda értük, de nem kéne így viselkedni szegény Abbs-el! Ez beteges!) !!
    Liam! Légy okos (már ha képes vagy erre. :D)!!!
    Puszi!! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem se lenne gusztusom hozzá xD én az igazit se állhatom ki..szóval....
      Héééj Liam okooooos xD

      Törlés
  10. ez nagyon aranyos volt :) Liam olyan cuki, hogy mindent megtesz Abbs-ért :)
    Christin meg mekkora egy p*csa már -_- remélem minél előbb eltakarodik XDDDD

    VálaszTörlés
  11. Jézusom, hogy utálom azt, az agyatlan tyúkot. Bocs, hogy ezzel kezdek, de muszáj volt kimondanom. Nagyon barátságtalan. Még is, hogy beszélhet igy egy gyerekkel? Főleg, hogy pár perccel azelőtt igérte meg, hogy normálisan fog viselkedni. Liam nyisd már ki a szemed!!!
    Nagyon jó rész volt. Hát Liam-en be kell halni. Nagyon vicces, ahogy kinlódik a gyerekneveléssel. xDD
    Nagyon várom már a folytatást! xxx

    VálaszTörlés
  12. Utálom Liam csaját, kis bunkó. Abbie meg olyan kis aranyos. Liam-en meg jókat kuncogtam :) Imádtam, mint mindiiiig :D Édesek. Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is utálom nyugi..sőt szerintem mindenki xD

      Törlés