2014. október 10., péntek

^_^

Az van, hogy megérkeztem :D Nos rögtön az első résszel indítunk mivel elfelejtettem prológust írni xD tudom tapsot érdemelek :D A részek nincsenek előre megírva, szóval ma felkerül az első rész és a kövi jövőhéten érkezik...igen jövő héten ugyanis szerintem a világ nagy része aki directioner az mind valahol moziban fog üldögélni és a Where We Are-t fogja tátott szájjal bámulni. És a mozi miatt meg senki nem olvasná az én fejezeteimet xD szóval nincs hétvégén rész :P

Nos a történet....hmm...az ötletet köszönöm Sz.Alexandrának (basszus tuti, hogy rosszul írtam le a nevét, ő az a Sátán Gyermeke aki a LADY-t írja xD ) igazából nem is az ötletet köszönöm neki csak azt mikor arról írtunk h utálják meg gyűlölik egymást a szereplők xD Szóval igen a történetben sok lesz az utálkozás meg a gyűlölet.
Liam...hát megint változtattam a stílusán. Most nem lesz sem kedves, sem nyomi, se szemüveges. Most egy óriásit fog változni és nagyon köcsög lesz xD És itt van Harry...aki Liam testvére, vagyis öccse. Azért Ő lett az öccse mivel régebben mikor mind kettőjüknek göndör haja volt akkor szerintem olyanok voltak mint a testvérek xD Viszont Harry nem olyan lesz mint a többi millió blogban xD Nem lesz Dark, nem fogja verni a lányokat, nem lesz gyilkos. Ő csak egyszerűen Harry lesz aki lelki beteg. Muszáj volt már őt is egyszer főszerepbe tennem, mivel szegénykém a mostani törijeimbe alig szerepelt :/
Ő és az Ashton Irwin fanok is örülhetnek mivel a drága dobosunk is kap egy szerepet. Ha a sejtéseim nagyok akkor nagyon nagy szerepet kap ;)
És itt van még a nő nemű szereplőnk is aki a Theo névre fog hallgatni. Még mielőtt valaki furcsálná nem Theo a igazi neve ami igazából fiú név. Nem ,a mi főszereplőnk igazi neve Theodora :D

Mit akartam még mondani a töriről? Szerintem mindent elmondtam....remélem, hogy ez a történetem is tetszeni fog meg minden....a fejléc ha valakinek nem tetszik sajnálom...én író vagyok nem dizájn tervező :D ha valaki a fejlécem miatt nem olvassa a blogom akkor kalapot emelek előtte....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése