2012. december 29., szombat

I'm here :D

Szóval túltettem magam a törieim elvesztésén és elkezdtem gondolkozni az új törimem ami valami csoda folytán szörnyen hasonlít a Friend or Love-hoz.
Na jó csak vicceltem :D Tegnap unatkoztam és vissza olvastam ez a sok hülyeséget amit én itt össze írtam és közben 1D-s dalokat hallgatta majd pont mikor a fent említett törinél jártam és a They Don't Know about us- os szám ment tele lettem ihlettel és utána jött a Kiss You még több ihletem lett és kész lett egy töri ami remélem elnyeri a tetszéseteket mivel észre vettem a szavazáson, hogy a legtöbb szavazatot a Friend or Love kapta.
Gondolotam tetszene egy ilyesmi történet szóval ne lepődjetek meg ha esetleg valamiben hasonlítani fog :P
Na de egy gyors bevezető : Nincs One Direction csak öt átlagos srác akik gimiben járnak és lúzerok. Míg adott egy lány aki kőgazdag imádja a rózsaszínt és a suli legmenőbb embere.
De van egy kis gond. Méghozzá az emlékek amiktől egyik főhősünk sem tud szabadulni. Azok a szép gyermekévek amiket Wolverhamptonban töltöttek...

3 megjegyzés:

  1. Hűha, itt valami érdekessel nézünk szembe. (: Annyira várom, olyan angyalian tudsz fogalmazni. xD várom már. xx

    VálaszTörlés
  2. miért van az, hogy te mindig olyat alkotsz, amit én egyszerűen imádok?! :D
    Nagyon várom a részeket! :))
    xx

    VálaszTörlés
  3. Én már nagyon várom érdekesnek ígérkezik:)Remélem hogy legalább annyira fog tetszeni mint az eddigi történeteid,ha nem jobban:))De szerintem ezzel nem lesz probléma,túl jól írsz ahhoz hogy ne nyerje el a tetszésemet:)
    És király az új dizi<3:DD

    VálaszTörlés