2012. december 28., péntek

I'm so sorry :S

Nem egy örömhírt fogok most veletek közölni az biztos. Sőt engem még most is az idegbaj kapkod.
Nos aki olvasta tegnap a twitter kiírásomat az láthatta, hogy a gépemnek annyi lett. Vagyis jobban mondva a Windows XP-nek. Tegnap kora reggel be akartam kapcsolni a laptopomat és egyszerűen nem indult be. Fogalmam se volt róla, hogy mit csináljak aztán szerencsére eszembe jutott az unokatesóm aki ért a gépekhez és már száguldottam is hozzá, hogy csinálja meg mivel nem akartam, hogy valami komolyabb baj legyen.
És mégis lett ugyanis újra kellett telepíteni az egész gépet. És aki már járt ilyen cipőben az tudhatja, hogy olyankor mindent kitörölnek a gépből. Szó szerint mindent...bele értve a képeimet, zenéimet és a történeteimet is.
Sírógörcsöt kaptam mikor megtudtam, hogy oda az összes novellám és törim. Az a sok hónapos munkám amit még fel akartam tenni kárba veszett :(
Ezért nem volt tegnap új rész mivel, hogy nem tudom a folytatást feltenni. Ezt a törimet még augusztusban befejeztem és egyszerűen nem tudom már még egyszer ugyan úgy elkezdeni. Sajnálom, de ez van.
Már most az új törit írom amit kárpótláskét fel fogok tenni mihamarabb és ezt pedig letörlöm, hogy senkinek ne zavarja a szemét. A blog kinézetét is átalakítom és ha minden jól megy holnap hozom az első rész. Persze nem lesznek naponta friss részek mivel így is folyamatosan próbálom írni.
Remélem megértitek és nem haragszotok. Ígérem az új törim is jó lesz...vagyis remélem :D

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom...
    Én is így jártam 2 hónapja és azóta a bloggerben írom piszkozatként. Örültem volna ha be tudod fejezni, de most már kár érte. Sajnálom Puszi:Vani

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon sajnálom,hogy nem tudod befejezni ezt a törit,de nagyon várom már a következőt :) Sajnálom.. Puszi xx

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Annyira sajnálom. :(
    Biztos fantasztikusat fogsz írni, ez után is. :P
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is nagyon sajnálom ami történt, tegnap jöttem vissza erre a blogra, elképesztően megtettszettek ezek a fejezetek és tessék.
    Szörnyen jól írsz, eddig minden törid olvastam és nagyon tettszettek:)(tavaly nyáron az én gépem is elszállt az uncsim miatt karácsonyig nem is tárgyaltam vele úgyhogy átérzem ami most megy le benned)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sajnálom, ami történt a gépeddel, és megértem, és várom már a következőt. (: hozd minél hamarabb. mégegyszer sajnálom. x

    VálaszTörlés
  6. Szia sajnálom. Megértem, hogy min mész keresztül. Nem olyan rég az én laptopom is elromlott. Nem akart bekapcsolni. És a tudatra hogy az összes történetem ami a gépen volt elveszett és is sírógörcsöt kaptam.. de nekem óriási mázlim volt, mert apum megtudta csinálni és szerencsére mind megmaradt.
    Szóval nagyon sajnálom az egészet. És várom a következő töridet. Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés