2013. március 30., szombat

Új

Mielőtt valaki megrémülne nem törötltem le az Ellies részeket csak pusztán új oldalt nyitottam neki, mivel sajnos megakadtam és nincs ihletem hozzá :/ ez van...már kezdtem megszokni hogy mostanában valahogy nem megy az írás :S
viszont tegnap nagy unalmamban keresgéletem az usb kulcsaimon és megütötte a szememet egy befejezett történetem vagyis jobban mondva a My stepbrother is my love második évadja. Azt a törit még nyáron írtam, de csak az elejét mertem felrakni mivel nem tudtam, hogy ki mit fog szólni hozzá. De mivel most nincs semmi ihletem és titeket sem szeretnélek cserben hagyni gondoltam feltehetném a My Stepbrother is my love folytatását ami, hogy őszinte legyek a legkedvesebb blogom. Akár hogy is vesszük annak a történetemnek hála ismertetek meg itt, és ahhhoz kaptam a legtöbb komikat. Ráadásul az be is van fejezve így csak fel kell pakolnom a részeket közben pedig gondolkozhatok a továbbiakon.
Kinek hogy tetszik? Akár mi is a válaszotok az első részt hamarosan olvashatjátok.... Esetleg aki nem emlékszik egy kis rövid visszatekintés:

Emma Sparks a főszereplő lány aki szerelembe esik a mostohatestvérébe Liambe akiről azonban kiderül, hogy valójában nem is a mostohatestvére. Mind a ketten egymásnak lettek teremtve és boldogok együtt.
A történet ott ér véget, hogy Liam megakadályozza, hogy ne menjen el a lány New Yorkba a művészeti középiskolába. De mi van akkor ha Emma mégis elmegy és a srácok is vele mennek? Vajon a két fiatal boldog tud lenni, vagy esetleg egy súlyos katasztrófa történik ami mind kettőjük életét megváltoztatja?


5 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik az ötlet hogy lesz 2. évada mert én is imádtam azt a törit! Mi az oldal címe ahová áttetted az Ellie-s történetet? Remélem hamarosan jön új rész! <3 :D

    VálaszTörlés
  2. nekem tetszik, hogy lesz 2.évad, nagyon imádom a történeteidet. a blogod is nagyon jó, de hová raktad át az Ellie-s történetet? tudnál ki tenni egy link címet?
    Remélem hamar jön a 2.évad 1.része. És az Ellie-s történetben is.

    VálaszTörlés
  3. kedvenc történetem amit eddig írtál, szóval már nagyon várom*-* <3

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik ez az ötlet, mivel azt a történetet is nagyon szerettem.:DD Kíváncsian várom a második évadot.:))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a blogod! Nagyon szeretem olvasni. Tudnál egy linket küldeni,ahová az Ellie-s részeket raktad át?

    VálaszTörlés