2013. szeptember 13., péntek

6.- Mindenki látta és olvasta.

It's Friday, It's Friday! Ami egyet jelent az úúúúúúj résszel :D És ami egyet jelent azzal is, hogy today van egy szülinaposunk akinek blonde haja van, kék szeme, fehér fogai and he is Irish boy! Na ki tudja h kiről beszélek???---Yeppp Ő Niall James Horan aki ma pontosan péntek 13.-án töltötte be a 20. életévét. Boldog Szülinapot Crazy Mofooo!!!
Óhh és még valami nevet változtattam. Szóval mostantól nem Dórucika vagyok hanem Do_Payne :D milyen ironikus nem? Gondoltam jobb ha már kezdem megszokni a my future husbendom nevét xD 
és bocsi a sok angol szóért, de a mániámmá vált h így írok és legalább Ti is tanulhattok tőlem valamit :P

- Ilyen nincs. - csóválom a fejemet hevesen miközben farkasszemet nézek önmagammal ahogy éppen Liammel csókolózok tegnap éjjel a klubban. De még ha csak csókolózunk.
Egy csomó kép készült kettőnkről amire én nem emlékszek.
Az egyik képen táncolunk, miközben Liam kezei a seggemen vannak. A másikon a nyakamat csókolgassa míg én a hajába túrok. A harmadikon kézen fogja fagyjuk el a klubot és szállunk be a jól ismert fekete limóba Harry társaságába. És az utolsó kép az ma reggel készült mikor a lakása előtt megölelt.
Ezt mind komolyan én csináltam? Ráadásul le is fényképezték és most ezekkel a képekkel van tele az internet? És Louis ezt most mind végig nézi?
Legalább most már tudom, hogy mi is történt pontosan tegnap éjjel. Kétség sem fér, megcsaltam Louist ráadásul Liammel és még csak le sem tudom tagadni. Mégis, hogy tagadjam le ezeket a képeket? Talán mondjam azt, hogy nem én vagyok a képeken? Igen, biztos el hiszi, hogy Londonban él egy ugyan olyan lány aki a kiköpött másom.
Akkor most már az is biztos, hogy lefeküdtünk. Eddig még nem voltam benne teljesen biztos, de ez után a képek után most már biztos.
Csodás! Fantasztikus! Imádom az életem.
Hányhatnékom támad ahogy a képekre pislogok végül pedig már azt veszem észre, hogy a cikket olvasom:

Liam Payne, nem is annyira titokzatos barátnője!
Tegnap éjjel napvilágot láttak az első olyan képek ahol a One Direction egyik szívtiprója közeli viszonyba került egy feltűnően csinos lánnyal. Először csak a klub bár pultjánál iszogattak majd önfeledt nevetésbe kezdtek, végül pedig a tánc parkettet hódították meg szenvedélyes tánccal és még éjfél előtt elcsattant közöttük az első csók is. 
Liam arca sugárzott a boldogságtól miközben újdonsült barátnőjével villogott. Lesi fotósok az összes boldog pillanatukat megörökítették az addig ismeretlen lányról. Hajnali órákban azonban a párocska beszállt egy fekete limuzinba és senki nem tudta hova mennek egészen ma reggelig.
A képek futótűzként terjedtek a közösségi oldalakon és mostanra már azt is tudjuk, hogy ki volt az a titokzatos lány. Hála a directionereknek, megtudtuk, hogy Liam Payne aktuális barátnője nem más mint a banda társának Louis Tomlinsonnak a mostohahúga Mackanzie Engelwood.
Vajon Louis tud róla, hogy kishúga az éjjelt Liammel töltötte és reggel eléggé nehezen ment nekik a búcsúzkodás? Annyra nehezen, hogy a fiú még az egyik kedvenc ingét is oda adta a lánynak.
Az biztos, hogy aranyosak együtt és még sok ilyen boldog pillanatot kívánunk nekik!

Istenem és még igaz is amit leírtak. Ezek után persze, hogy elhiszem amit leírnak hisz itt vannak a képek, pont úgy ahogyan a cikkben van megírva.
 És amúgy is arra még emlékszek mikor a pultnál ültünk és beszélgettünk, sőt még nevettünk is ugyanis akkor mondta meg, hogy még mindig ott van a combján a jel ahol anno leöntöttem forró teával. Aztán adta a pincér azt a koktélt amitől totál kiütöttük magunkat. Ez szerint utána táncolni kezdtünk és valahogy megcsókoltuk egymást és ahogy elnéztem rettentően élveztem. 
Hisz csak rá kell nézni a képekre. Vigyorgok mint a tök mikor Liam a seggemet fogdossa. Sőt szinte elélvezek mikor a nyakamat csókolja. Komolyan ennyire élveztem?
- Ez mégis mi a franc? - hallom meg Louis hangját és egyszerűen képtelen vagyok még csak rá pillantani is. A hangja tele van gyűlölettel és undorral. Mégis, mit mondjak erre? Nem vak és olvasni is tud, ráadásul még letagadni se tudom. A képek nyilvánvalóan tükrözik azt, hogy megcsaltam Őt Liammel.
Pont most derül ki amikor megbeszéltünk mindent. Kibékültünk és megígértem neki azt, hogy soha nem lennék képes megcsalni Őt az egyik barátjával sem. 
És mit csináltam? Az éjjel egy klubban szinte elélveztem az egyik legjobb barátjának a karjai között. Még csak bele gondolni sem bírok, hogy mit csináltunk az éjjel Liammel az ágyban. A tetkó még oké, de a szét dobált ruhák és a Deja Vu érzés reggel mindenre választ ad. Nem csak a klubban élveztem Liam társaságát hanem még az ágyban is. 
Egy ribanc vagyok. Meg sem érdemlem azt, hogy Louis szeressen. 
- Én azt hittem, hogy Niallel jöttél össze - von vállat Lottie és egyszerűen lehajtsa a laptopja tetejét majd a hóna alá veszi és ördögien rám vigyorog. Értetlen pillantást vetek rá, de pechemre a villogó tekintetű Louis kéken virító szempárával találom szembe magam. Próbálom figyelembe sem venni, mostohahúgom szavait, de mégsem tudom csak úgy elengedni a fülem mellett. Mégis miért jöttem volna én össze Niallel?  - Reggel Ő hozott haza szóval azt gondoltam, hogy vele voltál az éjjel. De ezek szerint tévedtem mivel Liammel voltál. - mintha élvezné, hogy szívathat. Azonban tudom, hogy Ő nem olyan. Sőt egyikőjük sem olyan. Elfogadtak mint nővérüket és jól kijövünk egymással. Jó persze néha veszekszünk, de melyik testvér nem? - Egyébként cuki vagyok együtt. - teszi még hozzá vigyorogva. Én azonban nem tartom ilyen viccesnek. 
És amúgy is milyen szöveg az már, hogy cukik vagyunk együtt Liammel? Én nem akarok cukinak tűnni vele mikor van pasim. Akinek jelenleg most remegnek a kezei a dühtől és szerintem bár melyik percben felrobbanhat.
- Igen cuki, úgy ahogy az is cuki mikor egyesek a pofádba hazudnak ugyanis megesküsznek rá, hogy soha nem kezdenének ki a legjobb barátoddal. - Louis hangja nyers és olyan mintha az összes szóval pofon vágna. Szemeim megtelnek könnyekkel, de nem engedem őket ki folyni. Nem érdemes.
Lehet, hogy én is hibás vagyok, de Ő is az. Hisz Ő ígérte meg azt, hogy felvállal a világ előtt aztán pedig mégsem tartotta be a szavát. 
- Meg az is cuki mikor egyesek azt mondják, hogy bele fáradtak a hazudozásba és megígéri, hogy felvállalja a világ előtt az igazat, de aztán még sem tartja be a szavát. - vágok vissza flegmán. 
Ha Ő így akkor nekem úgy. Épp annyi jogom van kiborulni mint neki. 
Már egy éve játssza Eleanorral a kamu barátnősdit és ezalatt az egy év alatt egy csomószor csókolta már meg és én tűrtem. Soha nem akadtam ki pedig szarul esett.
Teljesen megfeledkezek Lottieról aki még mindig a laptopját szorongatja és fejét kapkodja hol rám, hol pedig Louisra. Neki ezt nem kéne végig hallgatnia mert véletlenül még megsejt valamit. - Lottie húzz ki innen! - mutatok az ajtó felé idegesen, a szőke hajú lány pedig össze rezzen a hangomtól majd amilyen gyorsan csak tud sarkon fordul és elindul. Keze épp már a kilincsen van mikor én még utána szólok. - És ne merj hallgatózni. - kiáltok utána mire Ő megforgassa a szemeit és becsukja maga után az ajtót. 
- Nem érdekelnek a kifogásaid - fordul felém Louis unottan. Rettentően bénán tud hazudni ugyanis az arcmimikája mindent elárul. Mint most is. Mondja, hogy nem érdekli de az arca fájdalmat sugároz. Bántja Őt ez az egész, de próbál úgy csinálni mint akit hidegen hagy. - Most már mindent tudok. Liammel voltál és azért nem vetted fel a telefont. Én hülye pedig még falaztam neked. Sőt majdnem tönkre tettem a karrieremet miattad.
- Ezt meg, hogy érted? - húzom össze a szemeimet és feszengve várom a válaszát. Mégis miért tette tönkre majdnem a karrierjét? A falazásáért pedig hálás vagyok neki mivel ha Jay és apa megtudták volna, hogy nem vagyok vele akkor soha többet nem mozdulhattam volna ki a szobámból. Habár szerintem mostanra már Ők is látták a képeket és olvasták a cikket ugyanis Lottie gondolom most az egész házban azt mutogassa. 
Louis gúnyosan felhorkant mikor meghallja a kérdésem és undorodva elhúzza a száját.
- Lehet, hogy az ígéretemet nem tartottam be ugyanis Eleanorral mentem be a klubba és nem veled, de az est folyamán elbeszélgettem vele és mondtam, hogy ki akarok szállni ebből az egészből. Igen Mack, majdnem elmondtam neki, hogy veled járok, csak pont akkor vettem észre, hogy eltűntél. Ezért mikor leléptem mondtam neki, hogy majd ma megbeszéljük. - magyarázta én pedig legszívesebben elsüllyedtem volna szégyenemben. El akarta mondani az igazat én pedig tönkre tettem. Gratulálok Mackanzie, megint tönkre tetted a saját életedet. 
- Nem járok Liammel. - nyögöm ki végül, Louis pedig hangosan felröhögök ami azt jelenti, hogy nem hiszi el. Én sem hinném el a helyébe. - Azt sem tudom, hogy mit csináltam az éjjel ugyanis valaki tudatmódosító szert tett a koktélunkba. - unottan nézi az ujjait miközben én a lelkemet is kikönyörgöm csak azért, hogy higgyen nekem. Tudom, hogy nem fog. Elég ostobán hangzik ez így. De tényleg ez a valóság. Mit is vártam? Azt, hogy a nyakamba ugrik és azt mondja, hogy minden el van felejtve? Hisz most látott egy csomó képet ahol a barátnője épp a legjobb barátjával smárol. - Esküszöm, hogy nem érdekel Liam.
- Szívesen hallgatnám még a mesédet, csak az a baj, hogy megígértem Eleanornak, hogy elmegyek vele sétálni - von vállat nyugodtan. Jól hallottam, hogy Eleanor Caldert választja helyettem? - Tudod Ő lehet, hogy az egész világnak kamuzik, viszont soha nem lenne képes nekem hazudni. - teszi még hozzá majd lassan kisétál a szobámból.
Még arra sincs időm, hogy elbőgjem magam ugyanis azt veszem észre, hogy a folyosón rohanok, hogy tudjam utol érni. Hisz meg sem beszéltük rendesen a dolgokat. Vagyis én nem fogtam fel semmit. Leragadtam annál a pontnál, hogy Eleanorral megy sétálni ugyanis teljes mértékben megbízik a lányban. Mégis mióta ápolnak ilyen szoros barátságot? És én eddig ezt miért nem vettem észre? 
- LOUIS! - ordítok utána de már csak azt hallom ahogy becsukódik utána a bejárati ajtó. 
Fájdalmasan szisszenek fel és megsemmisülten döntöm a falnak a hátam. Elment és még csak meg sem hallgatott. Nyelek egy nagyot miközben hatalmasokat nyelek mikor Daisy sétál felém a konyhából.
- Hol van Louis? Megígérte, hogy elvisz minket focizni - néz körül és az említett személyt keresi végül pedig megakad a szeme rajtam. Tanácstalanul vállat vonok a kislány arcán pedig csalódottság terül szét. Most mondja azt neki, hogy elment Eleanorral ugyanis egy vadideg lányban jobban megbízik mint a barátnőjében?- Jól vagy? - kérdezi kíváncsian. Bólintok egy aprót és lesütöm a szemeimet. 
Épp azon vagyok, hogy vissza menjek a szobámba és kiugorjak az ablakon mikor ismét nyitódik az ajtó. Heves szívvel kapom fel a fejem ugyanis abban reménykedek, hogy Louis jött vissza, de sajnos nem. Helyette megint Niall kék szemeivel találom szembe magam. Mérhetetlenül csalódott vagyok.
- Sziasztok - int egyet vigyorogva Niall és becsukja maga után az ajtót. Fancsalian elmosolyodok. - Fizzy mondta, hogy bejöhetek - mondja egyszerűen majd a farmer zsebébe nyúl és elő halássza a telefonomat és felém nyújtsa azt. - Reggel az autómba felejtetted. - elveszem tőle, de mielőtt meg tudnám köszönni szó helyett a könnyeim kezdenek el folyni. 
Nem tehetek róla, szeretem Louist és ennek nem így kellene véget érnie. 
Niall arca elkomorul majd felém lép egyet és lágyan a vállamra teszi az egyik kezét. - Hé, Mack mi történt? - kérdezi kedvesen mire én a vállára borulok és ott sírok tovább. Nem kérdez semmit hanem hagyja, hogy sírjak. 
Pár hosszú perc után, pedig mikor már valahogy megnyugodtam, szipogva elhúzódok tőle és hálás pillantást vetek Niallre majd intek a fejemmel, hogy kövessen. Egyenesen a szobámba vezetem majd becsukom magunk után az ajtót és letelepszünk az ágyamra.
- Szóval mi történt, hogy ennyire kiborultál? - kérdezi mikor felém fordul. Elhúzom a számat. - Köze van a képekhez amikkel tele van a net? - húzza fel a szemöldökét kérdően.
- Te is láttad? - kérdezem csendesen.
- Azt mindenki látta és olvasta is. Hisz még a déli hírekben is bemondták, hogy Liam becsajozott - meséli egyszerűen mire az én szemeim kikerekednek. Remek. Szóval akinek nincs internetje még annak is esélyt adnak nehogy lemaradjanak a hírekről. - Gondolom Louis meg kiakadt.
- Annyira, hogy most Eleanorral sétálgat a városban - bólintok szomorúan, de aztán megint elönt a düh mikor eszembe jut a lány. - Felfogod , jobban megbízok benne mint bennem! - mondom egy kissé erélyesebben mire Niall hátra hőköl.
- Ne már, hogy nem vetted észre azt, hogy Eleanor totál bele zúgott Louisba - válaszolja én pedig közel vagyok ahhoz, hogy leforduljak az ágyamról. 
Könyörgöm mondja valaki azt, hogy félre hallottam. Niall téved. Az nem lehet, hogy Eleanor tényleg bele szeretett az én pasimba. Mert ha ez igaz, akkor akár Louis is érezhet iránta valamit. Ami persze lehetetlen mivel itt vagyok neki én.  - Mit gondolsz, hogy került oda tegnap is klubhoz? Direkt úgy van megcsinálva, hogy minél több időt tölthessen Lou-val. - von vállat egyszerűen.
Szóval Eleanor rástartolt a pasimra és mindent megtesz azért, hogy magába bolondítsa. És akár mennyire is fáj, de elég jó úton halad. Hisz elérte azt is, hogy összevesszek Louisval. És ez még csak a kezdet. Ki tudja, hogy miket tervez még. Louis pedig előbb utóbb meg fogja adni magát. Hisz Eleanor gyönyörű lány és még csak titkolni sem kéne a világ előtt. Még csak gondolkozni sem kell, hogy melyikünket választaná. 
- Csodás - hajtom le a fejem és valahogy beszélgetni sincs kedvem. - Köszi, hogy vissza hoztad a telefonom - mosolygok rá Niallre aki veszi az adást ugyanis feláll majd hanyagul megölel, össze kócolja a hajam.
- Majd találkozunk. - kacsint rám és magamra hagy.
Fáradtan dőlök bele az ágyamba és már csak akkor nyitom ki újra a szemeimet mikor teljes sötétség van a szobámba. Elaludtam. 
Nagy nehezen kiszállok az ágyamból, hogy tudjak átvetkőzni a pizsimbe mikor a szomszéd szobából meghallom, hogy megnyikordul az ágy. Vagyis ez annyit tesz, hogy Louis haza ért és épp lefekvéshez készülődik. Ilyenkor imádom, hogy pont mellettem van a szobája.
Gyorsan magamra kapom a pizsimet majd síri csöndben kinyitom az ajtómat és halk léptekkel Louis szobáját veszem célpontba. A ház ki van halva ugyanis mindenki mélyen alszik.
Próbálom hangtalanul kinyitni az ajtót, de mikor belépek a szobájában észre veszem Louist ahogy az ágyán ül és épp a telefonjával játszik. De mikor észre veszi, hogy ott állok a szobájába rám néz, de nem szól semmit.
- Szia. - köszönök miközben egyik lábamról a másikra állok. - Azt hittem már alszol.
- Amint látod nem - válaszolja és újra a telefonjára összpontosít. - Mit akarsz? - kérdezi, de nem néz rám.
Rettentően fáj ez a hangnem amit használ, de részben meg kéne értenem. Hisz pont ma tudta meg, hogy a barátnője megcsalna. A legtöbb srác rögtön szakított volna a barátnőjével. De Ő mégsem tette. Helyette inkább magamra hagyott és egy másik lány társaságát választotta.
Vajon mit csinálhattak? Talán már össze is jöttek igazából? Elég sokáig sétálgattak kettesben, szóval Eleanornak rengeteg ideje volt felfedni az érzéseit.
Mi van akkor ha Niall téved? Mégis honnan tudja Ő biztosra, hogy Eleanor tényleg szereti Louist? Hisz nem laknak már egy villában, igaz minden héten van egy este - vagy több- mikor mind az öten elmennek a régi házukba és tartanak egy lazulós estét. Olyankor Louis mindig tök boldog mivel azt csinálhat amit csak akar.
Akkor meg Niall honnan tudja ezt? Nem hiszem, hogy Eleanor pont neki mondta el azt, hogy szerelmes Louisba.
Hatalmasat nyelek és az a bizonyos mécses eltörik. Ennek nem lehet így vége. Nekem szükségem van Louisra.
- Nem akarok veled szakítani. - mondom és érzem ahogy a könnyeim végig folynak az arcomon. Letörölhetném de nem teszem. Lehet, hogy azt hiszi csak megjátszom magam, de ez nem igaz. Tényleg nem akarok vele szakítani mivel szeretem. Megbántottam és hülyeséget csináltam, de szerintem ha józan lettem volna nem csináltam volna ezt. - Hibáztam, de én akkor is szeretlek. - folytatom és akkor csoda történik.
Louis mélyen a szemembe néz majd lassan feláll az ágyáról és felém lépked. Pontosan velem szemben áll meg és kedvesen megfogja a kezem és végig simít rajta.
- Én sem - arcán halvány mosoly jelenik meg és kezemet elengedi majd a derekamra teszi azokat és úgy húz magához. Végül pedig nyakamba fúrja a fejét. Jó érzés újra megölelni és nem veszekedni vele. - Tudod gondolkoztam és rájöttem arra, hogy mind ketten hibásak vagyunk. - dünnyögi a nyakamba.
 Igaza van. Én lehet megcsaltam, de Ő meg hazudott. Nagyon jó páros vagyunk mi így ketten. Egyik percben még képesek lennénk megölni egymást a másikban pedig szerelmet vallunk egymásnak. - Szeretlek. - húzza el a fejét majd lecsap az ajkaimra.
Rögtön vissza csókolok és engedem, hogy magával húzzon egyenesen az ágyáig. Lenyom az ágyra Ő pedig szó szerint rám esik ami miatt mind kettőnkből hangos röhögés tör fel. Kis híján megfulladtam a súlyától, de most ez a legkisebb problémám.
Kifulladva terülünk szét az ágyon én pedig a mellkasára döntöm a fejem és ott szuszog tovább, míg Louis a hátamat simogassa.
Majdnem elalszok mikor megszólal a telefonja Ő pedig egy hatalmas sóhajtással veszi magához és kezdi el nézni a kijelzőt.
- Paul az - nézi a kijelzőt majd tekintete rám vándorol. Van valami fura a nézésében. - Veled akar találkozni. - mondja mire én kérdően felhúzom a szemöldökömet.
Paul mégis miért akar pont velem beszélni? Hisz a fiúk menedzsere nem pedig az enyém. Meg amúgy is én nem vagyok sztár.
Louis vállat von és hanyagul eldobja a telefonját majd vigyorogva magához húz, hogy tudjon megcsókolni. Bele mosolygok a csókba és rögtön elfelejtem Pault, a sok buta pletykát és minden mást ami az elmúlt napokban történt.

10 megjegyzés:

  1. Drága Dórucika :)
    Először is, sajnálom, hogy így hívlak, de semmit sem tudsz ellene tenni, nekem örökre Dórucika maradsz. Viszont ha felveszed a jövendőbelid nevét, akkor majd változtatok ezen, feltéve, ha elhívsz az esküvőre :$
    Viszont, kicsit elkanyarodtam a résztől. Én eszméletlenül élveztem minden pillanatát, még azt is, amikor Niall visszahozta a telefonját. Valakinek rá kellett ébresztenie Mack-et, hogy Elnek egyáltalán nem közömbös a drágalátos pasija. Mivel személy szerint én is ezt gondolom a kettőjük kapcsolatáról. Olyan cukik voltak, hogy végül kibékültek, de nekem akkor sem ez volt a kedvenc jelenetem, hanem .... nagy hatás szünet, muhahah... tulajdonképpen egy mondatot tudnék kiemelni, ami nagyon bennem maradt.
    "- Lottie húzz ki innen! -" Na, ezen nagyon jót nevettem, hiszen én teljesen beleéltem magam a sorokba, így a szemeim előtt lebegett Mack ideges arca. Felemelő volt a suli után ezt a részt olvasni. Alig várom a jövő hetet, és nekem az English szavaid is nagyon tetszenek. I like it so so much *.*
    Millio puszi Xx
    u.i.: majd' elfelejtettem: HAPPY BITRHDAY NIALL FUCKING CUTE HORAN <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép h megleszel hívva úgy ahogy a többi blog olvasóm is :D Nektek külön helyetek lesz az esküvőn.

      Törlés
  2. Nagyon jóó lett. Szerintem cuki lenne mind2-vel. Kíváncsi vagyok mi lesz a köviben ezért siess!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett, imádtam :D remélem Mack meg Liam összejönnek és túlteszi magát Louison és úgy gondol vissza rá mint egy csodás emlékre :D siess a kövivel ;) xoxo

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Nagyon tetszik. :D
    de most nem tudom eldönteni, hogy melyikük oldalán látnám szívesen. :P
    De most örülök, hogy kibékültek Louissal. :DD
    Várom a kövit. :P
    És boldog szülinapot Niall!!! :DD
    puszi: Petra♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát pedig valamelyikőjük oldalán ki fog kötni :P

      Törlés
  5. szióka :D
    Van egy tippem a folytatást illetően, ha gondolod privátba szívesen felvázolom :3 :D

    VálaszTörlés