2013. november 6., szerda

23.-Feladtad!

Liam Payne
- Nyisd már ki azt a rohadt ajtót, mert ha nem én esküszöm, hogy betöröm - Zayn hangja mérges miközben a bejárati ajtót ütögeti. Unottan megforgatom a szemem miközben az egyik kezemmel a távirányító után nyúlok, hogy tudjak csatornát váltani, míg a másikkal popcornt tömök a számba. Talán illő lenne szólni, hogy nincs bezárva az ajtó. Igen, illő lenne, de én mégsem ezt teszem és ha rajtam múlik akkor ide be sem jönnek.
Nem vagyok kíváncsi senkire, ráadásul nem rájuk. Amikor azt mondtam, hogy kilépek a bandából akkor azt komolyan is gondoltam. Elegem van és eszemben sincs meggondolni magam. Tönkre tették az életemet és ezen senki nem tud már változtatni.
Hülyének néztek, kihasználtak és a szemembe hazudtak! És még mindig azt akarják, hogy mindezek után vágjak mosolygós pofát és csináljak úgy mint akinek nem fáj? Képtelenség. A padlóra küldtek és innen soha többé senki nem tud felhúzni. Esetleg akkor ha valaki azt mondja, hogy ez az egész Mackes- Louisos dolog csak egy rémálom volt. 
Bárcsak így lenne és minden olyan lenne mint akkor mikor együtt voltam Mackkel. Mikor a karjaim között tarthattam éjjelente, reggelente pedig egy csókkal ébreszthettem miközben tökéletes arcában gyönyörködtem. Csak neki éltem és végre valahára igazán boldognak mondhattam magam. Hazudnék ha most azt mondanám, hogy nem voltam az mellette. Végre valahára igazán boldog lehettem egy lánnyal és megtudtam milyen érzés igazán szerelmesnek lenni. Megtapasztalhattam milyen az mikor pillangók repkednek a hasamban miközben cseresznyeszájfényű ajkait csókoltam. Mack olyan érzéseket hívott elő belőlem amire Danielle vagy az előző barátnőim soha nem voltak képesek. Ő megmutatta milyen az mikor az ember igazán szerelmes.
Vicces mivel az összes barátnőim közül mégis Ő törte össze legjobban a szívemet. Akár mennyire is fáj beismernem, de mindezek ellenére még mindig szeretem. Pedig tudom, hogy most valahol boldogan múlatja az időt Louis társaságában.
Louis! Már csak a névtől is hányingerem támad. Miatta történt ez az egész dolog így. Mégis mit gondolt mikor kikezdett a mostohahúgával? Nem tartotta gusztustalannak? Mert szerintem az, hisz egy fedél alatt laktak hosszú évek során. Én soha nem lettem volna képes így gondolni a mostohahúgomra hisz az már szinte olyan mint a vérbeli testvér. Vagy neki ez nem esett le? És Mack? Hogy volt képes viszonozni az érzéseit? Komolyan mondom undorító dolog amit csináltak. Nem csodálom, hogy nem merték felvállalni a világ előtt. 
De, hogy én is ilyen hülye voltam, hogy nem vettem észre. Pedig mint végül kiderült több mint egy éve folyt köztük ez már így. Hogyan is jöhettem volna rá, hisz totál abban a hitben éltem, hogy Louis Eleanort szereti.
Tévedtem. Mint kiderült Tomlinson még mindig az én Mackemet akarja és sikerült is neki elvennie Őt tőlem. Hisz ki vagyok én, hogy a szerelmük útjába álltam. Tök nyilvánvaló volt, hogy Mack Louis választja és nem engem, ami annyit tesz, hogy még mindig Őt szereti, vagyis a mostoha bátyját. 
Így vissza gondolva most jöttem rá arra is, hogy mikor a 'barátnőm' volt soha nem mondta azt, hogy szeret. Nekem fel sem tűnt akkor, pedig ezek szerint voltak árulkodó jelek, de engem elvakított a szerelem. Ilyen az élet. 
Nem lehetek mindenben győztes. A világot megnyertem a hangommal, de a szerelemben egy kibaszott vesztes vagyok.
- Ja, a képeddel együtt fogjuk betörni az ajtót Payno! - kontrázik Niall is Zayn előző mondandójára. 
Van egy olyan érzésem, hogy az egész banda az ajtó előtt áll, Louis kivételével. Nem hiszem, hogy ide merné tolni a mocskos pofáját. Ahhoz túl beszari mivel tudja, hogy most amilyen idegállapotban vagyok, képes lennék neki ugrani. És megérdemelné, hogy valaki pofán vágja már. 
Ha azt hiszik, hogy betojok Tőlük hát tévednek! Elegem van abból, hogy állandóan megmondják mit csináljak. Mindig én voltam az aki mindenkinek segített, könyörgöm nem veszik észre, hogy most nekem van szükségem segítségre? 
Habár pontosan én nem engedem, hogy segítsenek mivel senkivel nem akarok beszélni és találkozni sem. Amióta elküldtem melegebb éghajlatra Macket és Louist, ki sem mozdultam a lakásomból. A telefonomat kikapcsoltam, hogy senkinek ne legyek elérhető, és még csak a laptopom közelébe sem mentem. Helyette egész nap a kanapén terpeszkedek miközben vagy a televíziót bámulom, vagy pedig videó játékozok. Lassan már pizza undorom lesz, mivel mindig csak azt rendelek. Szerintem a kanapén lassan egy lyuk fog keletkezni a seggemtől mivel annyit ülök rajta. Ha tükörbe néznék tuti széttörne a kinézetemtől. 
De nem érdekel. Úgyis egyedül fogok meghalni magányosan, szóval nem érdekel, hogy hogyan nézek ki. Se csaj, se haverok, se One Direction, csak Liam 'elbaszott életű' Payne van. Hát nem csodás?
Mélázásomból ismét egy hangos dörömbölés zökkentett ki. Ha így folytassák a szomszédok ki fogják rájuk hívni a rendőrséget, nyugalom megzavarásáért. Ez itt nem villa, ahol annyit hangoskodhatnak amennyit csak akarnak. 
Unottan megcsóválom a fejem, majd nagy nehezen feltápászkodok a kényelmes ülő helyzetemből miközben a szőnyeget kukorica darabkákkal árasztom el. Talán le kellett volna porolnom a felsőm meg a nadrágom mielőtt felálltam. Habár kit érdekel, a lakás úgyis úgy néz ki mintha terrortámadás történt volna. Mindenhol szétdobált ruhák, romlott pizza darabkák és...inkább nem sorolom mert már nekem sincs gusztusom hozzá. Bocsi de, szerelmi bánatom van és semmi más nem érdekel az életben.
Lassan az ajtóhoz sétálok majd kinyitom azt és szinte a három jó madár beesik a nyitott ajtón. Úgy látszik, tényleg képesek lettek volna rám törni az ajtót. Gőgösen felhúzom az orrom és se szó, se beszéd nélkül vissza megyek a kanapéhoz majd újra letelepszek rá. Hallom ahogy a srácok becsukják maguk után az ajtót majd utánam jönnek miközben én a képernyőt bámulom valamilyen érdekes csatorna után kutatva ami leköti a figyelmemet míg ezek lelépnek innen.
- Hogy vagy? - köszörüli meg a torkát Harry majd leül közvetlen mellém és csak bámul. Azonban én figyelembe sem veszem a kérdését. A távirányítóval játszok míg a lábaimat a zene ritmusára mozgatom. Úgyis csak azért jöttek, hogy meggondoljam magam. A döntésemen nem fogok változni. Kiszállok a bandából és erről csakis Louis tehet. - Oké szóval most azt játszod, hogy süket vagy és közben azt reméled, hogy majd lelépünk és békén hagyunk - bólogat töprengve. Igazából nem ez volt a tervem. Tőlem itt ülhetnek akár reggelig is, engem nem zavar. Csak engem hagyjanak békén. - Akkor közlöm Veled, hogy tévedésben élsz! - felhorkantok gúnyosan. - A barátunk vagy Liam, és azért jöttünk, hogy segítsünk. - ismét felhorkantok. 
Barátok? Segítsenek? Erre most jöttek rá? Napok óta nem láttak és most jutottam az eszükbe. Tudom nagyon jól, hogy Őket csak a banda érdekli. Ha kilépek akkor a One Directionnek vége és ezt tudják nagyon jól és nem akarják. 
- Nem, Ti azért jöttetek, hogy gondoljam meg magam és ne lépjek ki a bandából. - szemeimet Harryre vezetem miközben hangom fagyosan cseng a lakásban. A fürtöske arcára fagy a mosoly, majd zöld szemeit lesüti, míg Niall felsóhajt és fejét a kanapéba veri, azonban Zayn még mindig kitartóan néz. Ez az igazság akár mennyire is fáj. 
Nekik a One Direction a fontos, nem pedig én. Bele sem gondolnak abba, hogy min megyek keresztül már napok óta. Ők nem tudják, hogy mit érzek még mindig Mack iránt. 
- Szóval szerinted, számunkra Te nem vagy fontos - hüppög Zayn és elhúzza a száját. Hatalmasat bólintok, hogy igaza van. Pont a lényegre tapintott. - Mikor akarod, hogy képen töröljelek? - húzza fel a szemöldökét miközben kezei ökölbe szorulnak. Ebbe meg mi ütött? Miért akar képen törölni? Mert megmondtam az igazat? Én így érzek és ezen senki nem tud változtatni. Tuti, hogy Louis-val már átbeszélték a dolgokat, hogy miként csalogassanak vissza. Abból már pedig nem esznek. - Most, vagy várjak egy kicsit? Habár szerintem Téged most az sem zavarna ha eltörném az orrod, ugyanis feladtad! - sziszegi a fogai között. Most jött el az a bizonyos pillanat mikor már túl messzire ment.
Én feladni? Soha nem adok fel semmit. Én egy harcos vagyok! Mindig is az volt a születésemtől fogva. 
- Én nem adtam fel semmit csak...- nézek vele farkasszemet, de megakadok. 
De feladtam. Mégpedig a szerelmet.  Nem harcoltam Mackért hanem engedtem, hogy Louis győzzön. Elmenekültem mint egy gyáva féreg csak azért mert megtudtam az igazságot. Úgy viselkedtem mintha nem is szerettem volna Macket. Hisz más a helyemben harcolt volna Érte. 
- Ember, mikor néztél utoljára szét magad körül? - húzza fel a szemöldökét Niall miközben végig mutat a lakásomon. Szégyenkezve sütöm le a szemeimet. Ha már Niall is úgy gondolja, hogy szét vagyok totál csúszva akkor gondok vannak, ugyanis nála rendetlenebb srác szerintem nem él a Földön. - Én nem ilyennek ismertelek meg Téged Liam. - csóválja a fejét csalódottan. Kék szemeiben a szomorúság tükröződik az én torkom pedig össze szorul. Kezdem úgy érezni, hogy tényleg nem a banda miatt vannak itt, hanem csakis miattam mert fontos vagyok a számukra. - Lehet, hogy most úgy érzed, hogy mindenki elárult, de mi a barátaid vagyunk és Te melletted állunk nem pedig Louis mellett. Ha ki akarsz szállni a bandából, megértjük, de minket ne lökj el magadtól. - közel vagyok ahhoz, hogy elsírjam magam ugyanis tudom, hogy ez az igazság. 
Nem jöttek volna ide ha nem érdekelném őket. És nem is a banda jövője miatt akarták rám törni az ajtót. Azért jöttek mert a barátaim és segíteni akarnak rajtam. Nem okozhatok nekik csalódást hisz bíznak bennem. 
A szemem nedves a feltörekvő könnyektől majd végül elnevetem magam és a srácok nyakába vetem magam. Ez olyan tipikus banda ölelés lenne, de szerintem ez most sokkal mélyebb annál. Niall, Zayn és Harry gondolkodás nélkül ölel vissza miközben valamelyikük még a hajam is össze kócolja.
- Szeretlek Titeket. - mondom elérzékenyülve mint egy hisztis kis csaj. Nem tehetek róla, ez most kikívánkozott belőlem. Tényleg szeretem őket, hisz olyanok a számomra mint a testvéreim. A nagy testvéri ölelésnek végül Harry vet véget mivel elhúzódik tőlünk és undorodva befogja az orrát.
- Mi is szeretünk téged Liam, csak könyörgöm menj és zuhanyozz le, mert a könnyeim is kifolynak a jellegzetes illatod miatt - mondja undorodva Hazza miközben belőlünk egyszerre tör fel a röhögés. Oké tudom, lehet tényleg büdös vagyok, de mentségemre legyen mondva abban reménykedtem, hogy a kanapén fogok meghalni egyedül. Így aztán már napok óta még csak a fürdő közelébe sem mentem és ruhát sem cseréltem. Szép látványt nyújthatok akkor ezek szerint.
- Nem csak Liam szagától támad sírhatnékod hanem az egész környezetétől - veregeti meg Harry vállát Zayn majd a penészes pizza maradványokra mutat, de végül megakad a szeme az egyik sarkon ahol egy halom ruha hever. A jókedvem egyből elszáll mikor Mack cuccaira nézek amiket én dobáltam oda miután kidobtam innen. - Mit keresnek Mack cuccai a kukában? - fordul felém kérdő tekintettel, de én válaszadás képen ismét lerogyok a kanapéra és a képernyőt kezdem el bámulni. 
Nem akarok Mackről beszélni. Ugyanis ha eszembe jut akkor megint meghasad a szívem és ordítani támad kedvem amiért ennyire tönkre tett. 
Niall észre veszi, hogy a jó kedvem megint elszállt így aztán fejbe vágja Zaynt, hogy fogja be. 
- Egyébként megnyugodhatsz ugyanis mi sem állunk szóba Louis-val és Paullal sem. - Zayn, komoran mondja és szerintem az a célja, hogy elterelje a témát Mackról. De én Louisról sem akarok beszélni és Paulhoz sincs gusztusom. Hisz milyen ember már az olyan aki pénzt kínál hazudozásért? Ő nem megvédett, inkább tönkre tett. 
- Én megmondtam Macknek, hogy vigyázzon és, hogy döntse el mit akar - Harry mérgesen csóválja a fejét mire én rögtön rá kapom a tekintetemet. - Eszembe sem jutott volna, hogy Louist választja újra mikor az már egyszer tönkre tette. - folytatja és akkor ismét ökölbe szorulnak a kezeim. 
Harry tudott Mack és Louis kapcsolatáról? Tudta és engedte, hogy belé szeressek? Mi folyik körülöttem? Ugye nem csak én voltam az egyetlen aki nem tudott róla, hogy Mack és Louis titkon járnak. Mondjuk azon sem lepődnék már meg. 
- Te tudtál róla? - kérdezem idegesen miközben gyilkos pillantást küldök felé. Harry elhúzza a száját ugyanis rájött, hogy most szólta el magát. - Te tudtad, hogy Mack és Louis járnak? - kérdezem meg ismét. Harry sajnálkozva rám tekint mire én felordítok.
- Sajnálom Liam. - mondja egy fancsali mosoly kíséretében. Hát mondhatom a sajnálatával most sokra megyek. Ha elmondta volna nekem, akkor nem szeretek bele Mackbe és akkor most nem szenvednék a szerelemtől. - De fogalmam se volt róla, hogy Mack képes lesz újra vissza menni Louhoz. Hisz nem egyszer megbántotta már, én pedig azt hittem, hogy tovább lépett. - hadarja gyorsan nehogy véletlenül valami hülyeséget csináljak. - Azonban arról én sem tudtam, hogy pénz kap azért, hogy eljátssza a kamu barátnődet.- teszi még hozzá gyorsan. 
Nem válaszolok semmit. Egyrészt azért mert fogalmam sincs, hogy mit is mondhatnék. Másrészt pedig azért mert megfogadtam, hogy elfelejtem Macket. Eddig még nem sikerült mivel valahogy mindig belé ütközök mint például most. 
Ugyanis Zayn, hogy oldja a feszültséget elvette az asztalról a távirányítót és éppen, hogy csak megnyomta az egyik gombot és csatornát váltott, ismét szembe találtam magam Louis pofájával.
" Louis Tomlinon a One Direction egyik oszlopos tagja, tegnap bevallotta, hogy igazak a hírek miszerint mostohahúgával jár már lassan egy éve. Boldog üzenetekkel árasztotta el a Twitter fiókját amikben arról írt, hogy mennyire boldog újra a lánnyal aki nem mellesleg pár hete még Liam Payne oldalán virított. Mint végül kiderült Mackanzie Engelwood soha nem szerette Liamet és állítólag csak a pénz miatt volt vele..." 
Zayn amilyen gyorsan csak tudja kikapcsolta a készüléket majd kínosan felnevetett. Szóval boldogok együtt és most már felvállalták a kapcsolatukat a világ előtt is. Ez nekem már túl sok. Én azt hittem, hogy Mack titkon tényleg szeret! Tévedtem ugyanis tényleg Louist választotta helyettem.
- Chh pletykák - legyint egyet a kezével Niall, azonban én figyelembe sem veszem hanem helyette felállok és felveszem a kabátom meg a cipőm. Riadtan össze néznek mikor meglássák, hogy elindulok az ajtó felé.
- Hova mész? - szól utánam Harry kételkedve.
- Muszáj kiszellőztetnem a fejem - vonok vállat és a kilincsre teszem a kezem. Örülök neki, hogy így aggódnak értem, de most nem tudok itt maradni. Hisz most tudtam meg, hogy Louis és Mack hivatalosan járnak. 
- Oké, megvárunk és addig áthívjuk Perriet, hogy segítsen egy kicsit rendet rakni itt. - magyarázza Zayn, de én csak vállat vonok és kilépek az ajtón. 
Fogalmam sincs, hogy hova akarok menni. Beülök a kocsimba és megyek előre. A fejem tompa miközben az utakat szelem, néha pedig kifolyik egy-egy kósza könnycsepp. Én ebbe nem tudok bele törődni. Hiányzik Mack, és akár mit is csinál én szeretem. Tudom, hülye vagyok, de egyszerűen képtelen vagyok tovább lépni. Ő annyira tökéletes még a hibái ellenére is. Istenem miért kellett mindennek így történnie. Miért pont Louis csinálta ezt velem? Miért nem jó neki Eleanor, hisz az a lány fülig szerelmes belé! 
Hangos kerék nyikorgással állok meg a Funky Buddha előtt majd szállok ki az autóból és indulok meg a klubba. 
Hétköznap ellenére szokás szerint dugig van, de én figyelembe sem veszem a nekem szánt pillantásokat. Nyugodtan ülök le az egyik bár székre majd várom meg azt, hogy valaki kiszolgáljon. A pincérlány szemei először kitágulnak, majd gyorsan össze szedi magát és rám mosolyodik, de én nem viszonyozom. Macknek van a világon a legszebb mosolya, amit senki nem tud utánozni.
- Mit hozhatok? - kérdezi még mindig azzal a mosolyával. Tuti, hogy tudja ki vagyok és csak ezért játssza ennyire az eszét. 
- Leszarom, a lényeg az, hogy nagyon erős legyen. - mondom keményen és még magam is meglepődök a merészségemen. 
Tudom egy vesém van és nem szabad innom alkoholt, de jelen körülmények között nem érdekel ha feldobom a talpam. Húsz éves vagyok és soha nem ittam alkohol, akkor egy pohárka most miért ártana? Úgysem lesz semmi bajom, maximum csak segít elfelejtetni velem Macket és a fájdalmat. Igen az kell nekem. Semmit nem érzeni csak létezni.
A lány vigyorogva bólint és a következő pillanatban egy poharat rak le elém, én pedig mohón felhörpintem. Az alkohol másodpercek alatt szétáramlik a testemben miközben kiráz a hideg. A torkom ég még több italért. 
Talán túl messzire megyek mikor sorra kérem ki a poharakat és csak vigyorgok. Gondolkodni ép eszűen nem tudok, és uralkodni magamon sem. Automatikuson iszom meg a poharak tartalmát miközben izmaim megfeszülnek és érzem, hogy a mobilom rezeg a farmer zsebemben. Unottan halászom ki majd teszem a fülemhez.
- Hol vagy? - hallom meg Niall ideges hangját. Válaszadás képen bele röhögök a telefonba. 
- Liam ez nem vicces. Már éjfél is elmúlt! - veszi át a készüléket Zayn.
- Nyugi Zaynee, én is imádlak - röhögök jókedvűen tovább. Basszus már beszélni sem tudok. Végre nem érzek semmit, csak ez a fránya rosszullét múlhatna el. Komolyan mondom mindjárt kidobom a taccsot ha tovább kell beszélnem.
- Payne, Te ittál? - most Harry hangja csendül fel. - Hol vagy és mit csináltál? Ugye nem vagy részeg!
- Nyugi van Fürtöske, csak pár pohárka volt és képzeld el, leszarom Macket. Tőlem basszák szét Louisval az eszüket engem nem érdekel.
- Funky Budhhában vagy igaz? - kérdezi Niall.
- Aham. - válaszolom nyugodtan. 
- Maradj ott, érted megyünk. - még mielőtt szólhatnék bármit is Zayn lecsapja a telefont.
Ha mennék akkor sem tudnék mert jelen esetben mindenből kettőt látok. Ez így már cseszettül nem vicces. Mindenem fáj és rettentő rosszul vagyok. De legalább nem jár folyton Macken az eszem. Ezt akartam nem?
- LIAM! - hallom meg ahogy Harry, Zayn és Niall a nevemet üvölti, de mikor fel akarok állni, hirtelen megszédülök és érzem, hogy elveszítem a testem felett az uralmat.
Hallom ahogy beszélnek hozzám, de képtelen vagyok válaszolni. Minden tompa körülöttem, majd úgy érzem mintha valaki fejbe vágott volna ugyanis egy nagy feketeség következik és semmi másra nem emlékezek.

19 megjegyzés:

  1. Ugye happyend esz?

    VálaszTörlés
  2. Liam ugye jól van?

    VálaszTörlés
  3. Alig bíííííííííííííííííííírom kivárni a HOLNAPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hüpp Hüpp:(((((

    VálaszTörlés
  5. Juuuuuj O_o !!! Ez de brutal lett! Aaaaawwwww ez dramaian jooo lett!!!! Liam! Harcolj ! Siess a kovivel!

    VálaszTörlés
  6. juuuuujjj! ez nagyon jó lett *_* remélem, hogy jó vége lesz. és már csak két rész? :(

    VálaszTörlés
  7. OMG, ezt nem tudom elhinni!! Remélem nem igaz hogy boldogok Lou-val és még mindig Liamet szereti és hogy Liam harcolni fog Mackért! :DD nagyon szuper rész lett, siess a kövivel! :)))) xoxo

    VálaszTörlés
  8. TE JÓ ÉG!!! ez nagyon jó:))))))))))alig várom már a kövit:))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  9. Ooojaaaj:D varom a kovit :333 c:

    VálaszTörlés
  10. Drága Dórucika!
    Hát nem hiszem el, hogy mégis megtetted. Te komolyan képes voltál elárulni Liamnek, hogy pénzért csinálta Mack - ELEINTE - a dolgot? Amúgy sejtettem, hogy rá fog jönni, hogy Liamet szereti, hiszen még a vak is látta, vagyis olvashatta. Amikor arról beszélt, hogy még a hideg is kirázza, ha Liamet csókolja, vagy a kellemes bizsergésről, amit Louisnál már nem érzett, vagy arról, hogy Liamnek van a legszebb mosolya... ÁÁÁÁ, hát nem hiszem el! Olyan gonosz vagy :/ Remélem Happy End lesz, és nem szándékozod Liamet itt is megölni. Mack szaladjon be hozzá, mondja el, hogy nincs Louval, hogy az csak pletyka volt, hogy kidobta a fiút és szereti. Ennyi, nem is kell más <3
    Millio puszi xx nagyon jó rész lett :) mind a kettő, mert sajna csak egybe tudtam elolvasni :(

    VálaszTörlés
  11. Wááá, itt abbahagyni? Grrr... Bocsika, de felpörögtem. :) Nem hiszem el, hogy Louis és Mack... Komolyan, nem hiszem el!! Jaaj, várom a következő részt!! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia :)
    Annyira várom a folytatást nagyon kíváncsi vagyok, hogy Mackkel most mi van. :O
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  13. Neee! Liam! Édes istenkém, remélem nem lesz komoly baja. Annyira szerelmes, fájdalmas volt olvasni, hogy mennyire szenved. Jajj, már! Beszéljék meg Mack-el a dolgaikat. És Louis mégis, hogy képzelte, hogy kitálal? Mack azt mondta, rajött, hogy Liam-et szereti, ugyhogy nem hiszem, hogy megbocsátott volna Lou-nak. Batmant és Batgirlt akarom újra együtt.
    Nagyon jó volt a rész. Hozd minél hamarabb a kövit.
    xxxxx

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szuper klassz és izgalas lett mint mindig!:) Nagyon jó

    VálaszTörlés
  15. AUramatyám :OOO uristeeeeee csn csak ne legyen baja Liamnek!:( Louist most nagyon nem szeretem...meg Mack is hogy lehet ilyen szívtelen? :/ Kérlek hozdd gyorsan a következő részt <3
    xxx Gabriella

    VálaszTörlés