2015. május 8., péntek

| Chapter Fifty |

Hatalmas tapsot kérek, Itt az 50. rész amit imádtam írni :D de komolyan.....remélem sokan örülni fogtok neki és pont úgy fogjátok imádni ahogy én imádtam miközben írtem :P 8 rész maradt hátra :c de ez a 8 rész tele lesz izgalommal ;) komizniiiiiiii





- Mi, a banda három szingli tagja, ma belevessük magunkat az éjszakába! - rikkantja el magát Harry mire Niall elkezd hangosan tapsolni. Nem nézek rájuk, sőt még csak nem is válaszolok. Eleve mérges vagyok rájuk csak azért mert szó nélkül már megint feltűntek a lakásomba. Amióta kórházba kerültem és egyetlen egy éjszakára bentartottak megfigyelésre, azóta hármuk közül, - Niall, Harry és Zayn, - valaki mindig van nálam, Louis kivételével. Ő mostanában megint eléggé ferde szemmel néz rám. Talán azért mert úgy gondolja, hogy ismét veszélyt jelentek a barátnőjére. És ezen most már vitatkozni sem akarok, mivel én is úgy érzem, hogy tényleg veszélyt jelentek a kapcsolatukra. Már rég el akartam volna mondani Mirának az érzéseimet, - érzéseimet, amikről még én sem tudok rendesen beszélni, mivel még mindig lesokkol az a tudat, hogy beleestem a legjobb barátomba, - de aztán mindig elvetem ezt az ötletemet, mivel eszembe jut, hogy a lány miért akarta távol tartani magát tőlem. A banda miatt. Ha most szerelmet vallanék Mirának, és a lány is pontosan így érezne irántam, akkor Louis gondolkodás nélkül kilépne a bandából miattam. És mindenki meg is értené. Mikor összeraktak minket mint egy banda, rögtön a közös esténken arról kezdtünk el beszélgetni, hogy mi lenne akkor ha ugyan az a csaj tetszene meg valamelyikőnknek. Megfogadtuk, hogy soha nem jönnénk össze egy olyan lánnyal aki a bandából másnak is tetszik. Úgy érzem, hogy ezt a fogadalmamat én megszegtem, vagyis még nem egészen. Louis szereti Mirát, és az van, hogy én is. Louis jár Mirával, és az a helyzet, hogy én is pontosan azt szeretném. Mira pedig egy és ugyan az a lány, így Louisval ugyan abba a csajba szerettünk bele. Ha kiderül, hogy mit érzek Mira iránt, akkor nekem vége, úgy ahogy a bandának is. Louist semmi nem fogja érdekelni, csak az, hogy nekem rossz legyen amiért elvettem Tőle a csaját. Miket hordok én itt össze? Én még nem vettem el senki csaját! Csak szeretném. De tökmindegy, mivel szerintem semmi esélyem nincs Miránál. Számára én még mindig a legjobb barátja vagyok, sőt a nemlétező fiú testvére. Soha nem lenne képes belém szeretni.
Mondjuk ezen már vitatkozhatnánk. Mióta újra együtt vagyunk, Mirán is feltűnt pár változás. És itt nem a külsőjére célzok, hanem arra ahogy velem viselkedik, mikor véletlenül hozzáérek, esetleg megpuszilom. Nem egyszer zavarban van Tőlem, és ha bókolok neki rögtön elpirul. Mint egy tini lány. Lehet, hogy ez még semmit nem jelent, egyszerűen csak ilyen. Ha nem szeretné Louist biztos, hogy nem járna vele. És őszintén megmondva szerintem nem is szakítana vele ha én elmondanám az érzéseimet. Inkább csak tőlem szabadulna meg, mivel nem akarna többé a barátom lenni.
- Ti ketten vetitek bele magatokat az éjszakába, én pedig otthon maradok. - válaszolom fagyosan. A bunkó stílusomat annak tudják be, hogy biztos szomorú vagyok amiért szakítottam Cattel. Vicces mivel a szakításunk óta még csak rá sem gondoltam a lányra. Azt sem tudom megmondani, hogy mikor vitte el a cuccait a lakásomból.
- Miért maradnál otthon? - kérdezi értetlenül Harry és rám dobja a dzsekimet, hogy vegyem fel magamra és induljunk már. Unottan dobom a kabátomat átt a másik fotelra, és remélem, hogy veszi az adást, vagyis azt, hogy nem megyek velük sehova. Buliznék, de nem tudnék szórakozni mivel állandóan azon kattog az agyam, hogy mit csináljak Mirával. Elmondjam neki az igazat, vagy se. Legalább ha kettesben tudnék maradni vele, akkor megpróbálnék sunyiban rákérdezni valahogy. De mostanában szinte mindig Louis-val van. - Ne légy már olyan ünneprontó mint Louis. - a Louis név hallatán rögtön felkapom a fejem és kíváncsian pislogok göndör hajú barátom felé.
- Mi van Louis-val? - kérdezem, de természetesn próbálok úgy tenni mint akit kicsit sem érdekel, pedig nagyon. Ezek szerint Niall és Harry, Louist is hívták bulizni, de Ő valamiért lemondta.
- Inkább elment Zaynel dalogat írni a stúdióba mint , hogy velünk jöjjön. - válaszolja Harry helyett Niall. A szőkeségen látszik, hogy mennyire nem tetszik neki a helyzet, de nem szomorkodik sokat, mivel ismét előre nyúl, hogy az asztalon lévő chipszes tálamból tudjon kivenni pár darabka chipset, és kicsit sem gusztusosan tömi bele a szájába. Gusztustalannak találom, de mégsem fűzök megjegyzést hozzá mivel csak az jár a fejembe, hogy Louis és Zayn együtt vannak, és akkor Mira egyedül lehet a lakásukban. Egyedül, jó hosszú órákig. - Olyan kis izék lettek mostanában - csóválja meg a fejét, mire Harry felnevet az 'izé' megnevezésen. - Állandóan együtt vannak, de van egy olyan érzésem, hogy nem dalakat írnak. - összenézünk Harryvel és szerintem mind a ketten tudjuk, hogy Niall mire gondol.
- Dolgom van! - jelentem ki határozottan és a kabátomért nyúlok. Harry és Niall egyszerre állnak fel a kanapéról majd hirtelen megint mindkettőjüknek jó kedve lesz, úgy mint mikor megérkeztek hozzám. Harry zöld szemeiből csak úgy csillog a ravaszság és ha jól sejtem az agyát máris ellepték a különböző jelenetek, hogy mit fog ma éjjel véghez vinni. Közelebb sétál hozzám majd megveregeti a vállam. - Dolgom van, de nem veletek. - egészítem ki magam. Eszembe sincs elmenni velük bulizni. Mira egyedül van. Louis nincs a közelébe. Mellette a helyem! Lehet, most jött el az idő mikor sikerül mindent megbeszélnünk. Jó az időzítés, mivel úgy érzem, hogy az érzéseimtől képes lennék felrobbanni.
- Igen, dolgod van. Még pedig az, hogy velünk gyerek bulizni. - Harry boldog hangja eltűnik, helyette könyörögve szól hozzám. Fogalmam sincs, hogy miért akarja annyira, hogy velük menjek. Attól még, hogy az utolsó alkalommal mikor együtt voltunk bulizni, segg részegre ittuk magunkat és képes voltam összehozni Őt egy bomba ribanccal, azt nem azt jelenti, hogy ezt képes lennék még egyszer megtenni. Ha józan lettem volna biztos, hogy nem álltam volna le beszélgetni egy olyan lánnyal. De mikor részeg vagyok akkor semmi nem érdekel. Így összehoztam Hazzát egy kurvával, Ő pedig élvezte az egyéjszakás kalandot. És ezek szerint szeretné ha az a éjszaka még egyszer megtörténne. Néha napján már tényleg ráférne egy rendes barátnő aki helyre rakná már Őt. Mert így, hogy csak dugásra használja a lányokat, elég gáz még Tőle is.
- Dolgom van, de egy másik haverommal - mondom és cserébe kapok két hülye fejet. Mit kell ennyit kíváncsiskodniuk? - Tudjátok rájött, hogy szerelmes a legjobb barátjába. - köszörülöm meg a torkom.
- Hát ez szívás. - húzza el a száját Niall. Hogy mi? Szívás? Tényleg szívás az ha valaki bele szeret a legjobb barátjába? Szerintem nem az. Inkább klassz, mert mindent tudnak egymásról és egy csomó jó emlékük van együtt, ismerik a másikat meg minden.
- Ja. Szar ügy ha valaki bele zúg a legjobb barátjába. Fájdalmas és úgyis rossz a vége.  - teszi hozzá Harry együttérzően. Rákérdezzek? Harry már volt szerelmes a legjobb barátjába? Egyaltalán kik Harry barátai a bandán kívül? Soha nem beszél a régi életéről.
- Bocsi srácok, de szüksége van rám - kapom magamra a dzsekimet és remélem, hogy szó nélkül elengednek. Jobban mondva jönnek utánam egészen a parkolóig ahol a kocsim mellett megtalálható Niall autója is. Már nyitom az ajtót, mikor Niall ismét megszólal.
- Te Liam, ki ez az illető aki fontosabb a számodra mint én és Harry? - nem rosszszándékúan kérdezi, de mégis sértő ahogy beszél. Mégis magamban elmosolyodok mivel Mira jut az eszembe. Ha Harry és Niall megtudnák az igazat biztos, hogy nem engednék meg, hogy elmenjek. Sőt képesek lennének bezáratni a lakásomba.
- Ez egy régi barát. Nagyon régi - válaszolom szűkszavúan. Niall bólint és hálás vagyok amiért nem kérdezősködik többet. Figyelem ahogy beül az autójába majd elhajt. Van egy olyan érzésem, hogy holnap nem fognak meglátogatni mivel mind a ketten másnaposok lesznek. Talán holnap én leszek az aki egész nap a nyakukon fogok lógni, hogy megbizonyosodjam róla, hogy minden rendben van e velük. A holnap azonban még messze van. Most viszont sokkal fontosabb dolgom van. Még pedig Mira.
Furán érzem magam mikor a lakásuk ajtaja előtt állok. Mira és Louis együtt laknak, én pedig arra készülök, hogy a boldog életüket tönkre tegyem a hülye érzéseimmel. De Louis nem szereti úgy Mirát mint ahogy én. Nem érdemli Őt meg!
Ezzel a gondolattal kopogok be a jól ismert ajtón. Azóta nem jártam itt mióta Louis azzal vádolt meg, hogy titkon ráhajtottam a barátnője. Akkor tagadtam mivel tényleg nem volt igaza. Most azonban lehet, hogy tényleg meg fog történni,
Egyet kopogok csak máris nyitódik az ajtó és Mira áll előttem, eléggé lenge öltözetben. Csak egy felsőt visel ami éppen, hogy csak eltakarja azt amit valójában szívesen közelebbről is megnéznék. Ráadásul még fehér színű is így könnyen ki tudom venni, hogy még csak melltartó sincs rajta. Próbálom nem feltűnően méregtni, de hiába a farkamnak nem tudok parancsolni. Kiszárad a szám és próbálok az arcára koncentrálni, nem pedig a testére. Tökön szűrom magam ha most kiderül, hogy Louis mégis otthon van és épp szex közben zavartam meg őket. Más okból miért lenne Mira így felöltözve?
- Tisztázzuk rögtön. Louis nincs otthon. - nem köszön hanem rögtön a lényegre tér belőlem pedig egy sóhajtás tör fel amit Ő is meghall mivel felkuncog.
- Hozzád jöttem. - magyarázom és rögtön félre áll az ajtóból, hogy tudjak bemenni. Minden ugyan úgy néz ki mint mikor utoljára itt jártam, csak most annyi eltérés van, hogy a kanapén egy popcornos tál pihen. Ó, szóval azért van így felöltözve mivel egész este filmeket nézett egyedül. Gondolkodás nélkül ülök le a kanapéra majd helyezem magam kényelembe, Mira pedig pár másodperc után csatlakozik hozzám. Eszében sincs elküldeni. Sőt szerintem örül neki, hogy csak így felbukkantam.
- Mit akarsz Tőlem? - kérdezi kíváncsian és a füle mögé tűri az egyik kósza szőke tincsét. Szőke. Még mindig nem sikerült megszoknom, hogy szőke lett. Sokszor van úgy, hogy csak nézem a haját és próbálom felfogni, hogy mit csinált magával.
- Gondoltam megnézem, hogy nincs e valami bajod. - vonom meg a vállam és a tálért nyúlok, hogy tudjak pár kukorica darabkát repíteni a számba.
- Mi bajom lenne? - vonja fel a szemöldökét kérdően és a kanapénak dönti a hátát és ezálltal nagyon közel kerül hozzám. Annyira, hogy a lábunk és a karunk is összeér. Őt nem zavarja mivel nyugodtan nézi tovább a filmet, azonban én próbálom megszokni a közelségét. Fogalma sincs róla, hogy ezzel az érintéseivel milyen fájdalmakat okoz nekem.
- Őszintén? Veled mindig csak a baj van. - felháborodva fordul felém, de mikor észre veszi, hogy nevetek hozzám vág pár kukoricát ami tökéletesen homlokon talál. - De most komolyan! Öt éve nem voltak még olyanjaid sem - bökök határozottan a melleire. Mira rögtön lenéz a pólójára majd megforgatja a szemeit.
- Képzeld, hogy voltak, csak neked nem tűnt fel! - mondja tettetett sértődéssel miközben megfeszíti a pólóját, hogy jobban láthatóak legyenek. Kiszárad a szám és reménykedem benne, hogy találok valamit amivel el tudom vonni róla a figyelmemet. Nincs semmi érdekesebb mint Mira mellei!
- Lehetni lehettek, csak nem voltak ekkorák és ilyen formásak. - a frappáns megjegyzésemért kapok egy ütést a vállamba, majd újra a melleit kezdi el nézegetni. Nem fogok sokáig tudni uralkodni az érzéseimen.
- Pedig ilyenek voltak, csak Te nem vetted észre mivel gyerek voltál. Most meg férfi lettél, ráadásul még féltékeny is. - meglepődök a mondatán. Az egy dolog, hogy gyerek voltam, de már akkor is szerettem nézni a lányokat és, hogy őszinte legyek Vickynek nagyon jók voltak. Mira pedig fiús volt és mindig két számmal nagyobb ruhákat hordott így semmit nem láttam a testéből. Nem is a gyerek megnevezésen vagyok meglepődve hanem azon, hogy féltékenynek gondol. Mire lennék féltékeny?
- Féltékeny? Mire? - kérdezek vissza töprengbe.
- Igen, még pedig Louisra. - bólogat óvatosan, gúnyos morgás hagyja el a számat. Durva, hogy ennyire látszik rajtam minden. Pedig soha senkinek nem mondtam, hogy mennyire szívesen behúznék a haveromnak. - Azért, mivel Ő akár mikor hozzám érhet. Te pedig csak a legjobb barátom vagy. - ölti ki rám a nyelvét játékosan. Flörtöl velem! Mira flörtöl velem.
A pillanat és a hév pedig teljesen ellepi az eszem. Egyik percben még beszél én pedig figyelem. A másikban pedig két kezemet a combjára teszem, Ő pedig rögtön befogja a száját és a kezeimet nézi, majd úgy dönt, hogy felnéz és rám néz, nekem pedig végem van. Nem érdekel az, hogy a legjobb barátom. Nem érdekel az, hogy a bandatársam csaja. Az eszemre és a szívemre hallgatok és pontosan annyira dőlök előre, hogy a szám az Ő ajkain landoljon. Nem csókol vissza, éppenhogy csak megmozdítja az ajkát. Figyelembe sem veszi a próbálkozásomat pedig én próbálom csókra bírni. Semmi. Csalódott vagyok. Mikor azon lennék, hogy elhúzódjak óvatosan csókol vissza, de a szemeit nem csukja le. Érzések nélkül csók. Ez az amit kaptam Tőle.
- Baszki, megváltoztunk. Még mindig nem tudok bele tőrdni a borostádba és...- mikor elhúzódom Tőle úgy beszél mintha semmi nem történt volna közöttünk az előbb. Teljesen normálisan viselkedik. Ez pedig elborítja az agyam. Egyik kezemet elemelem a comjáról majd egyenesen az állára teszem és úgy fordítom magam felé a fejét miközben mélyen a szemébe nézek. Másik szabad kezemet a derekára csúsztatom és úgy húzom magamhoz. Semmit nem tud tenni. Az ajkánál fogva húzom közelebb magamhoz, majd ezúttal rendesen csókolom meg. Először csak lágyan nyalogatom az ajkait mire megremeg és nem tud többé parancsolni magának. Ajkai résnyire szétnyílnak én pedig rögtön akcióba lendülök. A csók mindent elfelejtet velem és úgy érzem, hogy magam sem tudom, hogy ki vagyok. Átveszi felettem az uralmat. Ő az aki szenvedélyesen csókol, és irányít, én pedig élvezem a megérdemelt jutalmamat amiért annyit küzdöttem. Mégis Ő az aki ellök magától és felhúzza a térdeit, hogy tudja áttölelni őket. Nem néz rám, csak hevesen szedi a levegőt, miközben én kábultan figyelem a remegő testét. Megtörtént! Tényleg megcsókoltam a legjobb barátomat és kibaszottul élveztem! - Az első csókot betudom véletlennek. De a második már nem volt véletlen! - néz rám kétségbeesetten.
- Egyik sem volt véletlen Mira! Vagyis felőlem nem. - csóválom a fejem és közelebb akarom magamhoz húzni, de felemeli a kezeit úgy mint akit el akar taszítani.
- A legjobb barátok vagyunk az Istenért! - mondja erőszakosan. Felsóhajtok és megsemmisülten a hajamba túrok.
- Ha nem tűnt volna fel, én már nem bírok rád úgy tekinteni mint a legjobb barátomra! Bazd meg Mira Nelson, én beléd szerettem! Szeretlek Te idióta, viszont úgy látszik neked nem esett le. Mit akarsz a kurva életbe? Dugjalak meg és akkor mikor elélvezek benned rájössz, hogy tényleg baszottul szeretlek, mivel egy marha vagyok akit nem érdekel, hogy a bandatársa csaja vagy? - a szavak csak úgy dőlnek belőlem, Mira pedig fokozatosan fehéredik el és telnek meg a szemei könnyekkel. Szipog és a szemeit törölgeti miközben úgy figyeli a szerelmi vallomásomat. Az biztos, hogy ilyen szerelmi vallomásban még senkinek nem volt része. Ha nem játszaná meg nekem az eszét, akkor normálisan közöltem volna vele. - Visszacsókoltál Mira! Szóval neked is jelentett valamit. - ezzel inkább már magamat próbálom megnyugtatni.
- Menj el Liam! - áll fel és egyenesen a bejárati ajtóhoz sétál, hogy tudja kinyitni nekem.
- Hallottad, hogy mit mondtam? Szeretlek! - nézek rá kétségbeesetten.
- Azt akarom, hogy menj el. - ismétli meg magát, de nem néz rám. Lehajtom a fejem és úgy teljesítem a kérését. Éppenhogy csak áttlépem a küszöböt máris becsapja utánam az ajtót. Azt hiszem most tettem tönkre egy szoros barátságot. Mert kellett nekem belé szeretnem...

16 megjegyzés:

  1. Aaa, de durva.. de legalább már a csók megtörtént :D Liam egy kicsit finomabban is megfogalmazhatta volna a vallomását, de végül így lett perfect :D :D
    Kövit akarok... :-D :-D
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Megint perfect! Mit csinál Zayn és Louis együtt? Miért viselkedik így Mira? Nem igaz, hogy visszacsókolt, de nem érez semmit! De mondjuk legalább már a csók megvolt! :) Mikor lesz Mira szemszög? Érdekelne, hogy mi zajlik a fejecskéjében!
    Mielőtt megint megkérdeznéd, az előző kominál sem, és ennél sem akarok sokat! :)) Csak mindent!!! :))
    Várom a holnapot!
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
  3. Hat ez kibaszott jo lett mint mindig !!! ;-) tok jo mert minden nap hozod a reszt es nem kell hetekig varni a reszre. Mar azt a pillanatot varom amikor MiRa is be meri vallani az erzeseit Liam-nak es nem csapja be sajat magat! Mert szerintem o is bele van zugva csak o meg mindig azt meseli be maganak hogy Louis a nyero. Jo ha en a helyebe lennek Louist sem engednem el mert mind ketto irto dogos *.* na jo be fejeztem :P
    szovaaaaal... nem akarsz meg egy reszt hozni ma? Nem tudok holnapig varni! Lecciiiii *.* :-D

    Puszil es olel: Nani ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az lenne a legjobb ha egyszerre kettővel lenne :P

      Törlés
  4. Várj már, hisz top1!!! Vagy csak súrolja..Na tudom, köcsög vagyok, de ez a rész!! Imádom, szerettem, olvadok..amúgy ha Mira flörtölt vele, akkor tuti biztos, hogy szereti Liamet, csak még nem esett le neki!! Tényleg nem gondolkodtál el a balesetten?? Jó befejeztem és amúgy is mit beszélek én itt csomó marhaságot, hisz 8 rész alatt biztos kiderül az igazság...😭😭😭😭
    Siess a kövivel és itt leszek holnap is!! :')
    Puszi:Encii 😍💙❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  5. Omg
    Mira, Mira,drága Mira! Visszacsókoltál!! Érted?!?! Tudod az mit jelent?!?! Ne próbáld azt bemesélni nekem hogy nem érzel Liam iránt semmit!!
    És Liam, hát igen Liam. Úgy örülök hogy végre megtörtént a nagy szerelem vallás!*-*
    Bár lehetett volna egy kicsit kedvesebb is de mindegy!! A lényeg a lényeg!!! Annyira sajnalom Louist!:(((((((((((((
    :'((((
    De mért van olyan érzésem hogy ő és Zayn titkolnak valamit! Mit terveznek??
    Imádlak!!<3
    Siess a kövi résszel!!^^

    VálaszTörlés
  6. Sok blogot olvasok de ez a topp 3 benne van és abban is az első <3 az egyikben a csaj bérgyilkos hát most szivesen szólnák neki, hogy látogassa meg Mirát. Na de mindegy is össze-vissza locsogok a történet hatása alatt vagyok uram isten *-* fantasztikus mint mindig <3 Azért az egyért ne siess holnap mert még hamarabb lesz vége :$ De nem szomorkodom mert legalább utánna jön egy újabb fantasztikus történet <3 ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. imádom a bérgyilkos sztorikat :P csak eddig még egy olyat sem találtam ami igazán megfogott volna :c talán azért nem mert egyik sem volt Liames vagy Louisos (igen, csak az Ő főszereplésükkel vagyok hajlandó töriket olvasni xD)
      örülök neki ha tényleg ennyire tetszik a blogom :* jólesik :3

      Törlés
  7. Mi...hogy...mikor? Na jó az biztos hogy most nem tudok normálisan beszélni seírni. Mázli hogy egyedül vagyok itthon mert én olyan örömtáncot csináltam hogy astüleim szerintem elmegyógyintézetbe záratott volna. Haha na jó ez nagyon sz@r vicc volt de bocsi jelen pillanatban nem vagyok képes jobbra. A részről pedig azta hétszázát neki. Alig várom már hogy holnap legyen mert tudni akarom a folytatást. Kár hogy naponta csak egy résszel ajándékozol meg minket. De nem is húzom tovább az időd puszi és nagyon de nagyon sieeeeeees a kövi résszel <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  8. Asszem neked is megy már nagyon a rossz részeknél abbahagyom a fejezetet sztori, szóval nem kell gyakorolnod, és nyugodtan megírhatod hosszabbra is, és akkor nem kell holnapig idegeskednünk :D
    Amúgy iszonyatosan tökéletes rész volt, és a közepén nevettem is sokat :)))
    Remélem már korán reggel felteszed a részt *---* mert várom máár :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eszembe sinccs megírni hosszabra xD imádom az agyatokat húzni P

      Törlés