2015. május 4., hétfő

| Chapter Forty - Six |

Heyy!!!! Itt az új rész, ami sokak örömére ismét Liam szemszögéből van és lesz is egy kis darabig :D komizniiiiiiiii



| LIAM PAYNE |

- Mi a franc bajod van? - Cat közvetlenül előttem áll meg és ezzel a cselekedetével pontosan eltakarja előlem a tévé képernyőjét. Hiába sovány, de direkt úgy áll, hogy nekem esélyem se legyen mást látni a testén kívül. Szerintem pont ez a célja. Ó, és nem azért állt pont így elém, hogy a dögös testét nézzem miközben csak egy hosszú pólót visel aminek következtében tökéletesen kivillannak a formás lábai. Nagyon nem az a célja, hogy a farkam felálljon miatta és megfestessem. Itt már nem a dugásról van szó. Még csak nem is az érzelem mentes szexről. Napok óta nem értem hozzá. Napok? Inkább hetek óta. És azt hiszem, hogy most sem az a célja, hogy felgerjedjek rá. Mégis, hogy tudnék rá most felizgulni, mikor úgy néz rám mint egy undorító alkoholistára aki már egy csomó lányt erőszakolt meg, majd ölte meg őket. Cat ahogy néz, most pontosan ezt az érzést váltja ki belőlem. A szó szoros értelmében sugárzik a szemeiből az undor. A saját barátnőm undorodik tőlem. A lány akivel öt éve minden áldott reggel kelek és fekszem. Akivel annyit szeretkeztem már, hogy meg sem tudom számolni. Akivel elterveztem a közös jövőmet, sőt pár hónapja már el akartam jegyezni.
Ezek a gondolataim már elmúltak. Úgy ahogy az érzések is amit iránta tápláltam. Megváltozott és nem a jó irányba. Amit pár hónapja leművel velem, az már kész katasztrófa. Agyamra megy az örökös hisztijeivel. A beszédje untat. Semmi izgatót nem tud mutatni. Talán igaza volt Harrynek. Meguntam Catet. Öt év hosszú idő egy kapcsolatban. Olyanok vagyunk mint egy házaspár gyerek nélkül. Nekem pedig izgalomra van szükségem. Nem egy hisztis barátnőre, aki minden percben felhív mikor turnén vagyunk, ugyanis nem bízik bennem. Cat már pedig ezt csinálja mikor nem tud a tánc miatt velem jönni egy adott koncertre egy másik országban. És mellette már egy kis kihasználást is fel véltem fedezni. Á, kicsit sem volt feltűnő mikor szülinapja volt és pont aznap Ausztráliában volt koncertünk, erre Ő meg az egyik lökött barátnője képesek voltam utánam repülni, majd kicsit sem közönbösen közölte velem, hogy még életében nem utazott jachton. Miért említette pont ezt meg akkor? Mert azt akarta, hogy azt adjam neki a szülinapjára. Így kibéreltem neki egy luxus jachtot.
Igazából nem volt Ő ilyen, és pont ezért veri ki nálam most a biztosítékot. Pont azért szerettem bele ugyanis Őt nem érdekelte, hogy ki vagyok. Le sem szarta, hogy az X-Factroban voltam, majd egy csapásra híres lettem. De aztán valami megváltozott. Talán most jött el nála az az idő, hogy nem tud beletörődni abba, hogy a táncos karrierje kezd megrekedni. Ő híres táncos akar lenni, de az X-Factor háttértáncosaként nem lett nagyon menő. A műsorban is csak a nagynénja miatt tűrik meg. Lényegében ha azt vesszük nincs is rendes munkája, így pénze sincs. Teljesen rám van szorulva, de persze engem nem zavar. Ráadásul mellettem még hírnévre is tett szert. Hisz mindenki ismeri, csak történetesen senkit nem izgat, hogy hogyan is táncol. És még itt van a boka ficamja is ami miatt két hónapja már nem táncolhatott. A baleset eredménye pedig még több veszekedés lett, ugyanis sehova nem jár így még többet együtt vagyunk. Esküszöm néha napján örülök, mikor leléphetek otthonról. - Te cigiztél? - szippant egyet a levegőből, majd közelebb hajol felém és ismét vesz egy mély levegőt. Szemöldökeim a homlokomig szökkennek és úgy nézem azt ahogy teljesen hülyét csinál már megint magából. Ő már nem hülye, hanem ostoba. Attól pedig csak még mérgesebb leszek mikor lehajol a nyakamig és végig szimatol. Kicsit sem kedvesen csapom oldalra a fejem így pontosan rá tudok nézni, és mellette megakadályozom azt, hogy tovább szimatolgasson. Barna szemeibe fúrom az enyémeket, miközben egy gúnyos vigyor terül szét az arcomon. Régen a szemeiért ölni tudtam volna.
- És ha igen akkor mi van? - kérdezem flegmán és csak azért is ráfújom a leheletemet. Rögtön elhúzódik tőlem majd az orra elé teszi a kezét és így próbálja megakadályozni azt, hogy még többet kelljen szagolnia a füstös leheletemből. Tényleg cigiztem. Nem egy szálat és nem is kettőt, hanem egy egész dobozzal mielőtt haza jöttem volna. - Valami nemtetszik Édesem? - nézek fel rá aranyos, pedig a méreg csak úgy forr bennem. Megalázott! Engem senki nem vonhat kérdőre. A ruháimat sem szagolgathatják csak úgy. Senkinek semmi köze hozzá, hogy mit csinálok.
- Tudod jól, hogy undorom Tőle. Te pedig úgy bűzlesz mint egy kocsma töltelék. - szid meg hárpia módjára. Nem válaszolok, csak csendesen mosolygok. A kezemben tartott konzolt leteszem a kanapéra, majd a szabad ujjaimat a lány combjára teszem és lágyan végig simítok a rajta majd felhúzom a pólóját és kezemet csak akkor állítom meg mikor a bugyija szélénél járok. Érzem, hogy megremeg és szerintem már fel van készülve rá, hogy mit akarok tenni. Mindjárt kap egy nagy meglepetést Tőlem.
- Kurvára leszokhatnál már erről a stílusodról, ugyanis semmi közöd hozzá, hogy mit csinálok - bámulok a képébe, és ahogy kábultan az arcomat nézi én máris akcióba lendülök, vagyis gyengéden rácsapok a fenekére. Gyengéd, de mégis hatásos mivel aprón felnyög. - Örülnék neki ha a közeljövőben nem szimatolgatál utánam. Nem vagy az anyám, hogy kérdőre vonj. - és ezzel elemelem a kezem a fenekétől, majd újra a konzolt veszem a kezeim közé, hogy tudjam befejezni az elkezdett focis játékomat. De Cat még mindig előttem áll. Próbálok jelezni neki, hogy húzzon el az utamból, sőt még a csípőjét is megbököm, de semmi haszna. A plafon fele emelem a tekintetem és reménytelenül felsóhajtok. Mit tervez még?
- Ez nem Te vagy. - csóválja meg a fejét és azt veszem észre, hogy leül szorosan mellém miközben lágyan megfogja a kezem és simogatni kezdi. Nem bírok ránézni. - Történt veled valami az elmúlt pár hétben ami miatt ennyit változtál. Kifordultál önmagadból Liam! Nem vagy hajlandó eljárni a próbákra. Louis-val majdnem összeverekedtél...- a Louis név hallatán ökölbe szorulnak a kezeim és örülök neki, hogy Cat helyett most nem Ő ül mellettem mert az biztos, hogy agyonverném. - Kezdek aggódni érted. Legalább ha tudnám, hogy mi bajod.
Mi bajom van? Ez a kérdés amit egy nap vagy százszor elkérdez tőlem, én pedig soha nem válaszolok rá, mivel nem tudom, hogy mit mondhatnék neki. Igaza van, sőt nagyon jól tudja, hogy valami bajom van. Mivel van is. Csak történetesen a bajom okozóját nem pont Cattel tudom megbeszélni. Sőt senkivel nem tudom megbeszélni, csak a bajom fő okozójával, vagyis a gyönyörű, volt legjobb barátommal Mira ' már Louis a számomra a legfontosabb' Nelsonnal.
Ha van ember akiben megbíztam az Ő volt, de mégis benne csalódtam a legjobban. Lehet, hogy én voltam a naiv mivel azt hittem, hogy mostantól megint minden olyan lesz mint régen. Mekkorát tévedtem. És nem is bennem van a hiba hanem Mirában. Én komolyan gondoltam mikor öt éve elváltunk a repülőtéren, hogy örökre a legjobb barátom lesz, és, hogy ha újra találkozni fogunk számomra olyan lesz mintha soha nem váltunk volna szét. Azonban Mira nem gondolta komolyan a fogadalmát. Oké, lehet egy kicsit bunkóság volt Tőlem, hogy nem kerestem, de egyszerűen csak védeni akartam, mivel tudtam, hogy mellettem nagyon nehéz élete lenne ha tudnának róla az emberek, hogy Ő a legjobb barátom. Mindent megtettem azért, hogy a kapcsolatunk megmaradjon. Hívtam amikor csak tudtam, de aztán belefáradtam, hogy állandóan nem hajlandó felvenni a telefont. Mégis az jobban fájt mikor csak úgy megjelent Simon stúdiójában majd Louis bemutatta mint az újdonsült barátnőjét.
Louis és Mira. Mira és Louis. Állandóan azon jár az eszem, hogy mégis hogyan jöhettek össze ezek ketten. Képtelen vagyok rájönni, hogy hogyan történhetett meg. Olyan rövid idő alatt jösszek össze, hogy szinte már röhejes. Louis elment New Yorkba, majd rögtön bele zúgott Mirába. Az én Mirámba! Egy kissé érdekes, hogy Mirát most már kicsit sem zavartassa, hogy egy világszár mellett kell mutatkoznia. Pedig mikor anno bekerültem az X-Factorba Ő volt az aki megkért, hogy ne beszéljek róla. De ez rég volt, mikor azt hittem, hogy Mira egy félénk lány. Mert az volt, hisz lámpaláza volt a színpadon. A fene se hittem volna, hogy öt évvel később megnyeri az X-Factort és majdnem olyan népszerű lesz mint én.
Nem ismerem már Mirát. És nem is akarom megismerni. Tudom, hogy a szerelmet és a barátságot nem lehet összehasonlítani. De akkor sem lennék képes a szerelmem miatt eldobni a legjobb barátomat. Már pedig Mira pár hete pontosan ezt tette. Louist választotta helyettem! Úgy viselkedett mintha elfelejtette volna azt amiken keresztül mentünk. Én soha nem lennék képes eldobni Őt Cat miatt. Számomra ugyan olyan fontos lenne a legjobb barátságunk mint a csajom.
- Mondtam már, hogy semmi bajom nincs - válaszolom egyhangúan és tényleg örülnék neki ha végre tovább tudnám folytatni a videójátékozást. Legalább egy kis időre így el tudom felejteni Mirát és Louist, akik járnak és szerelmesek egymásba. A banda társam szerelmes a legjobb lány barátomba! Nem tudom Louist már a barátomnak mondani, mivel hazudott nekem. Sőt megvádolt azzal, hogy el akarom venni Tőle a csaját. - Most pedig ha nem bánod, fontosabb dolgom is van mint a hülye, értelmetlen szövegelésedet hallgatni. - csodálom, hogy Cat még bírja mellettem. Más lány már rég itthagyott volna a francba. De Cat más. Öt éve a csajom így tudja, hogy milyen is vagyok valójába. Számára ez a viselkedésem most új, és nem is érti mivel soha nem voltam ennyire bunkó. Megköszönheti Mirának, akinek már nincs szüksége a barátságomra. Bezzeg öt éve az elmegyógyintézetben jó voltam, mikor rajtam kívül nem volt más barátja. Most meg már nem kellek neki mivel híres lett és mindenki a barátja akar lenni. Kétszínű liba.
- Ma van a Victoria Secret Show, ahová hivatalosak vagyunk. - köszörüli meg a torkát Cat. Kit érdekel egy vacak divatbemutató? Semmi kedvem nincs bikini modelleket nézni, akik már annyira soványok, hogyha jönne egy nagyobb szél elfújná őket. De persze a One Directionnek részt kell vennie a bemutatón, mivel akkor még több nézője lesz a műsornak.
- Nem megyek. - válaszolom közömbösen és le sem veszem a tekintetemet a képernyőről. Érzem, hogy feláll mellőlem, majd megint elém áll, de ezúttal elhajolok, hogy tudjam tovább folytatni a játékot.
- Ezt nem teheted meg Liam! - dobbant egyet a lábával hangja pedig szinte már hisztérikusan cseng. Ha jól sejtem mindjárt elbőgi magát amiért ellenkezni próbáltam. Tudja nagyon jól, hogy amire én azt mondom, hogy nem akkor nem. A srácok nélkülem is jól meglesznek. Louis-val úgysem beszélünk már, így a bandában eléggé feszült a hangulat miattunk. Azt akarják, hogy bocsánatot kérjek Tommotól a semmiért. Basszus még szép, hogy rá akartam ugrani, hisz azzal vádolt meg, hogy rámásztam Mirára és megcsaltam Catet. Soha nem csalnám meg a barátnőmet. Ennyire gerinctelen azért még én sem vagyok. - Öltözz fel és induljunk. Fél órát kapsz! - kezd el mutogatni felém a mutatóujjával. Bólintok, pedig tudom, hogy nem fogom teljesíteni a kérését. Fellélegzem mikor végre elmegy és becsapja magára a hálószobát, hogy tudjon készülődni. A fél órát pedig be is tartja. Egy csinos kis sárga koktélruhába áll meg előttem, miközben én még mindig ugyan úgy szét vagyok terülve a kanapén mint az elmúlt pár órában. - Ugye tudod, hogy nagy balhé lesz ha most nem jelensz meg a fiúkkal? - dehogy lesz nagy baj. Majd azt fogják mondani, hogy beteg lettem. Nem fognak bele halni abba, hogy nélkülem kell végig sétálniuk egy rózsaszín szőnyegen.
- Csak szerinted lesz balhé, ugyanis a kutya sem fog rád figyelni ha nélkülem leszel - vigyorgok rá gúnyosan. - Remélem túléled, hogy semleges leszel és egy fotó sem lesz rólad. - ez az igazság. Csak akkor lenne nagy szám Cat ha velem sétálna végig.
Cat csak hápogni tud, de szó nem jön ki a száján. Végigfut rajta a pulykaméreg, majd amilyen gyorsan csak tud kiviharzik a lakásunkból. És még csak nem is sajnálom, hogy nélkülem ment el. Sőt inkább örülök neki, hogy magam maradtam. Legalább senki nem fog piszkálni és nyugodtan végig tudok játszani egy csomó meccset. Aha, ezt én hittem. Ugyanis alig telik el fél óra, mikor ismét nyitódik az ajtó. És nem Cat jött vissza, hanem meglepő módon Mira az aki besétál az ajtón. Amit meglátom, hogy Ő jött rögtön visszafordítom bunkón a tekintetem a képernyőre, de azért fél szemmel még egyszer végig mérem. Tudom, hogy a Dollyk is hivatalosak a show-ra, ezért nem is vagyok meglepődve, hogy Mira úgy néz ki mint a hercegnő, - vagyis a ruhája olyan. Gyönyörűen néz ki, de nem érdekel. Úgy ahogy az sem érdekel, hogy itt van.
- Nyitva volt az ajtó, szóval remélem nem gond, hogy kopogtatás nélkül bejöttem. - mutat a bejárati ajtóra magyarázkodás képpen. Nem válaszolok semmit, sőt inkább ideges vagyok mivel látom, hogy megindul felém és leül mellém. A lehető legtávolabb húzódom tőle mivel nem akarok még csak véletlenül sem hozzá érni. A végén még az lenne, hogy meg akartam Őt erőszakolni.
- De nagyon is gond. Szóval ahogy jöttél úgy el is mehetsz. - nézek rá flegmán, majd mielőtt valamit tudna mondani felállok és az előttem álló üvegasztalról elveszem a doboz cigimet meg az öngyújtómat és sietős léptekkel megyek ki az erkélyre, hogy tudjak rágyújtani. Amint széttáramlik a testemben a nikotin, majd fújom ki a füstöt rögtön megnyugszom és elfeledkezem Mira jelenlétéről. Nem akarok kettesben lenni vele. Annak örülnék ha végre békén hagyna. Hisz nem akar a barátom lenni. Azonban Mira nem így gondolja, mivel rögtön utánam is jön. Ennél már csak az a felháborítóbb mikor egy határozott mozdulattal kikapja a számból a cigit és a cigis dobozzal meg az öngyújtóval együtt kidobja az erkélyről. Pislogás nélkül figyelem ahogy a cuccaim elvesznek a mélységben, majd a lehető legcsúnyábban nézek a lányra, aki nyugodtan mosolyogva figyel. - Most mehetsz és vehetsz nekem egy új dobozzal! - parancsolom kicsit sem kedvesen.
- Esetleg az álmaidban - mondja nyugodt hangnemben. Ez felháborító. Kidobja a cigimet és nem hajlandó helyette hozni. - Mi a szar ütött beléd? Soha a büdös életben nem cigiztél...
- Honnan tudod, hogy mit csináltam az elmúlt öt évben? - húzom fel a szemöldökeimet kérdően. Mira csak szomorúan az alsó ajkába harap és látszik rajta, hogy mennyire kényelmetlenül érinti ez a téma. Azonban engem nem érdekel. Miatta lett katasztrófa az életem. Miért nem tud minden olyan lenni mint régen? - Vagy esetleg rólam szoktatok beszélgetni Louis-val? Mit mondtál rólam Louisnak Mira? Neki is azt hazudod, hogy örökké együtt maradtok, mint nekem? Utána találsz egy másik embert aki fontosabb lesz majd mint Louis? - a kérdések csak úgy dőlnek belőlem egészen addig míg egy tenyeret meg nem érzek az arcomon. A tenyér tulajdonosa Mira, vagyis megpofozott. - Te megpofoztál? - esik le a tantusz majd csodálkozva oda emelem a kezem ahol pár másodperccel még Mira tenyer volt. Kitágult pupillákkal figyelem a ziháló lányt. Csak nyel egy nagyot, de mégsem látszik az arcán a megbánás. - Azta kurva...- csúszik ki a számon megdöbbenő hangon. Engem eddig még senki nem pofozott meg. Erre fő pont Mira az akitől megkapom az első pofonom. Tőle, aki a számomra mindig egy aranyos, tündéri lány volt.
- És még meg sem bántam, hogy megpofoztalak. Sőt szerintem egy kicsit észheztérítettelek. - tényleg nem látszik megbánás az arcán. - Először is nem hazudtam, pláne nem neked. Másodszor pedig soha nem beszéltem Louisnak rólad. Harmadszor pedig sajnálom, hogy bunkón viselkedtem veled. Soha nem tudnék rólad megfeledkezni. - nem tudom, hogy mi ütött belém, de mikor ezek a mondatok elhagyták a száját, minden haragomat elfelejtettem vele kapcsolatban, és azt vettem észre, hogy szorosan ölelem magamhoz, úgy ahogy eddig még soha...

6 megjegyzés:

  1. Első komizó!!!!!! Legalábbis remélem. Na szóval a részről annyit, hogy most UGYE CSAK SZIVATASZ. Már teljesen azt hittem hogy megcsókolja erre meg csak egy ölelés. Na jó lehet csak az én képzeletem szüleménye ez de én azt hiszem még mindig hogy ezek ketten összefognak jönni. Remélem te is így gondolod. Na jó nem rizsázok itt tovább. Puszi holnapig <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd kiderül, hogy mi lesz a sorsuk ;) ígérem már nem kell sokat várnod

      Törlés
  2. Bassza meg már bocs, de nagyon jó lett!! Kedvenc!! Top #2 - ben az első!!! Vagy nem tud, Mira, Cat, Liam!!! Ajj mostblehet ennyit tudolk írbi, de regényelet mondanék csak megy el a wi-fim!! Szóval siess a kovivel foleg most!!!
    Puszi: Enci 😍😍😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *mikor 10 percet olvasol egy komit mivel nem tudod, hogy a kedvenc komizód mit akar írni xD *

      Törlés
  3. Jézusom *--* A vége valami... eszméletlen jó <33 Én is kéjek Liam-től egy öjejést :( Siess <3333

    VálaszTörlés