2014. szeptember 12., péntek

1. - Apa vs Fiú

Mivel volt időm ezért gyorsan megírtam a kövi részt :) őszintén nagyon megörültem annak a 6 kominak ugyanis totál azt hittem h már senki nem fog írni ugyanis vagy meguntatok, vagy pedig elfoglaltak vagytok a suli miatt, de szerencsére írtatok :P szóval örülnék ha ide is véleményeznétek 

~ Liam Payne ~

- Ismét egy szombat este, mikor Te megint nem mész sehova, és semmi értelmes dolgot nem csinálsz. - állít nekem apa, miközben épp narancslevet öntök magamnak a konyhapulton. Rá sem hederítek a mondókájára ugyanis kicsit sem érdekel, hogy mit magyaráz nekem. Helyette az egész figyelmemet az üdítős dobozra szentelem és arra, hogy a poharamat csordultig tele tömjem, - noha gőzöm sincs, hogy hogyan fogom így felvinni a szobámba, hogy egy csepp sem csöppenjen ki, - de legalább egy kis időt nyerek magamnak, hogy ne kelljen az apámra néznem. Kicsit sem vagyok kíváncsi a megszokott dumájára. Ha nem említi meg rá sem jövök, hogy ma szombat van.
Oké, kit akarok hülyíteni? Nagyon is jól tudom, hogy szombat van. Egy nap a hétvégéből amit én szívből gyűlölök. Pont úgy ahogy a péntek estét is. Más gyerek egész héten azt számolja vissza, hogy mikor lesz végre hétvége. Ez rám is igaz, csak fordított változatban, ugyanis én hétvégén számolok vissza és azt várom, hogy mikor lesz megint hétfő reggel. Nekem nincs semmi bajom a hétköznapokkal, ugyanis akkor legalább értelmes dolgokkal töltöm el az időmet. Na, de hétvégén mégis mi a francot lehet csinálni? Hétköznap is kellő képen ki tudom magam pihenni és minden más dologra is van időm, szóval nekem nem hiányoznak a szabad napok, hisz akkor úgyis csak unatkozom és hülyeségeken gondolkodom. Mint például azon, hogy vajon az osztálytársaim, - és a velem egyidős srácok, - hol buliznak.
- Képzeld el, hogy nagyon is sok dolgom van! - hangomat egy picit felemelem és apám kéken virító szemeibe nézek. Hanyagul üldögél az egyik konyhai széken és ha az ember nem tudná a korát, rá sem mondaná azt, hogy túl van már negyven.
Hát igen Bradley Payne az apám és az a férfi aki még mindig húsz évesnek képzeli magát. Mikor elkezdtem a gimnáziumot és az osztályfőnök kötelezővé tette, hogy minden szülővel találkoznia kell, az apám kénytelen volt bemenni a suliba. Kicsit sem volt ciki. Á, dehogy. A fél suli nőnemű élőlénye a nyálat csorgatta utána, a végzősök pedig követték és még a telefonszámát is elkérték mert azt hitték, hogy gyakornok tanár az egyik fősuliról. És ha ez még mind nem lenne elég, az osztályfőnök pedig azt, hitte rá, hogy a bátyám. Az apám természetesen élvezte a helyzetet. Mint mindig mikor a koránál jóval fiatalabbnak hiszik. Az a legszörnyűbb, hogy még úgy is viselkedik mint egy huszonéves. Csodálom, hogy még arra nem kért meg, hogy a keresztnevén szólítsam mivel szégyenli ha apának szólítom. Na nem mintha nagyon találkoznánk, ugyanis számára az autó szalonja értékesebb mint a saját tulajdon fia. Mondanám azt, hogy a sok munkájának megvan az eredménye ugyanis Los Angelesben sokan azt beszélik, hogy még az elnöknél is több pénz landol az apám kezében. Kit érdekel a pénz, ha ez miatt totál eltávolodtunk egymástól.  Azon se lepődnék meg ha nem tudná azt, hogy mikor van a szülinapom.  - És ha most megbocsájtasz megyek a szobámba és megcsinálok egy nagyon bonyolult kémia kísérletet. - húzom fel az orrom és a poharammal együtt elszambázok apám mellett, de sajnos még hallom ahogy gúnyosan felhorkant. Ha az apám velem egyidős lenne akkor kérdésem lenne, hogy melyikőnk lenne a menő srác a suliban. Biztos, hogy nem én.
Kettesével szedem a lépcsőfokokat és egy kő esik le a szívemről mikor végre ismét a szobámba találom magam. A poharamat leteszem a kicsi üvegasztalra a többi kacat mellé ami pontosan a tévé előtt áll. Magamat pedig levágom az egyik kényelmes fotelembe amibe oly sok időt töltök. Bele iszom a narancslevembe, majd kezembe veszem a kontrollert és bekapcsolom az x-boxomat, hogy tudjam befejezni az egyik elkezdett játékomat.
Jó kis kémia kísérlet. Tudom csúnya dolog hazudni az apámnak, de nem akartam azt, hogy tovább gúnyolódjon rajtam, hogy milyen nyomi vagyok. Köszi, a suliban is naponta megkapom, hogy az apám szégyenli a lúzer fejemet. Ez van, csak hozzá kell szokni.
Nagyban benne vagyok a játékban, mikor nyitódik a szobám ajtaja és pár másodperc múlva az apám foglal helyet a mellettem lévő szabad fotelban. Annyira meglepődök a feltűnésén, hogy szinte a kontroller is kicsúszik a kezemből. Mikor is volt az utoljára, hogy bejött a szobámba? Úgy fél éve? Igen, akkor mikor kölcsön akarta tőlem kérni az egyik fehér ingemet, mivel állítása szerint a sajátja túl öregapások az ő stílusához képest. Mily meglepő volt, hogy az én ingem meg kicsi volt az izmos felsőtestére. És még akkor is engem cikizett ki, mivel béna hogy ilyen kis vézna vagyok. Tehetek én róla, hogy nem futhatok sokat mert nem kapok levegőt?
- Manapság ezt nevezik kémia gyakorlatnak? - kérdezi és a képernyőre bök a fejével, miközben én nagyban fejbe loccsantok egy zombit. Két napja mutatta ezt a játékot Louis azóta pedig állandóan ezt játszom. Bírom az ilyen lövöldözős akció játékokat.
- Kérlek, legalább a szobámba tisztelj meg azzal, hogy nem gúnyolódsz rajtam. - emelem a plafon felé a pillantásomat és leteszem az üvegasztalra a kontrollert, hogy tudjak az apámra nézni aki eközben már a szuperhősös újságjaimat lapozgatja.
- Azt ne mond, hogy az összes zsebpénzedet ilyen idiótaságokra költöd. - csóválja a fejért reménytelenül és kicsit sem gyengéden dogja az asztalra vissza a magazinjaimat. Persze mikor ezt én meglátom rögtön felpattanok és magamhoz veszem az újságokat és elkezdem simogatni a lapokat. Utálom ha valaki rosszul bánik a számomra fontos dolgokkal.
- Jobb mintha drogokra költeném. - vágok vissza büszke fejjel. Apám felhúzza az egyik szemöldökét és az arcomat kémleli mire én rögtön zavarba jövök és megigazítom a szememen pihenő szemüvegemet. Tapsot kérek a lúzer fejemnek, ugyanis jól olvastátok, szemüveges vagyok már olyan ezer éve. Még több ok amiért nyomi a fejem.
- Szerinted a videó játékok és képregények jobbak, mint egy jó beszívás a haverokkal? - kérdezi kíváncsian én pedig elgondolkodok a szavain. Olyan volt a hangja mintha arra ösztönözne, hogy drogozzak mivel az olyan jó móka. Így legalább bebizonyosodott az a feltételezésem, hogy apám mikor olyan sokéig kimarad szívesen nyúl a káros dolgokhoz.
- Ha nem tudnád a videó játékozás fejleszti az agyunk működését és a reflexeink működését. A képregényekhez pedig írva is van ami azt jeleni, hogy bővíti a szókincsünket. - kacsintok rá és élvezem, hogy milyen bárgyú fejjel bámul rám. Oldalra simítom a homlokomra simuló hajszálaimat majd újra vissza ülök a fotelembe. A családban mindig én voltam a legokosabb, úgy ahogy az osztályban is. Oké, néha nem vagyok rá büszke, hogy strébernek csúfolnak, de azért jó, hogy van egy kis gógyi az agyamba.
- Neked kezd az agyadra menni az állandó otthon ücsörgés - csóválja meg a fejét reményt veszve majd feláll a fotelból és elindul felém, hogy tudjon leülni az oldalamra, miközben egyik kezét átlendíti a vállamon és úgy akar magához húzni, de én veszítek. - Liam szombat este van. A veled egykorú fiúk ilyenkor buliznak és csajoznak. Szívesen mutatkoznék már be egy aktuális barátnődnek, persze ha már volt valakid...- itt megfeszülök és egy hatalmasat nyelek.
Amilyen gyorsan csak lesütöm a szemeit és elkezdek az ujjaimmal játszani, közben pedig reménykedem benne, hogy apa nem veszi észre a paprikavörös arcomat. Általában akkor pirosodom el mikor nagyon szégyenlek valamit. És ilyenkor még bénábban fest az arcom a szemüvegem alatt. Hisz a lányok szoknak elpirulni. Azonban ettől a témától én is rettentően kényelmetlenül érzem magam. Amúgy is mit érdekli apát a nemi életem.
Ezt most úgy mondtam mintha lenne nemi életem. Az ciki ha csak a biológia könyvben láttam vaginát és, hogy csak suliban láttam filmet a biztonságos szexről, ami részben csak arról szólt, hogy minden aktus előtt kötelező óvszert használni? És, hogy az első szájra puszimat a nagyanyám egyik barátnőjétől kaptam tizenhárom évesen mikor nála nyaraltam?
Ne is mondjátok, tudom, hogy ennél cikisebb dolgot még soha nem olvastatok. Akár milyen ciki is, ez vagyok én, Liam James Payne, az egyetlen olyan tizennyolc éves fiú aki még mindig szűz, és minden szempontból. Az apám nem tudja még szerencsére, és remélem soha nem is fogja megtudni.
- Elég sok csajom volt, de egyik sem volt annyira komoly, hogy bemutassam neked. - hazudom vállvonogatva és még csak a szemem sem rebben. Mit kell neki tudni az igazságot.
- De Liam ennyi évesen engem alig lehetett otthon fogni. Még suli időben is kiszöktem, hogy elmehessek a haverokkal sörözni. Te pedig minden este itthon ülsz egymagad. - őt most sem lehet otthon fogni, szóval ebből nem nőtt ki.
- Az Te voltál, ez pedig én vagyok. - zárom le gyorsan a témát és remélem nem fog tovább ezen lovagolni.
Mégis kivel akarja, hogy bulizzak? A nem létező barátaimmal? Vagy azokkal akik a suliban agyon cikiznek és még a verekedéstől sem hátrálnak meg? Biztos nagyon örülnének neki ha egyik nap megkérdezném tőlük, hogy nem e mehet el velük valahova lógni.
- Mi van Harryvel és Louis-val? Miért nem mentek el valahova hárman? Azt hallottam, hogy most jó filmeket adnak a mozikba. Utána pedig elmehetnétek a mozi melletti bárban. És ezt hallgasd, olyan rendes fater vagyok, hogy még csak azt sem szabom meg, hogy mikorra jöjj haza. - veregeti meg a combon vigyorogva, én pedig kételkedve figyelem az arcát.
Nagyon el akar üldözni otthonról. Miért van olyan érzésem, hogy megint haza akar hozni egy nőt? Már lassan hozzá fogok szokni, hogy minden héten egy új nővel jelenik meg, akik külön módon mind fiatalok, nagymellűek, szőkék és vékonyak. Olyan szexet lenyomnak a hálószobába, hogy néha már én szégyenlem magam a helyükbe a szomszédok miatt. Esküszöm mintha az én ágyamba csinálnák. Örülnöm kéne neki, hogy apám ennyire jó tornász.
- Tudod jól, hogy Louis allergiás a cigi füstre, Harryt pedig nem engedik éjjel sehova - magyarázom egyszerűen. Nem hiszem el, hogy apa elfelejtette ezeket a fontos tudnivalókat a legjobb barátaimról. Hisz Harry és Louis szinte mindennapos vendégek nálunk. Bennük az a jó, hogy Ők is pont olyanok mint én vagyok. Így hárman mi vagyunk a suli legnyomibb tagjai. - Amúgy is miért akarsz ennyire elküldeni otthonról? - húzom össze a szemöldökeimet kérdően.
- Egyszerűen csak azt akarom, hogy élj egy kicsit és próbáld ki az éjszakai kalandokat.
- Nekem tökéletesen megfelel az életem! - mondom bunkón és összekulcsolom a kezeimet a mellkasom előtt. Az én életemről van szó, nem pedig az övéről. És én élvezem ezt az életet. Vannak barátaim akikkel jól kijövök, barátnőre pedig nincs szükségem.
- Szerintem meg az a legnagyobb bajod, hogy beszari vagy és senki nem akar veled bulizni. - mondja egy diadalittas mosollyal az arcán mire én vérszemet kapok. Ez most fájt. Ez most olyan volt mintha totál lenézne engem.
- Tévedsz, ugyanis egy csomó barátom van - állok fel és a mellkasára bökök mérgesen. Lassan már úgy fogok neki hazudni mintha egy könyvből olvasnám. - És csak,hogy tudd, egy telefonhívásomba kerül és máris mehetek bulizni.
- Végre! Rád fér már egy kis levegő változás. - áll fel Ő is, majd megveregeti a vállam és mielőtt kilépne a szobámból még rám kacsint.
Az ajtó becsukódik én pedig megsemmisülten rogyok le az ágyamra és közben azon gondolkodom, hogy mégis hova menjek éjjelre, hogy úgy tűnjön neki mintha bulizni lennék...

12 megjegyzés:

  1. Ez valami... fenomenális *----* Liam apja nagyon irritál engem -.-" Siess a kövivel<3

    VálaszTörlés
  2. Ohha! :D
    megnéztem volna Liam apjának az arcát mikor kiderült volna hogy még csak barátnője sem volt sz ő kicsi fiának :D
    kíváncsi leszek én erre a bulira :D
    törpisztikus rész volt, várom a kövi rlsz, remlekm hamar hozod ♥♥ :D xoxo

    VálaszTörlés
  3. Hello! Nagyon tetszett az első rész! Remélem hamar hozod a kövi részt!!!

    VálaszTörlés
  4. áááááááá most nyominak érzem magam u.u Fúúú ilyen apát xd na tessék Liam apját se bírom XDD Siess a kövivel vagy megrágom a kezed :3 Imádatos rész lett, mint mindig ;)

    Chu~ Hime-sama♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te soha egyik szülőt se bírod :D na majd egyszer próbálok úgy írni h bírjad :P

      Törlés
  5. nekem nagyon tetszik már most :D Kíváncsi vagyok a folytatásra:D

    VálaszTörlés
  6. hmm.. érdekes! és kíváncsi is vagyok, hogy mi fog ebből kisülni! :)

    VálaszTörlés