2014. szeptember 24., szerda

7. - A lány aki egy játékszer lett

És meg is érkeztem a kövivel. Mostantól kezdenek beindulni a részek, vagyis izgisek lesznek, de nagyon ;) Nincs korhatár, de azért lehet h jobb lenne ha csak saját felelősségre olvasnátok :P A komikra válaszoltam és örülnék neki a most is kapnék párat :D 

~ Connie O'Neill ~

- Mit szólnál egy házszentelőhöz? Vagy helyesebben ágy szentelőhöz? - és azzal erőteljesen az ágyra lök majd fölém tornyosul és a nyakamat borítja el apró, mégis annál szenvedélyesebb csókokkal. Kezeim automatikusan lesznek libabőrösek a jobb kezemet pedig a tarkójáig érő hajába nyomom és lágyan belé túrok, miközben másik szabad kezemet a hátán húzogatom fel és le. Minden egyes nyakamra kapott csók után a számat apró hang hagyja el, ami az élvezetet jelképezni. Nem csinált semmit, de én máris átadtam magam a gyönyörnek.
A gyönyör amiről Donna beszélt és amit pontosan egy hónapja tapasztaltam meg azon a bizonyos estén a Pink Pussyban. Akkor este a kislány énemet örökre elveszítettem. Az ártatlanság szó megszűnt létezni a szótáramban. Helyette egy szenvedélytől égő nő lettem, aki a saját testének köszönheti a luxus életét.
Megvonaglok ahogy férfiasságát megérzem magamban. Nem fáj, nem érzem magam a csúcson csak egyszerűen elviselem. Egyszerűen már nem tudom a fellegekben érezni magam attól ahogy próbál elkényeztetni. Meguntam már ezt a mindennapos rutint. Ugyan ez történik minden áldott nap. Találkozunk, beszélünk egy sort majd az ágyra lök és kezdődhet a szex. Mindegy, hogy hol és mit csinálunk éppen, a vége úgyis ugyan az. Szex!  És azt akarja tőlem, hogy ne érezzem magam játékszernek. Akkor mégis mi vagyok? Egy cafka aki képes volt az egész életét megváltoztatni csak azért, hogy ne dobják ki a sulijából és, hogy tudjon a szüleinek felvágni azzal, hogy mégis elérte az álmait? Igen lehet, hogy az álmaim eléréséhez közel vagyok, de a magánéletemet meg tönkre tettem. Könyörgöm egy negyven éves férfi kurvája lettem! Azért lettem egy csapásra pénzes fruska mert kielégítek egy olyan embert aki ezért még a csillagos eget is lehozza. Nincs más dolgom csak azt csinálni amit Ő kér tőlem, cserébe pedig mindent megcsinál nekem amit csak akarok. Olyan ruhákat vesz amiket eddig soha nem vehettem meg magamnak. Minden este menő éttermekbe visz. Az első randinkra egy luxus jachtra vitt ahol közölte velem, hogy azt akarja, hogy a barátnője legyek. Nem volt más választásom így rábólintottam. Alig ismertem egy hete, de már a barátnőjének tudhatott.
Nincs okom panaszkodni, mert mellette olyan életem lett amire a szívem mélyén mindig is vágytam. Hiába az arany élet ha a legfontosabb dolog hiányzik az életemből. Még pedig a szeretet és a szerelem.
Bradley Payne mellett pedig ezeket a dolgokat nem kapom meg. Neki csak a szexre kellek. Őt nem érdekli, hogy ki is vagyok valójában. Csak azért kellettem neki mert jól nézek ki. Tökéletes testem van, fiatal vagyok és az ágyban is megcsinálom azt amire kér. Számára pedig ezek a fontos dolgok. Őt nem érdekli más, csak az, hogy a farkát tövétől hegyéig belém nyomja és a nevét kiabáljam mikor elélvezek.
Donna előre megmondta, hogy ez lesz. Ha egyszer megtapasztalom a gyönyört soha többé nem fogok tudni menekülni. Igaza volt. A gyönyör maga Brad, aki szó szerint magához láncol nekem pedig esélyem sincs menekülni ugyanis tudja, hogy mivel tartson magánál. Az egész életemről tud mindent. Nincsenek előtte titkaim és pont ez a legszörnyűbb. Ha valamiben ellent merek mondani neki akkor fellázad ellenem és megfenyeget. A markába tart és ha kedves az életem akkor nem ellenkezek.
Nem szeretem őt. Csakis a pénze miatt vagyok vele. De mégis elérte azt, hogy élvezzem azt amit velem csinál. Régebben soha nem engedtem volna meg, hogy engem egy férfi nemű lény használjon ki. Ha egy srác játszott csak velem azzal rögtön szakítottam. Azonban vele nem tehetem meg ezt és, hogy őszinte legyek nem is akarom.
Túlságosan csábító ez az új életem.  Lehet az új életemben egy játékszer vagyok és egy ribanc akit csak a pénz érdekel, de imádom ugyanis végre nem unalmasan telnek a hétköznapjaim.
Felnyögök ahogy kihúzza magát belőlem és erőteljesen a hajába túrok majd meghúzom azt, hogy ne hagyja abba, de hiába. Kifújja a levegőt majd mellém fekszik és lágyan maga felé húz, hogy tudjak a csupasz mellkasára feküdni. Halkan pihegek miközben arcát kémlelem. Ha nem ismerném nem mondanám el róla azt, hogy már elmúlt negyven éves. Úgy ahogy azt sem nézném ki belőle, hogy fiatal lányokat futtat. Az ő stílusa olyan üzletemberes. Viszont amekkora házban él és amilyen luxus körülmények között, rögtön sejtheti az ember, hogy nem egy megszokott átlag munkája van. Egyáltalán, hogy jutott el odáig, hogy sztriptíz bárt nyit? És mi van a családjával? Nem hiszem el, hogy ha valaki ennyi évesen is ilyen jól néz ki, hogy fiatalabb korában nem volt felesége. Gyerek tuti hogy nincs mert egyszerűen az nem lenne neki való. Ahhoz Ő túl fiatalos és szeleburdi. Könyörgöm képes volt összeállni velem, holott tudja, hogy hány éves vagyok. Majdnem húsz év van közöttünk, de mégis büszkeséggel mutat be a korabeli barátainak.
 Már csak arra leszek kíváncsi, hogy mit fognak szólni a szüleim ha a közeljövőben haza állítok Braddel. Szerintem kitagadnak amint meglátják őt. És ami a legszörnyűbb, egyet is fogok érteni velük.
Komolyan olyan szánalmas vagyok, hogy egy tőlem húsz évvel idősebb pasival éljek? Ezek szerint igen. A Sors ezt az életet rendelte el nekem, mivel nem hallgattam az apámra. Életem legnagyobb hülyesége volt mikor Los Angelesbe jöttem.
- Szép kis házad van. - kuncogok fel és elkezdem az enyhén borostás arcát simogatni. Az az én álarcom ahol meg kell hazudtolnom a saját érzéseimet és el kell rejtenem őket a szívem legmélyére. - Nem unatkoztál itt egyedül? Mármint szerintem hatalmas egy agglegénynek. - jegyzem meg, mire Brad arca elkomorodik és csak bámul maga elé. Tudom, hogy a magánéletéről nem szabad kérdeznem mert bepipul. De én kíváncsi vagyok arra az életére ami nem a fényűzésről szól és a pénzről. Biztos, hogy van családja, vagy volt. Felesége is lehetett mert az ujján ott virít egy gyűrű helye amit nem tud eltitkolni. Rögtön észre vettem mikor először kerültem közeli viszonyba vele. Attól még, hogy nem hordja a jegygyűrűjét a múltját nem tudja eltitkolni. De vajon mi történhetett a feleségével? A nő miért hagyta csak úgy ott és Bradley miért nem hajlandó róla beszélni?
- Túl sokat kérdezel Tündérke - kacsint rám majd a nyakamnál fogva húz magához, hogy szájával tudja betapasztani az ajkaimat. De mikor észre veszi, hogy az én ajkaim nem akarják a csókot, érzem ahogy az izmai megfeszülnek. Nyelvét erőteljesen akarja a számba átnyomni, de én ellenállok. Nagy nehezen, de sikerül elhúzódnom és a mellkasára teszem a kezemet, hogy tudjam eltolni őt magamtól.
- Komolyan Bradley ez most engem érdekel. Egész életedben egyedül éltél itt, vagy pedig esetleg volt valaki akivel osztoztál, de aztán pofára estél és magad maradtál? - én hülye! Túl lőttem a célon. Szemeiben mintha elpattant volna egy ér mikor meghallja a beszédstílusomat. Arca elsötétül a homlokán pedig megjelennek az első öregedés jelei. Kezemet lelöki a mellkasáról mire megijedek. A takarómat jobban összehúzom a csupasz testemen, de hiába. Pedig megfogadtam már, hogy begogom a számat mert Brad ilyenkor bepipul. Mint most.
A védelmező takarót egy perc alatt lehúzza rólam majd fölém tornyosul. Remegek ugyanis ilyenkor durvább a megszokottabbnál. A nyakamon még mindig ott van a harapás nyoma amit azért kaptam mert nem voltam hajlandó megfordulni szeretkezés közbe. Utálom az anális együttlétet.
Lábaimat összeszorítom, de Ő erősebb nálam. Szétfeszíti és térdét a vaginámhoz nyomja majd pár másodperc múlva hosszú ujjait megérzem a csiklómba. Nem félénk és elnéző. Keményen nyomja belém a másik ujját is is mozgatni kezdi. De mikor észre veszi, hogy semmi reakció nincs az arcomon még ingerültebb lett. Pedig belülről rettenetesen fájt és ordítani lett volna kedvem. Azonban a hetek alatt megtanultam nem mutatni a fájdalmamat mert akkor észre veszi, hogy mennyire gyenge vagyok.
Letámadja az ajkaimat, de nem csókolok vissza. Nyitott szemmel várom azt, hogy hagyja abba. Észreveszi, hogy nem csókolom ezért a nyakamat kezdi el harapdálni. Még mindig semmi reakció.
Valamit elmorog az orra alatt és ujjait kihúzza a vaginámból, hogy utána a farkát tudja belém nyomni. Nem állom meg, hogy ne nyögjek fel. De ahogy a csúcsra juttat, abba a pillanatban egy kósza könnycsepp is hagyja el a szemem a durvasága miatt. És ez az erőszakosság csak azért van, mert mertem kérdezni a magánéletéről.
- Mikor fogod már végre megjegyezni, hogy a magánéletem csak rám tartozik? Édesem tudod, hogy mennyire utálom mikor durván kell veled bánnom, de egyszerűen úgy érzem, hogy imádsz engem felhergelni. - mondja komolyan és kezével erősen szorítja az ajkam, hogy fejemet tudja maga felé fordítani. Fáj ahogy szorítja, mivel ellenkezni akarok de egyszerűen képtelen vagyok elfordítani a fejem mert nem engedi.  Igaza van már túl feltűnően próbálok utána nyomozni. De egyszerűen az agyamra megy, hogy semmi lényeges dolgot nem tudok róla. Mégis hogy éljek így valakivel?
- Ha együtt élünk akkor jó lenne ha egy kicsit is megbíznál bennem! - nyöszörgöm komor arccal. Nem érdekel ha megver. Nekem is vannak dolgaim és nagyon is érdekel, hogy kivel élek együtt. - Brad tudod, hogy imádlak amiért ennyi mindent tettél értem, de ennek érdekében örülnék neki ha te sem lennél velem agresszív mikor kérdek olyan valamit ami esetleg érzékenyen érint, - tudom a tűzzel járok mert lehetséges még az is,hogy nekem támad. És szerintem most közel vagyok hozzá, hogy nekem ugorjon ugyanis még csak rám se néz.
- Pár napja volt szerencsém beszélni az egyetemi professzoraiddal - tereli el a témát és mikor észreveszi a csillogó tekintetemet az arcára egy diadalittas mosoly kúszik. Tudja nagyon jól, hogy az egyetemmel a karjai közt tud tartani. Na vajon miért járhatok még mindig oda? Igen pontosan azért mert Brad kifizetett mindent. Ő olyan az iskolában mint egy igazgató. A tanárok szinte a lábai előtt hevernek. Nekem pedig ez pont elég.
- És mit mondtak? - kérdezem izgatottan és el is felejtem az előbbi erőszakoskodását. Egy másodperc alatt a csípőjére ülök és azt várom, hogy folytassa végre. Brad  egy kicsit feljebb tornázza magát, és a kezeit a derekamra teszi majd simogatni kezdi azt.
- Amiben megállapodtunk. Amíg Te azt csinálod amit én mondok, addig az egyetemmel sem lesz semmi gondod. - kacsint rám mosolyogva. Hogy mennyire utálom, hogy ennyire befolyásol. - De ha ilyen rossz kislány leszel mint ma voltál, akkor nagyon nagy bajban leszel baba. Azonban szerintem ezzel te is tisztában vagy.- teszi még hozzá.
- Úgy imádlak - mondom vigyorogva majd lehajolok, hogy tudjam megcsókolni. Tényleg imádom a magam módján. Lehet, hogy egyszer még bele is szeretek. Bárcsak már most így lenne. Akkor könnyebben menne vele a szex is és nem kellene csak megjátszanom magam. Csak az a baj, hogy most még nem szeretem. Nagyon nem. Kitudja, hogy mikor fog ez változni. Az biztos, hogy hosszú távra kell mellette terveznem szóval meg kell tanulnom az ő szabályai szerint élnem. - Mit szólnál az első közös reggelinkhez mint élettársak? - kérdezem jókedvűen, majd nagy nehezen lemászok róla és a padlóról felveszem a fehér ingét amit nem rég még Ő viselt. Nem zavarja, hogy magamra kapom. Helyette megnyálazza a száját mivel tetszik neki ahogy a tangám kilátszik az ing alól. Ráadásul csak a mellemnél gombolom be így szinte a többi testrészem is látszik. Donna tanított meg, hogy hogyan is öltözködik egy olyan lány aki Bradleyvel jár. A lényeg az, hogy minél kurvásabban nézzek ki. Ezt pedig nem nehéz elérni.
Hajamba túrok majd elindulok ki a szobából. Egy kissé még furán mozgok a házban mivel minden új és tekintetemmel minden zugot megbámulok. Az utolsó lépcsőfokot mikor magam mögött hagyom két kéz ragad a derekamra és a fülemhez hajol.
- Élvezem mikor az én ruháimba pózolsz - suttogja a fülembe Brad és egy puszit nyom rá. Felkacagok és felé fordulok. Kezeimet a nyaka köré kulcsolom és egy lágy puszit nyomok a szája sarkába.
- Tudom, pont ezért hordom - válaszolom majd a következő pillanatban felkap, hogy úgy tudjon megcsókolni. Szenvedélyesen kezdi el falni az ajkaimat és a falnak nyom, hogy tudja a lábaimat a derekára kulcsolni.
- Apa? - hallok meg egy számomra ismeretlen fiú hangot és rögtön abba hagyom a csókolózást. Bradley szinte majdnem elejt ugyanis nem fogja olyan erősen a derekam. Arcába szökkenik a vér ahogy a konyhaajtóban álló szemüveges kölyköt nézi.
- Liam? - néz rá a magas tinédzser srácra Brad majd eltávolodik tőlem.
Mi ez az egész? Ki ez a srác és miért szólította apának az én pasimat? Bradleynek lenne egy Liam nevezetű fia?

12 megjegyzés:

  1. Lerágom a kezed egyszer :3 Olyan jól írsz qwq Nem akarsz egy kis ihletet felém küldeni bébibogyó? :$$$ Amúgy a rész wáááá *-* Bleee Brad, hajrá Liam! Liam,Liam -közben pon-ponnokkal ugrál- Nya~ új részt gyorsan :3

    Chu~ Hime-sama♥

    VálaszTörlés
  2. Hahhaaha dekiraly Istenem de jot nevettem xdd

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon durva egy rész lett. xD Azért nem gondoltam volna,hogy a Liam apja lesz Connie "pasija". De nem baj mert így végre találkozott a Liammel :3 Végre ^.^ Nagyoooon vároooom a folytatáááást :DD

    Ui.:Pont ez az.Te nem azt a nagyon nyálas Love sztorit írod xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhhh most akkor örülök ha te szerinted nem nyálas :D

      Törlés
  4. nagyon tetszett ez a rész.. az agyam meg megint kombinálni kezdett hogy vajon mi is fog történni :D
    várom a kövit <3

    VálaszTörlés
  5. Wáó! :D
    azért sajnálom Conniet, hogy ilyesmire kellett kényszerülnie, meg hogy el kell viselnie Bradet.
    uhha, kíváncsi vagyok mit fognak szólni egymáshoz Liamék :D
    nagyon tetszett, és várom már a köcetkezőőő részt, siess vele :DD ^^ ♥♥
    Xoxo

    VálaszTörlés
  6. Júj xD Liam apját vhogy nem csípem,de viszont Harry és Louis nagyon jó fej,és természetesen Liam is az :D kíváncsi vagyok a folytatásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valahogy gondoltam h nem fogod csípni :D amúgy el vagy tűnve te nő :c már kezdelek hiányolni facebookon :s

      Törlés