2013. július 9., kedd

08

Sziasztok. Szerintem mindenki sejti, hogy mi lesz ebben a részben xD 
Lia
- És annyira aranyos haja van a szemeiről pedig inkább már nem is beszélek. - Tudjátok mi a jobb még annál is, hogy korán reggel sétálnod kell suliba miközben a hajad szanaszét áll a hűvös szél miatt? Az, hogy a húgod ábrándozását kell hallgatnod egy fiúról. Kiara még csak pár hete jár gimibe, de máris kiszemelt magának egy fiút. Az én rekordomat nem döntötte meg. Mármint én rögtön az első nap bele zúgtam Liambe és ez a helyzet azóta is változatlan. De Kiara meg is fogja magának szerezni a kiszemeltjét velem ellentétben.
Az én szerelmi életem tiszta más. Nagyon is jól tudom, hogy Liam és én köztem soha semmi nem lesz és ez így van jól. Két külön világból származunk és én miattam biztos, hogy nem fog megváltozni. Neki megfelel ez az élet stílus. Nem hiszem el, hogy senkinek nem tűnik fel, hogy fiatal kora ellenére milyen meggyötört arca van. Elég csak bele nézni a szemeiben. A szomorúságon kívül semmi mást nem lehet benne látni. Amikor elkezdtük a gimit akkor nem volt ennyire meggyötört kinézete, nem is cigizett annyit és néha napján tanult is valamit. Azonban mostanra már meg sem erőlteti magát. Sőt szerintem még csak az sem érdekelné ha kicsapnák az érettségi előtt. Titkol valamit az életéből. A szüleiről senki semmit nem tud ami elég különös. Sőt még az unokatestvéreivel sem jön ki jól pedig náluk lakik. Néha napján kéztetést érzek rá, hogy megöleljem és elmondja neki, hogy nekem bármit elmondhat. De aztán meghallom a bunkó beszólásait és rájövök arra, hogy nincs szüksége a segítségemre.
Fogalmam sincs, hogy miért csinálja ezt. Senkit nem enged közel magához csak Josht és még néhány más srácot. Nem értem. hogy miért nem veszi észre azt, hogy a haverjai tették tönkre az életét?
- Most kiről is beszélsz? - fordultam húgom felé miközben lassan sétáltunk az iskola felé. Tudom nem szép dolog, hogy nem figyelek rá pedig Ő lelkesen avat bele az életébe. Vicces, hogy tőlem vár tanácsot. Pedig Lucy többet tudna neki ebben segíteni. Ő a szerelmi tanácsadó nem én. Mondjuk arról senki nem tud, hogy én szerelmes vagyok Liambe. Jobb is mivel ha a szüleim megtudnák akkor órák hosszat hallgathatnám a prédikálásukat, hogy nem hozzám való.
- Hát Harry Tomlinsonról. Hisz mondtam, hogy Ő az osztálytársam. - a név hallatán megálltam majd kikerekedett szemekkel bámultam húgom felé. Mondja valaki, hogy félre hallottam és nem Tomlinsont mondott. Ugyanis Tomlinson egyet jelent Liammel mármint biztos az unokatestvére. Hisz Zayn és Niall is Tomlinson és ott volt Louis is és Ők testvérek voltak. Ráadásul azt is tudom, hogy van még egy öccsük. Akkor ezek szerint Ő lehet Harry. Na várjunk csak, Kiara bele zúgott Liam unokatestvérébe? Na ne ez nem lehet.  Ez borzalmas. Mondjuk Zaynékkel nincs semmi bajom, de akkor is közös a vérük Liammel. És most a húgom szerelmes lett Harrybe. - A bátyjai és az unokatestvére veled jár egy osztályba. - csacsogott tovább majd karon ragadott, hogy ismét útnak induljunk. Én sokkos állapotba kerültem. Ugyanis Kiara akit kiszemel magának azt meg is szerzi. Mi lesz akkor ha össze jönnek és örökké együtt maradnak? Én nem akarok rokonságba állni Liammel.
- És mennyire komoly ez az egész? - köszörültem meg a torkom. Először is jobb ha tisztázzuk az alap dolgokat. Hisz az még semmit nem jelent ha szerelmes belé. Példának itt vagyok én. Szerelmes vagyok Liambe mégsincs semmi jelentősége. Lehet, hogy csak Kiara szerelmes Harrybe és a fiú pedig semmit nem érez iránta.
Húgom szomorúan lehajtotta a fejét ami jelen esetben számomra jót jelentett.
- Semennyire. Csak beszélgetünk meg rólam másolja a matek leckét, tegnap pedig én súgtam neki kémián a dolgozatnál mivel megkért. - megkönnyebbülten kifújtam a levegőt és kedvesen megsimogattam a vállát csak azért, hogy ne tűnjek annyira szívtelennek. Ennek az egésznek akkor semmi jelentősége. Hisz Liam rólam is rendszeresen másolja a leckéket meg a dolgozatokat. Akkor ezek szerint Harry olyan lehet mint az unokatestvére. Lusta.
- Ne is foglalkozz vele. Fiatalok vagytok még. - vontam vállat egyhangúan pont akkor mikor az iskola bejárati ajtajához értünk. Kiara bólintott egyet majd elmotyogott egy halk sziát és elment mellőlem.
Szerintem elég jó tanácsot nyújtottam neki. Tizennégy évesen mit akar pasizni? Az Ő korában én még rajzfilmeket néztem meg plüssmacikkal aludtam. Ezt az egészet hamar kiheveri. Nem adok egy hetet máris más fog tetszeni neki akibe megint halálosan belé lesz zúgva. Szép dolog a gyerekszerelem, de ha még évek múlva is megmarad az érzés akkor az már szívás. Tudom én is tizennégy voltam mikor bele zúgtam Liambe, de a mi történetünk teljesen más.
§§§
A tornaterem öltözője már teljesen kiürült mivel mindenki sietett ebédelni. Azonban én annyira kifáradtam a tíz perces futásba, hogy még az étvágyam is elment. A francnak kell mindig nekem győznöm. Most megint mehetek versenyre pedig tavaly megfogadtam, hogy soha többet nem megyek.
Hajam még mindig tiszta víz volt és a zuhanyzóktól úgy mentem vissza a lány öltözőbe, hogy közben a hajamat törölgettem törülközővel mikor a fiúk öltözője felől hangokra lettem figyelmes. Ezer hang közül is megismertem volna Josh Devine hangját.
Tétováztam egy kicsit, de végül mégis csak irányt váltottam és nesztelen léptekkel az ajtóhoz osontam közben pedig a fülemet hegyeztem.
-...bébicsőszt fogadtak fel mellém aki mindenhova követ. Egész nap a nyakamon lóg és minden nap könyvtárba visz ahol órák hosszat tanulnom kell. De ez még mind semmi a diliorvoshoz képest. - Josh hangja tele volt dühvel ráadásul még hangosan csattant is valami ami ha jól sejtem a szekrény ajtó volt. Miért kell neki bébicsősz? És miért jár dilidokihoz? Úgy tudtam, hogy Josh szülei mindent megengednek neki.
- Niall ezt még nagyon meg fogja bánni. Ez mind az ő hibája. - szívem egy ütemet kihagyott mikor Liam hangja is felcsendült. Mit is gondolhattam, hisz ha Josh itt van akkor neki is itt kell lennie. - Szerencséje van, hogy akkor az apja az utamat állta, mert ha nem teszi meg puszta kézzel öltem volna meg. - szokás szerint a mondatai durvák voltak. Hogy tud így beszélni az unokatestvéréről? Ugyanis Liamnek minden mondatát komolyan kell venni.
Mutatóujjamat a szám elé raktam és úgy próbáltam össze rakni a beszélgetésüket. Nagyon koncentráltam mikor hirtelen nekem nyitották az ajtót és farkasszemet néztem Liammel. Barna szemei szikrákat szórtak miközben az arcomat kémlelte.
- Mióta hallgatózol itt? - húzta fel a szemöldökét kérdően Liam. Ez is csak rám vall. Életemben egyszer hallgatózom akkor is lebukom. Nyeltem egyet és elkezdtem az egyik tincsemmel játszani.  - És mit hallottál?
- Se..se..semmit. - nyögtem ki nagy nehezen és lesütöttem a szemeimet.
- Engem úgysem versz át ezzel a bájos kinézetetted. Úgy látszik a hazudozást nem lehet könyvekből megtanulni. - tárta szét a kezeit hangja pedig tele volt gúnnyal. Tudtam, hogy megint a jegyeimre céloz és arra, hogy szeretek olvasni. Jó igaza van tényleg kegyetlenül rosszul hazudok. De ez ellen nem tudok csinálni semmit és nem is akarok. - Reménytelen vagy.
- Nem reménytelenebb mint Te! - vágtam vissza nyersen. Elegem van belőle, hogy mindig gúnyt űz belőlem. - Földbe dugnám a fejem a helyedben. Niall az unokatestvéred eszedbe sem szabadna jutnia olyan dolognak, hogy megölöd.
- Édesem,ne üsd bele olyanba az orrod , amiről fogalmad sincs. - válaszolta majd végig simított az arcomon amitől én libabőrös lettem. Komolyan hozzám ért? És megsimogatta az arcom. Tudom nem gondolta komolyan, de akkor is milyen király már. Azonban mielőtt bármit szólhattam volna Joshal együtt elmentek. Elképedve dőltem a hideg falnak majd újra lejátszódott előttem a jelenet miközben kezét az arcomon végig simítsa.
- Ne foglalkozz velük. Pár napja elkapták őket mikor ki akartak szökni. - gyorsan megráztam magam majd megláttam Miát aki pár lépéssel állt előttem. Fura volt, hogy csak így hozzám szólt. - Liam nagynénje és nagybátyja totál bepibult mikor megtudták, hogy rendszeresen kiszökik éjjelente, és cigizik. Szerintem Josh elég könnyen megúszta. Én a szülei helyében soha nem engedném ki a szobájából. - fújtatott mint egy macska. Ez fura. Mármint én azt hittem, hogy tudnak róla, hogy Liam mit csinál.
- Honnan tudod mindezt? - kérdeztem.
- Az egész suli erről beszél. A tornaterem mellett tanárok állnak, hogy megakadályozzák azt, hogy ott cigizzenek. - legalább már tesznek ellene valamit. Megnéztem volna azért, hogy hogyan állt a szájuk mikor meglátták ott a tanárokat.
- Á Miss. Lopez pont magát keresem. - kis híján ugrottam egyet mikor a matek tanár a vállamra rakta a kezeit. Az nem jó mikor engem keres. Eddig mindig versennyel végződött. - Az igazgató úr üzeni, hogy az ebéd szünetben menjen fel hozzá. Már az osztályfőnöke is ott van.
Eléggé furán nézhettem mivel bökött rajtam egyet, hogy induljak. Mégis mit akar Tőlem az igazgató és az ofő együtt? Az igazgató nem szokott velem csak úgy beszélni. Talán rájöttek arra, hogy fél osztály rólam puskázik a dolgozatok között? És most ki akarnak csapni csalás miatt? Tudtam én, hogy túl messzire mennek. De rám soha senki nem figyel. Most meg én fogom megszívni az osztálytársaim miatt. Ezt most, hogy fogom megmagyarázni a szüleimnek?
Lábaim ólomsúly nehezűek voltak mikor lépcsőztem. Mikor elértem az igazgató szoba ajtaját remegő kézzel kopogtattam be. Hallottam egy halk szabadot majd kinyitottam az ajtót és elég fura látvány tárult a szemem előtt.
Az igazgató úr a bőr foteljében ült. Az ablaknál Mrs.Sweety állt és közben lesújtó pillantásokat küldött az igazgató asztalával szemben foglaló székre amin nem más mint Liam ült.
- Jó napot. - köszöntem vékony hangon és a pólóm ujját húzogattam idegesen. Még jobban megrémültem Liam jelenléte miatt. Liam felpillantott rám majd összehúzta a szemöldökét. - Hívatott.
- Igen. Gyere Lia foglalj helyet Liam mellett. - nézett rám mosolyogva az igazgató úr majd a Liam mellett álló székre mutatott. Hezitálva, de elindultam majd leültem. Elég feszült volt a hangulat. - Most, hogy mind a ketten itt vagytok akkor a lényegre is térek. - ketten? Miért hasonlít engem Liamhez? Az én jegyeim jók és a magaviseletem is. Soha nem cigiztem és bulizni sem járok. - Nos ma reggel Liam nevelő szülei felkerestek. Gondolom sejted, hogy mit mondtak...- itt Liamre nézett aki csak megforgatta a szemeit és összekulcsolta a kezeit ami nála annyit tesz, hogy ilyenkor nem válaszol. Órákon is nem egyszer eljátszotta már ezt. - A jegyeid borzalmasak a tanárok pedig semmit nem tudnak veled kezdeni.
- Már meg ne haragudjon igazgató úr, de ez nem a tanárok bűne. Ha más gyerek le tud ülni tanulni akkor Ő miért nem? - fakadtam ki mire Liam az orra alatt elmosolyodott.
- Ebben igazad van, de ahogy látod Liam más mint a többi gyerek. - nézett rám kedvesen az igazgató.  Persze, hogy más.  Szerintem direkt csinálja, hogy magára vonja a figyelmet. - Épp ezért hosszas gondolkodás után arra a döntésre jutottunk, hogy korrepetálásra van szüksége. De mivel a tanárokkal lenézően viselkedik és ez a különórákon is így lenne az osztályfőnökötök azt tanácsolta, hogy korrepetáld Te. - kis híján lefordultam a székről mikor ezt kimondta.
- MICSODA? - Liammel egyszerre pattantunk fel a székből és kérdeztük. Kizárt dolog, hogy én korrepetáljam Őt. Nincs az az Isten. Keressenek neki mást.
- Miért pont Én? - kérdeztem megsemmisülten és a hajamba túrtam.
- Mert az egész iskolában neked van a legjobb tanulmányi átlagod. Kitűnő vagy minden tantárgyból mindezek mellett olimpiákat nyertél már. - utálom, hogy ilyen okos vagyok. Valaki ébresszen fel ebből a rémálomból. Oké a szívem mélyén azért örülök, de ezt senkinek nem mondhatom el.
- És mi lenne akkor ha megígérem, hogy mostantól jó fiú leszek? - szólalt meg Liam is. Az igazgató és az ofó is hangosan felnevetett. Én is elmosolyodtam. Ez az egész abszurd dolog. Ő mint jófiú? Kizárt dolog. - Tanulni fogok mint egy kis angyal és csendben leszek az órákon. Akkor nem kellene Lia szabadidejét pazarolnom.
- Az a gond, hogy neked már senki nem hisz. A döntésem végleges. Lia fog korrepetálni és ha megtudom, hogy nem teszed a kötelességed rögtön kicsaplak az iskolából és elintézem, hogy  más iskolába ne vegyenek át...

Ez durva. Nincs más választásunk. Korrepetálnom kell Liamet...

19 megjegyzés:

  1. Szia:3
    Nagyon jó lett:D Gondoltam, hogy Lia fogja korrepetálni.:D
    Hallod Mia, Lia, Nina, ennyi "a" betűt, követni sem bírom:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lassan már én se :D de sajnos nincs jelen esetben jobb ötletem

      Törlés
  2. Nagyon ügyi vagy és napról napra egyre jobban várom a részeket!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Gondoltam, hogy Lia fogja korrepetálni. Már nagyon vártam, hogy ez végre megtörténjen! Kíváncsi vagyok Lia meddig fogja bírni Liamet. Nagyon várom a következő részt!
    xoxo,
    Ellie

    VálaszTörlés
  4. Valahogy én is sejtettem. xD de jó lett szóval kövit! ^^

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Nagyon tetszik az új történeted. :P
    Tegnap este elolvastam az egészet és végigsírtam. :D
    Szegényt annyira sajnáltam. :(
    Már alig várom, hogy a folytatásban mi lesz. :P
    Főleg Harryvel és Kiarával. :D De jobban izgat Liam és Lia. :))
    Remélem Liam most már hamarosan megtudja látogatni Ninát. :/
    puszi♥

    VálaszTörlés
  6. De jóó kövi részt! gyorsan! :D
    (Én személy szerint úgy képzeltem el hogy Liam először bunkózni fog ugyanúgy aztán Liának elege lesz és megmondja majd a magáét amin Liam elgondolkozik és a gondolkodás közben egyszer csak rájön hogy Lia milyen kedves is tud lenni ezért bocsánatot kér majd kibékülnek és Liam maga sem tudja hogyan de egyre közelebb engedi magához őt és elmondja a szülei történetét és majd az lenne a legjobb ha az egyik korrepetáláson lenne az első csók:) nekem ez az elképzelésem utánna nemtom :) am nem azért írom ezt le mert hogy te ilyenre csináld csak én így képzelem el remélem nem haragszol meg hogy ezt leírtam :) )

    VálaszTörlés
  7. Nemreg olvasom, de nagyon szeretem a blogod. :P :)

    VálaszTörlés
  8. Szia.
    Nagyon jó rész lett és remélem hamar folytatod majd mert nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lesz ebből az egészből.
    Szóval hamar folytasd már kíváncsian várom! ;)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó rész lett! Gondoltam, hogy Lia fogja majd korrepetálni Liam-et. Szerintem amúgy egyáltalán nem rövidek a részek! Imádom a blogod! Siess a kövivel!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés