2013. július 21., vasárnap

Epilógus

Sziasztok. Hát ide is elérkeztük. Az epilógus. Igazából megvallva életemben először most írtam epilógust. Szóval remélem jól megírtam. Sajnálom amiért ilyen rövidke lett, de szerintem ez pont jó befejezés. Harry gondolatmenetelét írtam le mivel neki nagy szerepe volt a töriben. Őszintén megmondva büszke vagyok magamra mivel nem hittem volna, hogy egyszer képes leszek egy ilyen hangvételű törit megírni. És azon pedig még jobban meglepődtem, hogy ennyin olvastátok és még tetszett is :) Hálás vagyok minden egyes szavatokért és biztatásotokért. Ahogy ígértem a következő törim sokkal vidámabb lesz és a napokban hozom is az első részt ! Szóval érdemes figyelemmel kísérni a blogot :D

Harry egymagában ült a temetőben szemeit pedig le sem vette az előtte álló sírról. Pislogás nélkül olvasgatta azt a nevet ami a sírkőbe volt vésve.
Az unokatestvére nevét. Legbelül ordított a fájdalomtól, de kívülről nem merte kimutatni az érzéseit. Gyáva volt mint mindig. Hagyta magát elnyomni és soha nem állt ki mellette.
És most nincs többé. Elveszítette és nem lesz esélye neki elmondani azt, hogy számíthat rá.
Soha nem mert ellen szegülni a családjának és meg is lett a látszatja. Hagyta, hogy Liam öngyilkos legyen, pedig tudta nagyon jól, hogy szüksége van rá.
- Harry nem jössz? - állt mellé Louis, de Harry még csak fel sem pillantott rá. Kezei ökölbe szorultak és próbálta kiverni azt ostobaságot a fejéből, hogy Liam az ő bátyja miatt halt meg. Részben az Ő hibájából. Mocskos dolgok kavarogtak a fejében és meg sem próbálta kiverni onnan. Louis örök életében gyűlölte Liamet. Néha nem mutatta ki a gyűlöletét és normálisan bánt unokaöccsével, de mikor képtelen volt türtőztetni magát csúnya dolgokat vágott a fiú fejéhez. Harry ismerte a legjobban legidősebb bátyját. Hosszú évekig egy szobában voltak és akkor Louis rengeteg titkot megosztott öccsével. Mint például azt, hogy miért is utálja Liamet. Louis egyszerűen képtelen volt elviselni azt, hogy nem Ő van a központban. Liam betoppanásával a szüleik állandóan vele törődtek a rossz magaviselete miatt, Louis pedig nem tudott bele törődni, hogy nem Ő a téma. Az évek során a haragja pedig fokozódott. Senkit nem érdekelt, hogy a családból Ő az egyetlen aki egyetemre jár és mindezek mellett remekük focizik. Akkor határozta el azt, hogyha megváltoztassa Liam életstílusát akkor megint Ő lesz a központban. De ez az elmélete nem jött össze.
- Még maradok egy kicsit. - válaszolta csendesen és megpiszkálta az orrát csak azért, hogy ne legyen olyan feltűnő, hogy szinte elsírja magát. - Majd haza gyalogolok. - tette még hozzá.
- Ahogy gondolod. - vont vállat Louis majd sarkon fordult és elindult a temető kijárata felé. Harry lopva hátra fordította a fejét és meglátta ahogyan bátyja egy feltűnően csinos lányhoz sétál az ujjaik pedig összekulcsolódtak és úgy indultak tovább útjukra. Jól ki tudta azt is venni, hogy Lia, testvére vállán pihenteti a fejét.
A göndör hajú srác keserű gúnnyal fordult vissza Liam sírjához. Teljes szívéből megutálta Lia Lopezt mivel a lány tehet unokatestvére haláláról. Akkor este ha Liam nem látta volna meg Liát és Louist csókolózni akkor nem borult volna el az agya és nem verekedett volna össze a bátyjával és akkor a szülei nem vitték volna el abba az elvonóba ami a vesztét okozta.
De Harry nem csak ez miatt utálta Liát. Hanem az miatt is mert most Louis van a soron.A bátyja eszét teljesen elvette a szerelem. Louis teljesen megváltozott. Harry már meg sem tudja mondani, hogy mikor beszélgetett utoljára rendesen vele. Pedig tudja, hogy Louis nem boldog. Lehet nem mutatja ki kívülről, de öccse nagyon is jól tudja, hogy rettentően emészti magát Liam halála miatt. És van is oka. Az unokatestvére helyett, Lia mellé állt pedig akkor Liamnek nagyobb szüksége lett volna rá. Louis pedig ezt nem tudja megbocsájtani magának.
 Az a lány örömmel teszi tönkre mások életét. Miatta hitte azt mindenki Liamről, hogy drogozik. Pedig Hazza tudta, hogy ez nem igaz. Ő elhitte minden szavát az unokatestvérének és segítette ahogy tudta.
A haláltól azonban még sem tudta megvédeni. Szó nélkül tűrte, hogy szülei becsukják abba az intézetbe ahol drogtúladagolásban halt meg. Ha a családja ellen mert volna szegülni akkor Liam még mindig élne. Nem kellett volna nagy csodát csinálni, csak pusztán azt kellett volna mondania, hogy bízik Liamben és tudja róla, hogy soha nem drogozna.
Szerette Liamet úgy mintha a testvére lenne. Elfogadta olyannak amilyen és soha nem beszélt hozzá bután vagy lenézően. Liamnek pedig csak erre lett volna szüksége. Egy szerető családra akik mellette állnak és tiszta szívükből szeretik.
Tomlinsonék ezt a szerepet nem tudták eljátszani. Nem bíztak a fiúban és elhitték egy ideg lány szavait akiből a megsértés beszélt. Pedig Liam mindent megtett azért, hogy meg tudjon felelni. De mikor Jack, Karen és az unokatestvérei a szemébe mondták, hogy nem tudnak benne többé bízni, Liam összetört. A húga halálát pedig már képtelen volt feldolgozni. Akkor jutott el a tudatáig, hogy senkilye nem maradt. Magára maradt a nagy világban ahol senki nem törődik vele és senki nem szereti.
Harry a szíve mélyén fel volt készülve, hogy Liam nem fogja sokáig bírni. Azonban arra mégsem volt felkészülve, hogy mikor bemegy meglátogatni a szobájában megtalálja az ágyon fekve holt fehér arccal. Azonban ahogyan a holt testet nézte látta, hogy Liam szája sarkában aprón mosolyog.
Igen mosolyogva halt meg mivel tudta, hogy a túlvilágon sokkal jobb dolgok várna rá ahol újra együtt lehet a szüleivel és a húgával.
- Boldogan halt meg. - Harry összerezzent mikor meghallotta a háta mögött Niall hangját. Felállt és meglátta, hogy Niall és Zayn mögötte állnak miközben komoran figyelik Liam sírját. A két fiú miután megtudták, hogy unokatestvérük meghalt, hallgatásba borultak. Hibásnak érezték magukat Liam halála miatt. Soha nem mutatták ki a szeretetüket, de szerették a fiút. De most már késő. Liam nincs többé.
- Most már nem kell többet szenvednie. - bólintott Zayn majd megveregette Harry vállát.
A három fiú egymás mellé állt és szemeikből egy-egy könnycsepp folyt ki. Mindannyian hibásnak érezték magukat, de az időt már nem tudják vissza fordítani. Liam Payne-t soha nem fogják viszont látni...

37 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól meg írtad! A végére be is könnyeztem :'( szomorú lett a vége, de nekem ez is nagyon tetszett <3 csak így tovább, várom a következő töridet!! :)
    Puszi: Regiii *-*

    VálaszTörlés
  2. Ezt nagyon jól megírtad,még el is sírtam magamat. Nem nagyon tudok mit mondani,mert még az epiológus hatása alatt vagyok. Örülök neki,hogy most máshogy írtál mint eddig. Ééés várom az új törid. :-)

    VálaszTörlés
  3. Drága Dórucika!
    Ezt a részt, és magát a történetet is nagyon jól megírtad. Bekönnyeztem a végét, és.. és.. és most még olyan hosszú komit sem tudok írni, mint amilyet megérdemelnél. Egyszerűen képtelen vagyok rá, teljesen beleéltem magam, és egy részem gyászolt Harryvel.
    Csak gratulálni tudok, és már várom a következőt <3
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  4. Nem jutok szóhoz.Istenem ilyen tökéletes történetet még nem olvastam soha.A végen már én is pityeregtem és attól féltem, hogy zárlatos lesz a billentyűzet XD Szomorú,de én valamiért jobban szeretem a nem 'heppi end' befejezéseket.
    Nagyon várom már a következő töridet.
    xoxo Any

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szegény billentyű xD őszintén megmondva én nem nagyon szeretem a nem happy endes töriket :/ még most is furcsálom h képes voltam ilyet írni :D

      Törlés
  5. Nagyon jó lett a rész és a töri is.Már nagyon várom a következő törit

    VálaszTörlés
  6. Próbáltam erős lenni mert itt vannak a szüleim meg jöttek hozzá a barátaik(nem tudom hogy miért de jöttek) de nem bírtam a végére már bőgtem és mindenki engem nézett hogy mégis mi a rák bajom van. Meg mutattam nekik ezt az egy részt és ők is sírtak kicsit. Nagyon tetszett ez a sztori és nagyon várom már a következőt.Remélem annál majd nem kell ennyit sírni max az örömtől. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te jó ég..hányan olvasták el?? :O wáá....hát a következő törimen még dolgoznom kell :P

      Törlés
  7. Nem nem nem nem!!! Ez ìgy nem lehet!!! Miért van az hogy a legjobb tőrténetek vége mindig rossz???!!! Annyira jó és élethü volt az egész történet!!! Fél órája folyamatosan zokogok .... Van néhány öröm könnyen is mert örülök hogy egy ilyen színvonalas oldalt találtam! Minden blogod fenomenális ,DE eddig rám ez volt a legnagyobb hatàssal! Ìrjál még sok történetet hagy örüljek!!!! Tisztellek és rajongód vagyok! Xoxo Luca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jézus isten. Rajongó? o.O ezt most írják nekem először :P nem vagyok én sztár szóval nem kell rajongani értem ( majd ha Twitteren kék pipa lesz a nevem mellett akkor majd lehet rajongani értem xD) örülök neki ha színvonalasnak találod az oldalt :)

      Törlés
  8. Uristen! Ez nagyon szomorú volt. Még nem olvastam olyan történetet, amelyen ennyit sirtam volna. Nagyon jol irsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye sok törit olvastál? nehogy már aztán csak az én blogom sírj xD

      Törlés
  9. Hát gratulálok:') Nagy tapsot érdemelsz.:) Szokásomhoz hű maradtam, sírtam egy sort Liam halálán.. Szegény Liam. Azt hiszem mostantól ez a törid lesz a kedvencem, a vége miatt:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huh hát ha te tapsol akkor én meg meghajolok :)

      Törlés
  10. Szia :)
    Nagyon szépen megírtad ezt a történetet, bár ezt a részt alig tudtam végig olvasni, mert nem láttam a könnyeimtől... :((
    Szegény Liam. :(
    Már alig várom az új töridet. :P
    puszi: Petra♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ouuu :/ örülök neki ha megfeleltem az elvárásoknak :D

      Törlés
  11. Szia!
    Nagyon eredeti történet volt :))Fantasztikus volt ez a történeted, alig tudtam végig olvasni, mert úgy folytak a könnyeim. Annyira átérzem amit le írtál. :)) Már nagyon várom a következő történetedet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. komoly? az volt a célom hogy tudjátok bele élni magatokat :D ezek szerint sikerült xD

      Törlés
  12. Eddig ez volt a kedvenc történetem, mert tényleg valósághű volt. Megmutatta, hogy a világ igazságtalan, hogy az emberek nem mindig azok, akiknek mutatják magukat.
    Tetszett, hogy a végén Zayn, Niall és Harry valóban meggyászolták Liam-t, míg Louis reakcióján ismét meglepődtem: miért van még mindig Liával? Harry nem mondta el neki, hogy milyen valójában az a lány? Egyedül Karent és Jack-et hiányoltam: ők mit szóltak Liam halálához?
    Mindegy is, a lényeg, hogy fantasztikus történet volt. Személy szerint örülök, hogy nem happy end lett, ennek így kellett vége lennie, így tökéletes, még akkor is, ha szomorú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most hogy így leírod most esett le h Karent és Jacket totál kifelejtettem o.O mondjuk őket nem is nagyon akartam bele írni az epilógusba ugyanis szerintem a fiúk sokkal többet bántották Liamet. meg itt a végén a fő hangsúly Lián volt aki miatt történt a halála.

      Törlés
  13. Drága Dórucika!
    Az epilógust szinte végig sírtam. Az érzelmeket tényleg gyönyörűen írtad le, és szerintem ez méltó befejezés ennek a történetnek! Egyszerűen imádtam ezt a történetet, úgy ahogy az eddigieket is! Örülök, hogy végül is kiderült kiderült ki szerette Liam-et és ki nem! Várom a következő történeted!
    xoxo Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen kiderült :D sietek vele xD és köszi

      Törlés
  14. :( 1.szomi smile:szomorú volt a rész
    :( 2.szomi smile:kár hogy vége a történetnek
    :( 3.szomi smile:..(ez inkább vidám mer jól írsz :) )
    Legyen következő történet!!!
    Pussz:EGY NAON NAGY fanod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne írj ilyeneket xD én nem vagyok sztár...majd ha jön ki egy igazi könyvem és milliók fogják olvasni na majd akkor fanolhatsz éjjeltől-nappalig xD

      Törlés
  15. Komolyan mondom szóhoz sem jutok! Ez a legjobb sztori amit olvastam és itt a DARK-ot is beleértem!!! Egy nap alatt végigolvastam az egészet mert egyszerűen nem tudtam felállni! Annyira eltaláltad az ízlésem, hogy az nem igaz! Imádom mikor ilyen a végkifejlet, pontosan rámutattál milyen önzők az emberek, komolyan mondom meghatott!!! ( a barátnőm reakciója erre az volt hogy: NEKED VANNAK ÉRZÉSEID??) Hát tényleg még mindig a hatása alatt vagyok! NAGYON-NAGYON köszönöm, hogy olvashattam !!
    xoxo Eliza

    VálaszTörlés
  16. Kedves Dórucika
    Nekem ez a blogod tetszett legjobban nagyon áttudtam érezni a történetet nagyon ritkán könnyezek meg.még egy sztorin se sikerült megkönnyeznem de ezen igen... mindig is akartam.ilyen törit leírni mint ez a rész de soha nem mertem :P na mindegy ehhez egyszerűen csak gratulálni tudok nagyon tetszettek ezek a részek :-)) ûdv:Szlovákia :D

    VálaszTörlés
  17. Még sosem sírtam blogon.De te ezt eltudtad érni.Egyszerűen remek rész lett.Te pedig tehetséges író vagy

    VálaszTörlés
  18. Wow..nem kaptam levegőt, annyira sírtam..most találtam meg a blogod, de marha jóó..már az elejétől tudtam, vagyis gondoltam, hogy Lia "ribanc" féle..na mindegy..nagyon ügyes vagy.:)

    VálaszTörlés
  19. Eddig talán egy blogon sírtam, de az sem az az igazi sirás volt. és neked ezt sikerült elérned.igaz tegnap kezdtem el olvasni az egész blogodat,mindegyik törit.az összes közül ez tetszett a legjobban de nem csak a történeteid közül mert amugy több száz blogot olvastam már de csak ez hatolt a szivemig ugy igazan. nagyon koszonom hogy megirtad nekem/nekunk ezt a törit és én nem is annyira bánom hogy az a tipikus 'heppiend'-es lett a sztorid. en minden kepet lementettem amit találtam a blogodon és nem azért hogy felhasználjam kell emlék erről a csodálatosan történetről!!! <3 <3 <3 Puszi: Laura

    VálaszTörlés
  20. Nagyonsok gratu annyira tetszett a történet, hogy elsirtam magam rajta nagyonjólett és mégegyszer gratu :) :) :)

    VálaszTörlés
  21. Hey! :)
    Nem találok szavakat a történetedre.- pedig ez tőlem ritka.
    Van tehetséged az íráshoz.
    Ahogy leírtad a karaktereket, azok érzésit , vagy éppen csak magát a történést. Jó fogalmazó képességed van - ami nem mindenkinek adatik - és tudod is használni.
    És Jézus, még a "kőszívű Dóra" ( sorry,de nem szoktam elérzékenyülni. ;). ) is elbőgte magát rajta. - kritika író vagyok,de teljes nevem nem írnám le.
    Eddig talán ez beletartozik abba a csoportba amik tényleg tele vannak érzelmekkel. Nem szerettem volna,hosszú kritikát írni,mivel már késő van..De ezt a blogot - és ezt a történetet ebből kiemelték,hogy olvassam el . De nem bántam meg.Sőt. Élveztem. Csodálatos író vagy. Ez a kedvenc történetem a blogodról. :) Xx Dóra♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úr Isten, nem gondoltam volna, hogy egyszer ehhez a blogomhoz még ír valaki komentet. pláne nem azt, hogy egy kritikus :DDDD nagyon szépen köszönöm a dícsérő szavakat.

      Törlés