2013. április 14., vasárnap

§10- Tudod hogy csak hülyülök

Szóóóval itt a kövi rész :D És még lett a 70 rendszeres olvasóm. Köszönöm szépen :) Komizniiii
- Zayn elmondanád végre, hogy került az a csirke a villába? - az első kérdésem rögtön Zayn fele ment mikor mindannyian leültünk a nappaliba és kényelmesen elhelyezkedtünk a fotelban. Liam rögtön szétterült mellettem és az egyik kezével áttkarolta a vállamat és úgy húzott magához. Tudtam, hogy még mindig félt Louistól, pedig az említett srác még csak felénk sem nézett. Az egyik fotelban foglalt helyet és bőszen egy répát rágcsált közben pedig Zayn mondandóját várta. Ám a rosszfiúnak nem sok kedve volt beszélni, hanem helyette idegesen fészkelődött a fotelban és hol Harryre, hol Niallre pillantott. Göndörke nem nagyon vette figyelembe, csak nyugodtan üldögélt és az ajkaiba harabdált, míg a Szöszi mellettem foglalt helyet és épp azzal volt elfoglalva, hogy az arcáról levegye a maradék torta darabkákat amiket Louis merénylete miatt kapott mivel szerencsétlennek belenyomta a fejét a szülinapi tortájába. Igen ez olyan szokványos időtöltés volt a One Direction villába ami nekem már annyira hiányzott, hogy most nagyon jó kedvem lett.
- Hát a tegnapi buli nem úgy sült el, mint ahogy mi azt terveztük. - túrt bele fekete hajába és rosszállóan a mellette ülő Harryre nézett. Liam érdeklődve felhúzta a szemöldökét és várta a folytatást. Zayn nyelt egyet és tovább folytatta. - Ugyanis Hazza meghívott egy csomó idegen csajt akiket egy bárban szedett össze és akikről később kiderült, hogy nagy Directionerek.
- Mondtam már, hogy nem tudtam, hogy rajongók. Velem tök átlagosan viselkedtek. - mondta felháborodva Harry és összekulcsolta a kezeit a melle alatt majd felhúzta az orrát. Hogy én ezen miért nem lepődök meg? Talán azért mert ha azok a csajok jól néztek ki akkor Harryt tuti, hogy nem érdekelte, hogy rajongók.
- Aha persze. - vágott vissza gúnyosan Zayn. - Tök mindegy, már megtörtént. Szóval a buli tele volt őrült rajongókkal akik percenkét elájultak ha csak rájuk néztünk.
- Ez mind oké, de még mindig nem tudjuk, hogy került ide az a csirke. - válaszolta egyszerűen Liam. A számból vette ki a szót. A rajongókkal mi összefüggésben van a csirke?
- Niall megéhezett és azt mondta, hogy csirkére vágyik. - vette átt a szót Louis arcán pedig megjelent egy hatalmas vigyor. Ránéztem a mellettem ülő Niallre, de ahogy elnéztem nem fogta fel, hogy róla beszélünk mivel épp az ujjait nyalogatta. Gusztustalan! - És ezt a rajongók meghallották, majd percekkel később Niall kezébe nyomtak egy elő csirkét. Elég vicces volt, ahogyan kiugrott a kezéből, Zayn pedig elkezdte üldözni.
- Egész éjjel azt hajkurásztam. - mondta felháborodva Zayn.
- Aztán pedig ráugrottál és megölted. Pedig milyen jó kaja lett volna belőle. - szólalt meg végre Niall és egy szúrós pillantást küldött Zayn felé aki figyelembe sem vette. Ahogy elnéztem eléggé megviselte, hogy egész éjjel az állatot kellett hajtania. Bár végig nézhettem volna az egészet.
- Inkább fogd be, és nyald tovább az arcodat. - böktem játékosan oldalba, mire rám emelte kék szemeit és a maszatos kezét nyújtotta felém. Undorodva húzódtam közelebb Liam felé, nehogy véletlenül hozzám érjen.
- Igazából ezt a tortát a nagyim küldte Írországóból. - vonta meg a vállát. - Nagyon finom. Kérsz belőle? - nézett rám egy barátságos mosoly kíséretében. Szemei csillogtak miközben beszélt. Egyszerűen képtelen voltam nemet mondani neki. Így aztán végül összeszedtem magam és az egyik ujjommal az arcához nyúltam és letöröltem onnan egy apró torta darabot majd gyorsan megettem. Igaza volt tényleg finom íze volt.
- Fúj ez undorító. - szólalt meg Harry és elhúzta a száját, mire én csak grimaszoltam egyet. Nem nagyon zavart, hogy a többiek mit gondolnak. Tényleg finom volt én pedig imádom a tortákat. Niall pedig szívesen osztozott az arcán lévő tortából. Pár percel később pedig nem csak a kezeim voltak maszatosak hanem az arcom is.
- Én ezt nem bírom nézni. - szólalt meg mellőlem Liam és kezét a szája elé rakta úgy mintha hányni akarna. - Em Te engem addig nem csókolsz meg amíg le nem fertőtleníted magad. - csóválta a fejét és elhúzódott tőlem. Arcomra egy gonosz vigyor terült majd a következő pillanatban Liamre vetettem magam és ott csókoltam az arcát ahol tudtam, miközben Ő próbált eltolni magától. Ám most én bizonyultam erősebbnek mivel egész testemmel rá nehezedtem. A többiek pedig csak nevettek rajtunk, míg Liam segítségért kiabált. De senki nem segített rajta. Hosszú percekkel később pedig mikor leszálltam róla, maszatosan ült mellettem mérgesen. - Ezt még csúnyán visszakapod! - öltötte ki rám a nyelvét én pedig felálltam.
- Gyere mossuk le. - húztam fel a kanapéról majd kézenfogva elindultunk a fürdőszoba felé. Épp, hogy csak kinyitottam az ajtót mikor egy hangos sikítás hagyta el a számat és kis híján elájultam, mikor a fürdőszoba közepén megpillantottam egy élő kecskét. Komolyan egy kecske állt a fürdőkád mellett és onnan nézett rám.
- Ez meg, hogy a francba került ide? - kérdezte döbbenten Liam és nagyokat pislogott. Szerintem próbálta feldolgozni a helyzetet. Hisz nem mindennap lát az ember a fürdőben egy kecskét. - SRÁCOK! - ordította el magát mérgesen majd az említettek megjelentek az ajtóban.
- Harry nem akarsz valamit mondani? - fordult Zayn, Hazza felé aki csak a hajába túrt és látszott rajta, hogy valami értelmes mondandón töri a fejét.
- TI ELMEBETEGEK VAGYTOK DE KOMOLYAN! MÉGIS, HOGY A FRANCBA KERÜLT A FÜRDŐBE EGY KECSKE? ÁLLATKERTET AKARTOK NYITNI VAGY MI A SZAR? - Liam teljene kifordult önmagából miközben kiabált. Az említettek pedig csak lehajtott fejjel álltak és hallgattak. Amit nem is csodálok, mivel még én sem mernék ilyenkor a szavába vágni. Ordibálja ki magát és akkor megnyugszik. Viszont most egyet kell értenem vele. Ez tényleg nem normális dolog ami itt megy. Ha így folytatják, romba döntik a házat. Látszik, hogy nincs közöttük Liam.
- Öhm arra gondoltam, hogy én áttmegyek Lanához amíg ezt az egészet lerendezitek. - mondtam halkan és Liamre néztem, de valahogy nem nagyon zavarta, hogy mit is mondok.
- Tudod mit Em, én is veled megyek. Úgyis szükségem van egy kis friss levegőre. - nézett rám Harry majd gyorsan mellém állt. Nagyon hamar le akart lépni mivel megfogta a karomat és elkezdett kifele húzni a helységből.
- Hazz, úgyis mindenki tudja, hogy Te hoztad ide. - mondta vigyorogva Lou. - Már csak az a kérdés, hogy minek. - kezdte el simogatni az állát aztán a szemei hirtelen felcsillanatak. - Ez Supermannek való feladat...
- De nem most. - állította le bunkón Liam. És mielőtt ismét kitört volna egy veszekedés, Harryvel gyorsan leléptünk. Nesztelen léptekkel surrantunk ki a házból, nehogy véletlenül utánunk szóljanak, hogy nem megyünk sehova.
Személy szerint megkönnyebülés volt kilépni az utcára. Alig vagyunk itt pár órája, de annyi minden történt.
- Honnan szedted össze? - kérdeztem egy idő után Harrytől, miközben a járdán sétáltunk mellettünk pedig a tipikus angol házak körvonalai rajzolódtak ki. Még szerencse, hogy Lanáék háza közel van a srácok villájához. A göndöre arcán megjelent egy sejtelmes mosoly mikor felém fordult. És végre volt időm jobban szemügyre venni.
Harry volt az egyetlen a bandából aki a legtöbbet változott. Sokkal magasabb lett az utolsó találkozásunk óta. Mikor utoljára találkoztunk akkor velem volt egy magasságba, de most jóval magasabb volt tőlem, ráadásul vékonyabb is lett és az ingje alatt ki lehetett venni pár kockát is. Haja azonban már nem volt annyira göndör és kevésbé állt szanaszét. Azonban nem kerülte el a figyelmemet a zölden virító szemei. Azt hiszem, hogy most már értem, hogy miért pont érte vannak annyira oda a lányok. Harry egy szívdöglesztő pasi lett.
- Ha tudnám elmondanám. - tárta szét a kezeit vigyorogva, mire én homlokon csaptam magam. - Reggel mikor felkeltem ott volt az ágyam mellett. Aztán mikor teljesen felkeltem körülnéztem a folyosón és szerencsémre még senki nem volt fennt. Ezért megfogtam  és kivittem a fürdőbe. Hisz a szobámba mégsem maradhat. - fejezte be  mesélését én pedig nem bírtam abba hagyni a nevetést. Annyira vicces volt ahogy ezt az egészet elő adta.
- De ugye azzal tisztában vagy, hogy nem maradhat a villában? - néztem rá egy szomorú arckifejezéssel. Talán meg akarja tartani az állatot ami nem épp a legjobb ötlet.
- Most hülyéskedsz? Liam kiherélne ha megtudná. - mondta keményen, de azért a szája sarkában még mindig ott volt egy bújkáló mosoly. - Komolyan merevedése volt, mikor beszólt Lounak? - fordult felém egy ördögi vigyorral. Még pislantani is elfelejtettem mikor meghallottam ezt a kérdését. Ahogy elnéztem komolyan gondolta és nagyon érdekelte a válasz. Kivel én jöttem!
- Ennyire érdekel ez a téma? - húztam fel a szemöldökömet, Ő pedig keményen bólintott egyet.
- Liamnek Te vagy az első igazi barátnője. És köztünk szólva Te nagyon dögös vagy, szóval simán kinézem belőle, hogy nap hosszat a szexen jár az esze. - gondolkozott tovább én pedig rettentő zavarba jöttem. Nem nagyon szeretem mikor valaki dögösnek hív. Ráadásul azt még jobban nem csípem mikor a srácok mondják ezt rólam. Ugyanis én nem tudok úgy rájuk nézni mint pasi jelöltek. Pedig szerintem is dögösek, de akkor is Liam legjobb barátai.
- Harry nem gondolod azt, hogy nagyon pervez vagy? - kérdeztem meg végül.
- Jaj most mit izélsz Emma. Ez nem szégyen. Ha az én barátnőm lennél én sem titkolnám azt, hogy állandóan feláll a farkam mikor rád nézek...habár így is feláll, hogy nem vagy a barátnőm. - halványan elpirult.
- Gusztustalan vagy. - mondtam és elhúztam a számat majd távolabb léptem tőle.
- Ugyan már, tudod hogy csak hülyülök. Te vagy a legjobb lány barátom. - mondta kedvesen és küldött felém egy barátságos mosolyt. Ettől a mondatától jobb kedvem lesz és engedtem neki, hogy magához húzzon és megöleljen. De még így is többet ölelt a kelleténél.
És tovább folytattuk az utunkat. Az egészet végig beszétük, kis semmiségekről. Harry egy csomó mindent kérdezett a suliról meg mindenről, míg én arról, hogy milyen Liam nélkül az élet. Az első mondatából levettem, hogy a bandának nagyon hiányzik mivel így olyanos mint az ősemberek.
Mikor betértünk Lanáék utcájába és megálltunk a házuk előtt még csak csengetnünk sem kellett. Mivel az ajtó kitárult majd Lana futott felém és a nyakamba vetette magát közben pedig sikoltozva ugrált örömében...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a rész is! Szerintem nagyon jól írsz és imádom ezt a történetedet! Csak így tovább és hamar hozd a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  2. Fúúúú, nagyon jó lett. A kis perverz Haroldka. Majdnem végig szakadtam a röhögéstől! Remélem hamar jön a kövi! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó rész lett! Harry nagyon cuki volt, na meg ,,kicsit" perverz is! Imádom a blogod! Siess a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés
  4. SZIA!!!!!!!!!!!!!
    Nagyon imádom!!!!!!!!!
    Te sosem tudsz rosszat mutatni, minden tökéletes a blogodban!!!!!!!!!!!!!!!
    Megmondod hogy honnan szeded a képeket?????????
    KÉRLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PUSZI:Brigi

    VálaszTörlés