2013. április 19., péntek

§13.- Egyébként mit kerestek itt?

Itt a kövi rész. Az előző részhez csak 2 komi érkezett :/ Nem akarok vészmadár lenni, de ez így nem lesz jó. Most komolyan ha nem írtok komit akkor kinek írok? Nyugodtan megmondhatjátok ha nem tetszik mert akkor abba hagyom. De komolyan és ezt nem fenyegetésből írom. Nagyon rosszul esik, szóval jól esne pár megjegyzés...
- Itt meg mi folyik? - kérdezte Zayn, mire én rögtön elengedtem Harry nyakát, ám a Fürtöske nem tért észhez ugyanis még mindig szorosan húzott magához. Ezt nem hiszem el, miért csinálja ezt velem. Oké én engedtem meg neki, hogy megöleljen, de arról nem volt szó, hogy a srácok is végig fogják nézni. Liamra inkább már rá sem merek nézni. Ugyanis elég félre érthető helyzetnek lehet most a szemtanúja.
- Cicám Te megcsalsz engem? - kérdezte Louis. Ezt a kérdést Hazzának szánta. - Hogy mertek pont engem kihagyni egy ilyen ölelésből? - és a következő pillanatban mögém ugrott majd hátulról áttölelte a derekamat fejét pedig a hátamnak támasztotta.
Na jó most már tényleg elegem van. Mi ütött ebbe a két ütődöttbe? Alig pár perce magyarázaztam el Harrynek, hogy semmit nem akarok Tőle és szerencsémre felfogta. Vagyis jobban mondva úgy nézett ki, mint aki felfogta. De viszont ha most ránézez akkor már nem vagyok biztos benne, hogy felfogta az mikor azt mondtam, hogy nem akarok Tőle semmit.
És most kezdhetem előről a mondókámat mivel Louisnak is el kell magyaráznom, hogy semmit nem akarok Tőle. Mondjuk nincs nagyon ínyemre ugyanis Louis az utóbbi időben nélkülem is eleget szenvedett. Nem akarom, hogy miattam még szomorúbb legyen. De akkor sem engedhetem, hogy hiú reményeket tápláljon irántam mivel még mindig Liamet szeretem.
Aki ezt az egész jelenetet most végig nézi ahogy két srác előről és hátulról is ölel. Ráadásul mind a kettő elég kanos és merevedésük van. És, hogy ezt honnan tudom. Nos elég kemény az ágyékuk, szóval tökéletesen megérzem. Ami nagyon ciki. Mivel tudom, hogy én váltottam ki belőlük.
- Na jó elég volt a gyereknapból. Engedjetek el és nem mondom többet. - húzódtam el a két sráctól, majd mikor ez a feladat sikerült, megigazítottam a ruháimat és félve Liamre pillantottam. Hanyagul az ajtófélfának dőlve állt és szemöldökei kérdően fel voltak húzva. Volt valami fura az arcán amit nem tudtam hova tenni.
Esküszöm ha most azt hiszi, hogy megcsaltam Őt Harryvel a göndöke farkának vége. Komolyan mondom én leszek az aki pöcsön rúgom, de úgy, hogy többet soha nem fogja használni. És ezt most halál komolyan gondolom. Liam már így is tiszta féltékeny Louisra, erre fő még meglát Harryvel is miközben ölelkezünk. Én mikor láttam Őt más lánnyal ölelkezni? Soha. Persze, hogy kiborul, hisz én is kiborulnák a helyében.
Zayn észre vette a feszültséget kettőnk között.
- Harry, Louis gyertek velem egy kicsit. - szólt rá a két srácra akik még mindig elég közel álltak hozzám. Értetlenül bámultak Zaynre és egy tapottat nem mozdultak.
- Mégis minek? Nekem jó itt. - mondta gyerekesen Louis. Zayn mérgesen homlokon csapta magát és a következő pillanatban elkapta Louis és Harry csuklóját úgy mint az ovisoknak szokják, majd kihúzta őket a konyhából.
A helységre csend telepedett. Liam a cipőjét kezdte el kémlelni én pedig az ujaimat tördeltem majd úgy döntöttem, hogy ideje lenne megszólalni és elmagyarázni a történteket.
- Boldog hónapfordulót. - indultam meg felé mosolyogva. Végre felemelte a fejét és gúnyosan felhorkantott. Rosszul esett ez a viselkedése. Ugyanis nem tudta mi is történt köztem és Harry között. - Még mielőtt azt hinnéd, hogy megcsaltalak, közlöm veled, hogy Harry csak segített főzni.
- És ezért megölelted? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Igen mert összevesztem vele. Ugyanis elmagyaráztam neki, hogy feleslegesen próbálkozik nálam mert én csak Téged szeretlek. - mondtam mérgesen. Éreztem ahogy végig mér. - De már tudom, hogy hülye ötlet volt pont Őt megkérnem, hogy segítsen. Pedig én csak azt akartam, hogy tökéletes délutánunk legyen. Szokász szerint mindent elcsesztem. - egy könycsepp csordult le az arcomon.
Most komolyan megharagudott rám, pedig én nem is akartam megbántani. Esküszöm már rég megbántam, hogy haza jöttünk. Amióta Londonban vagyunk állandóan csak veszekszünk a féltékenykedése miatt. Legalább ha lenne értelme! De nincs. Egyik sráctól semmit sem akarok és ami a legfontosabb soha nem lennék képes megcsalni Őt.
Lassan magához húzott majd fejét a vállamra rakta és elkezdte simogatni a hátamat. Halkan szipogtam tovább és vártam a folytatást. Én elmondtam amit akartam. Ha hisz nekem akkor jó, ha meg nem akkor egy barom.
- Igazából nem is gondoltam azt, hogy megcsaltál Harryvel. - kuncogott fel végül én pedig rá emeltem a tekintetemet és szúrosan ránéztem amiért áttvert. - Viszont most már muszáj valahogy kiengesztelned. Szóval hallgatlak mit terveztél délutánra?
- Akkor nem haragszol és nem hiszed azt, hogy megcsaltalak? - kérdeztem félve.
- Meg sem fordult a fejemben. - mondta mosolyogva amitől nekem egy csapásra jobb kedvem lett és lágyan megcsókoltam. - Amúgy is a mai napnak tökéletesnek kell lennie, hisz hónapfordulónk van.
- Bizony. Arra gondoltam, hogy mi lenne akkor ha délután megnéznénk a kedvenc filmjeidet? - bújtam hozzá az Ő szemei pedig felcsillantak. - Mellesleg csak neked főztem.
- Tökéletesen hangzik. Amúgy én is terveztem neked valamit estére. - húzódott el tőlem én pedig kérdően néztem rá és vártam a folytatást. De valahogy nem akarta folytatni. Oké most kíváncsivá tett.
- Este Niall szülinapi bulija van. - mondtam értetlenül.
- Ott is leszünk. Te ne törődj semmivel. - puszilta meg az arcomat majd kézen fogva felmentünk a szobájába.
Mind ketten bele feküdtünk az ágyba, Liam pedig boldogan kapcsolta be a DVD lejátszót és tette be az első filmet ami a kedvence volt. Meg sem lepődtem rajta, hogy a Toy Story volt. Legtöbb esetben ilyenkor a ház másik végébe megyek csak, hogy ne kelljen néznek. Ám ma nem teszem. Végig nézem vele úgy, hogy közben a mellkasán fekszek és közel vagyok az elalváshoz. De nem fogok elaludni. Ezért, hogy ébren maradjak felpattanok az ágyból és megfogom a tálcát amin a spagetti pihen és óvatosan lerakom az ágyra majd a következő pillanatba Liam szája felé tartom. Nem húzódott el mivel villa volt a kezemben és nem kanál.
Mosolyogva hagyta, hogy etessem majd kivette a kezemből és Ő is eljátszotta ugyan ezt velem. Végül mikor az étel elfogyott vigyorogva húzott magához és csókolt meg. Hagytam, hogy ledöntsön az ágyra és a nyakamat apró csókokkal lepje el. Számat apró nyögések hagyták el. Kezei lassan csúsztak a pólóm alá és mikor azon volt, hogy levegye rólam, hirtelen kitárult a szoba ajtaja és megjelent előttünk Harry és Louis. Arcukra gonosz mosoly húzódott. Liam rögtön leugrott rólam és zavartan a hajába túrt, az én arcom pedig paprikapiros lett.
Még jó, hogy nem pont akkor nyitottak ránk mikor rendesen benne lettünk volna  a dolgokban. Egyáltalán, hogyan felejthette el Liam bezárni az ajtót? Inkább hogy lehettem olyan hülye, hogy majdnem lefeküdtem Liammel itt? Annyira utálom, hogy Liam a puszta nézésével elfelejtet velem mindent.
- Csak nem megzavartunk valamit? - kérdezte Harry vigyorogva.
- Semmit nem zavartatok meg. - mondtam gyorsan és felültem majd úgy csináltam mint akit nagyon érdekel a film.
- Akkor Liam miért volt rajtad? - vonta fel a szemöldökét Louis és vigyorogva lepacsiztak Harryvel. Úgy látom nagyon élvezték azt ahogy szerencsétlenkedünk.
- Mert újra élesztőset játszottunk. Én voltam az orvos ,Em pedig a haldokló. - válaszolta Liam. Alig bírtam vissza tartani a nevetésem. Harry és Louis abba hagyták a nevetést és úgy néztek Liamre mint egy ütődöttre. Erre még Ők sem számítottak. - Nincs kedvetek beszállni? - kérdezte és felállt majd elindult Louis felé miközben a szájával csücsörített. Lou hátrálni kezdett.
- Vitted innen a mocskos szád. Engem nem kell újraéleszteni. Jól vagyok. - mondta mikor kellő távolságba került Liamtől aki vigyorogva állt pár lépésre Loutól. Szerintem komolyan elhitte, hogy Liam rajta is fog gyakorolni.
- Egyébként mit kerestek itt? - kérdeztem Harrytől aki még mindig az ajtóban állt és onnan figyelte a jelenetet.
- Meg akartam kóstolni a főztömet. - vont vállat egyszerűen és gondolkodás nélkül az ágyra vetette magát közvetlen mellém. Ezt láttam Liam felhagyott Louis üldözésével és irányt változtatott majd kitúrta Harryt a helyéből, hogy tudjon mellém feküdni. Göndöre nem sértődött meg. Kényelmesen elhelyezte magát az ágy szélén és tekintetét a képernyőre helyezte. - Toy Story? Rég láttam már. Szólhattatok volna, hogy ma ilyen laza délutánt terveztek. - Liammel össze néztünk és elhúzta a száját, de azért vállat vont.
- Told arrébb a segged Hazza én is le akarok feküdni. - ugort közént Louis is és nem zavarta, hogy az ágyon már nincs hely. Nyugodtan befészkelődött Harry és Liam közé. Az utóbbi egy nyögéssel jutalmazta, hogyanis Lou véletlenül ahogy fészkelődött eltalálta a farkát.
Persze nem kell megkérdezni, hogy itt-e maradhattok. Ennyit a közös délutánunknak...

6 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Szerintem ne keseredj el, ha kevés komit kapsz, nagyon sok tehetséges íróval megesik, amit én személy szerint nem nagyon értek. :/ Nagyon jó fejezet lett, csak így tovább, már kíváncsi vagyok Niall bulijára :) Remélem Lana is ott lesz *.*

    VálaszTörlés
  2. szia egyetértek az elöttem szólóval tehetséges vagy és ne keseredj el nagyszerű rész lett. azt szeretném kérdezni, hogy milyen programmal csinálod a háttered?

    VálaszTörlés
  3. Na végre.
    Nagyon jó lett a rész.
    Egyáltalán nem unalmas, és ne merd abbahagyni! Mert megőrülök.

    VálaszTörlés
  4. szia!
    nagyon jó a történeted és ne hagyd abba :)és egyet értek az előttem szólókkal :)

    VálaszTörlés
  5. Oké most én is mondjam azt, hogy az előttem komizóknak mind igaza van :D ? Egyébként igen :) Nehogy abbahagyd mert aki ilyen tehetségesen ír annak nem szabad még ha kevés komit is kap! Várom a kövi részt <3

    VálaszTörlés
  6. Iszonyatosan jól írsz! Én imádtam ezt a részt és az összes többit! Már nagyon várom a többit!! :)

    VálaszTörlés