2013. április 7., vasárnap

§6- Ne flörtölj a csajommal!

Itt a kövi rész :D Ahogy látom sokan találgattok már, hogy mi lesz a törimben :P Komiznii
Egy halom könyv hevert előttem a kanapén, de valahogy a figyelmemet mégis jobban szentelte le a kezemben lévő pletyka magazin, amiben szokás szerint megint önmagammal találtam szembe magam. Fogalmam sincs, hogy az újságírók hogyan tudnak rólunk Liammel úgy képeket készíteni, hogy mi még csak észre sem vesszük. Vagyis oké, tudom ez a dolguk, de könyörgöm, hogy még egy moziba is képesek belopakodni csak azért, hogy lencsevégre tudják kapni Liamet, az már azért egy kicsit durva.
Unottan lapoztam egyet majd megtaláltam a cikket amit én kerestem. A szalagcímen a Lemma felirat virított. Értetlenül összehúztam a szemöldökömet majd gondolkodni kezdtem.
Lemma? Vagy elírták, vagy pedig direkt így írták. Én az utóbbira tippelek ugyanis a sztárvilágba hagyomány volt, hogy összeforrasszák a párok neveit a rajongók. Mint például Justin Bieber és Selena Gomez lett Jelena. Szóval ha jól tipp Lemma az Liam és Emma csak összeolvadva. Valahogy nekem a Jelena jobban bejön mint a Lemma, de mindegy.
Ráadásul egy ősrégi képet raktak be a cikk mellé ami még akkor készült mikor Texasból jöttünk haza Londonba és a reptéren egy csomó újságíró szobrozott csak azért, hogy tudjanak képeket készíteni a fiúkról. Liammel akkor mutatkoztunk együtt nyilvánosan először, vagyis akkor készült rólunk az első paparazzi kép. Persze a világ akkor már tudta, hogy járunk csak történetesen kép nem készült még rólunk.
A cikkben egyébként semmi érdekes nem volt. Csak annyi, hogy az újságírók biztos forrásból tudják, hogy Liam New Yorkban lakik a barátnőjével, aki a Művészeti Középiskolába jár. És, hogy látszik mennyire szoros a kettőjük kapcsolata.
Azért kíváncsi vagyok, hogy melyik drágalátos barátnőm árulte el ezeket. Talán Cara vagy Tara? Esetleg a többi idióta akik csak azért állnak szóba velem mert ismerem a One Directiont.
Őszintén megmondva már nem érdekel, ugyanis hozzá szoktam. A figyelmemet inkább a tanulásra és az iskolára szentelem. Nincs szükségem a barátságukra, vannak nekem barátaim, igaz Londonba, de akkor is vannak.
- Neked elméletileg most nem tanulnod kéne? - jött ki a hálószobánkból Liam  és érdeklődve figyelte a tevékenységemet. Hanyagul az asztalra dobtam az újságot és nyújtózkodtam egyet miközben Ő a hűtőszekrényből kivett egy pohár tejet majd megindult felém.
- Ahogy mondod, elméletileg. - bólintottam egy apró mosoly kíséretében. Fölém állt és a hajam közé nyomott egy puszit. - Képzeld hallottál már az új nevünkről? - pillantottam fel rá, mire Liam értetlenül a fejét csóválta.
- Milyen új nevünkről? - húzta fel a szemöldökét.
- Kérlek szépen mi vagyunk a Lemma páros. - böktem az újságra ami az asztalon hevert. Liam hanyagul intett egyet a kezével ami azt jelentette, hogy egy cseppet sem érdekli a dolog. Irigylem, hogy minden pletykát ilyen könnyen vesz. De komolyan, az egyik fülén be a másikon pedig ki. Szó szerint leperegnek róla az utálkozó pletykák. Habár mit várok tőle, hisz évek óta éli átt ugyan ezt. Persze, hogy tök természetes a számára.
- Többet érnél el vele ha inkább a németet tanulnád. - kacsintott egyet, majd egy gyors puszit nyomott az arcomra és elindult vissza a szobánkba.
- Amúgy Te mit csinálsz, hogy ilyen csöndben vagy? - szóltam utána kíváncsian. Nem jó jel mikor Ő csak úgy becsukaszkodik a szobánkba és órák hosszat benn van. Csak egyet jelenthet twitcamot csinál. Imádja fenntartani a kapcsolatot a rajongóival, ezért mikor ideje van csinál egy twitcamot és válaszol a rajongók kérdéseire. A bandából is ő követi vissza a legtöbb embert vissza Twitteren. De mégis a banda menő listáján a rajongók körében Ő van a legutolsó helyen, csak azért mert csöndes és nem tud ellazulni.
- Twitcamot. És képzeld el több ezren néznek. Szóval bocsi, de megyek is vissza. - intett egyet majd gyorsan becsukta maga után az ajtót.
Gondolhattam volna. Hisz csak rá kell nézni és rögtön észre lehet venni, hogy milyen jó kedve van. Imádja a rajongóit és szeret nekik örömöt csinálni.
Figyelmemet újra vissza szenteltem a könyveimnek, de negyed óránál tovább nem bírtam. Egyhangúan vissza raktam a könyveimet a táskámba majd mikor rendet raktam a hálószobánkat vettem célpontba.
Halkan nyitottam ki az ajtót, majd rögtön megpillantottam Liamet, miközben az ágyunkon fekszik a hasán pedig a laptopja pihen. Mikor észre vette, hogy beléptem szemei rögtön felcsillantak és boldogan mosolyogott rám.
- Úgy látszik srácok a kívánságotok teljesült, mert Em megérkezett. - nézett bele a kamerába amiből hangos újjongást lehetett hallani.
- Hol van? Szólj neki, hogy azonnal tolja ide a formás kis seggét. - szívem egy ütemet kihagyott, majd a másik pillanatban úgy ugortam rá az ágyra mintha rakétából lőttek volna ki. Végül pedig Liam mellé másztam és pár percen belül az integető Niallel, Zaynel és Harryvel találtam szembe magam. Mind a hárman alig fértek bele a kamerába, de akkor is jó volt őket látni mégha nem is élőben. Rettenetes hiányoztak már, hogy nem láthattam őket minden nap. Pont ma reggel gondoltam arra, hogy ideje lenne őket felhívni. Ezek szerint Liam olvasott a gondolataimba.
- Mi a szitu srácok? - kérdeztem vigyorogva aki egyszerre kezdek el beszélni, szóval semmit nem értettem belőlük. Liam csak az orra alatt vigyorgott és a fejét csóválta. Semmit nem változtak. Még mindig olyan ütődöttek mint eddig voltak.
- Szitu az van, méghozzá nem is akár mi. - harsogta túl a többieket Niall majd úgy állította be a kamerát, hogy csak Őt lehessen látni. De valahogy nem akart neki összejönni, ugyanis Harry a hátára mászott a fejét pedig a szöszi vállára rakta, hogy Ő is tudjon bele nézni a kamerába. Zayn pedig oldalról bökdöste Niallt, hogy mennyen arrébb. - Szóval most, hogy Te is itt vagy, meg szeretnélek hívni a szülinapi bulimra. - húzta ki magát büszkén. A szám tátva maradt ugyanis totál kiment a fejemből, hogy szülinapja lesz. - Liam azt mondta, hogy először veled kell megbeszélni mivel haza kell jönnötök Londonba neked pedig suli van. - húzta el a száját mire én csúnyán ránéztem Liamre aki sajnálkozva pillantotta rám.
- Semmi pénzért nem hagynám ki a szülinapi bulidat Niall. - vigyorogtam bele a kamerába.
- De Emma, mi lesz a suliva? Londonból nem tudsz rögtön másnap vissza jönni. - nézett rám felháborodva Liam. Megforgattam a szemeimet.
- Olyanról még nem hallottál, hogy betegség miatt hiányzás? Szépen elmegyek dokihoz és beteget jelentek az pedig kiír egész hétre. Londonba pedig senki nem fogja tudni, hogy nem vagyok beteg. - magyaráztam el, de ahogy elnéztem Liamet nem nyugodott meg.
- Tudtam, hogy nem hagysz cserben. - vigyorgott Niall. - Alig várom, hogy újra lássalak benneteket.
- Én is. - mondtam vigyorogva. - És hol van Lana? - néztem Zaynre aki még a kamerán keresztül is észre vettem, hogy zavarba jön pont mint akkor mikor Liammel rajta kaptuk őket smárolni.
- Elzáráson, mivel Bradford Bad Boi nem tudta a gyíkját a nadrágjában tartani. - kuncogott Harry, Zayn pedig egy párnával fejbe vágta, mire Hazza lefordult az ágyról. Liammel értetlenül összenéztünk mivel semmit nem értettünk belőle amit Harry mondott. Addig oké, hogy Lana elzáráson van, de a többi az elég zavaros.
- Hazza nem tudnád értelmesen elmagyarázni, mivel sajnos mi ezt az új beszédstílusodat nem értjük. - csóválta a fejét Liam, mikor Harry visszamászott az ágyra és újra látni lehetett a kamerába. De mielőtt beszélni kezdett volna, gyorsan megigazította a haját azzal a tipukus Stylesos mozdulatával.
- Mr. Malik a suli mosdójában légyottozott Lanával a diri pedig rajta kapta őket. - csapta össze egyszerűen a kezét. Zayn homlokon csapta magát, Niall pedig fetrengett a röhögéstől. Szemeim kitágultak és alig bírtam felfogni az előbb elhangozzatokat.
- Micsoda? - kérdeztük egyszerre Liammel. Á szóval nem vagyok egyedül akinél kiverte a biztosítékot. Lana komolyan képes volt Zaynel az iskola mosdójában hancúrozni? Ez valahogy nem vall rá. Mondjuk Zaynből kinézem, de Lanából akkor sem. Valahogy ez az egész olyan abszurd. De aztán kitudja.
- Igazat beszél. - bólintott egy aprót Zayn. - Tanévnyitó bál volt Lana gimijében és én voltam a párja. Csak arra nem számítottam, hogy annyira dögös lesz. Egy combigérő mini ruha volt rajta, hatalmas dekoltázsal. Hirtelen elkapott a hév és bementünk a legközelebbi mosdóba ami a férfiaké volt. Ott pedig...hát khm..történtek dolgok. Épp a közepében voltunk mikor nyitódott az egyik ajtó és megjelent előttünk az iskola igazgatója. Lana egy hónap elzárást kapott engem pedig kitiltott az iskola területéről. - magyarázta el szűkszavúan közben pedig paprikapiros volt. Harry és Niall pedig szó szerint szakadtak a röhögéstől. Liam se bírta sokáig, ugyanis pár pillanat múlva ő is sírt a nevetéstől. Hát persze a One Directionnél ragályos a nevetőgörcs. Ha az egyikük rákezdi az tuti, hogy a többi négy folytatja.
- Minden elismerésem a tiéd haver. - prüszkölt Liam a nevetéstől én pedig kicsit sem kedvesen vállon ütöttem mire Ő kiöltötte rám a nyelvét.
- A legjobb barátnőmről beszéltek! - mondtam felháborodva és bevágtam a durcit. Liam ez láttam egy kicsit lecsillapodott majd kiengesztelés képpen egy lágy csókot nyomott a számra amit a fiúk egy hangos ' Hú' - val jutalmaztak.
- A Lemma páros még mindig él és szorosabb a kapcsolatuk mint valaha volt. - füttyentett egyet Harry, mire Liam felmutatta neki a középső újját. Ezek szerint már ők is hallottak erről az egészről.
Mikor újra mindenki kellő képpen lenyugodott akkor tudatosult bennem, hogy hiányzik közülük Louis.
- Srácok hol van Louis? - kérdeztem összehúzott szemöldökkel miközben a kamerát pásztáztam.
- Szólított valaki? - hallottam meg ismerős hangját.
- Emmával és Liammel beszélünk. - szólt neki Niall majd a következő pillanatban, Lou a srácok közé ugrott és már csak őt lehetett látni.
- Emmácska! - kiáltott fel és szó szerint elkezdte ölelgetni a laptopot. - Annyira örülök, hogy látlak és hallhatom a hangodat. Nagyon hiányoztál már. - dünnyögött a laptopnak.
- Öhm Lou ugye tudod, hogy nem érzem azt, ahogy ölelsz? - kérdeztem félénken. Azt hittem, hogy Louis megváltozott mivel minden újság arról számolt be, hogy teljesen megváltozott. Pedig szerintem nem mivel pont olyan bolond mint eddig volt. Épp eszű ember nem ölelget egy laptopot.
- Nem baj, képzeld el. - mondta mosolyogva és végre felhagyott az ölelgetéssel.
- Képzeld Louis, Liamék a jövé héten haza jönnek a szülinapi bulimra. - újságolta jókedvűen Niall. Louis kék szemei felcsillantak a boldogságtól.
- Alig várom, hogy beszélhessek veled Emmácska. Te vagy az egyetlen ember a Földön aki megért engem és elfogad olyannak amilyen vagyok. - hangja vékony lett az arca pedig megnyúlt. Még a kamerán keresztül is észre vettem, hogy szenved. Amit nem is csodálkozok. Wen csak játszott az érzéseivel úgy ahogy Eleanor is. Egyik lány sem szerette Őt igazán.
- Haver ez most lehet durván fog hangzani, de ne flörtölj a csajommal! - mondta felháborodva Liam mire én gyilkos tekintettel néztem rá. Még, hogy Louis flörtöl velem. Na persze, hisz még csak nem is az estem.
- Tudod Leeyum, Emma a legeslegjobb barátom aki szívesen segít nekem és mindig meghallgat. - mondta keményen Louis majd a következő pillanatban felállt és kiment a kamerából.
- Jobb lesz ha mi most megyünk. - köszönt el gyorsan Harry.
- Ja, jövő héten pedig gyertek. - tette hozzá Niall majd gyorsan kikapcsolta a kamerát.
Liam nem nézett rám hanem még mindig a sötét képernyőt bámulta ahol  pár másodperce még a fiúk voltak láthatóak.
- Liam ez meg mi a franc volt? - fordultam felé kérdően. Egyáltalán, hogy jutott az eszébe ilyen hülyeség. Louis a barátom úgy ahogy Harry, Niall és Zayn. Nem vagyok belé szerelmes és nem is leszek.
- Ne tedd az ártatlan Emma. Még a hülyének is feltűnik, hogy flörtöl veled. Louis csak akkor becézgeti a lányokat mikor tetszik neki valaki. - mondta mérgesen és elfordította a fejét. Tényleg komolyan beszél. Liam féltékeny a legjobb barátjára!
- Hé Liam ennek semmi jelentősége nincs. Nekem csak te kellesz és senki más. Lou csak a barátom akivel jó hülyülni. Nem szeretem és nem is fogom. - bújtam hozzá és megcsókoltam. Liam arca megenyhült mikor a szánk összeért.

5 megjegyzés:

  1. "- Elzáráson, mivel Bradford Bad Boi nem tudta a gyíkját a nadrágjában tartani. - kuncogott Harry, Zayn pedig egy párnával fejbe vágta, mire Hazza lefordult az ágyról."
    Hát ez eszméletlenül vicces volt. Szó szerint leszédültem a székről, pedig engem senki sem vágott fejbe párnával. Köszönöm, hogy feldobtad a napomat XOXO <3

    VálaszTörlés
  2. - Elzáráson, mivel Bradford Bad Boi nem tudta a gyíkját a nadrágjában tartani.
    Ezen meghalltamXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nagyon nevettem úristen:D Nagyon jó lett:D Várom már a következőt:) Holnapra(?), szeretném kérni:D
    :*

    VálaszTörlés
  3. - Elzáráson, mivel Bradford Bad Boi nem tudta a gyíkját a nadrágjában tartani. - Ezen behaltam! XD Ezek szerint ez volt mindenkinek a kedvenc mondata! Imádom! Szegény Louis! Sajnálom hogy az összes csaj csak játszik vele! Azt hittem rosszul látok amikor Liam féltékeny lett Louis-ra. Remélem nem fognak össze balhézni! Siess a kövivel! <3 :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!:)) Ez nagyon komoly!:D Kiváncsi leszek a kövire!:) Nagyon jól írsz csak így tovább (kicsit túl sok lett a nagyon:/)!

    VálaszTörlés
  5. http://loveunderworldwithharrystyles.blogspot.hu/2013/04/2dijam.html <----Egy kis meglepetés vár a blogomban :)

    VálaszTörlés