2013. április 16., kedd

§11- Na, nem Harry.

Itt a kövi rész. Az előző résznél kérdezte valaki komiban, hogy honnan húzom le a képeket. A válasz pedig az rá, hogy Google és a Weheartit.com . Az utóbbin nagyon jó képek vannak :D Komiznnii
- EMMA! - kiabálta Lana közben pedig a nyakamat szorította és úgy ugráltunk körbe- körbe. Egy valamit biztosan tudok : Kereshetem fel a fülorvosomat, mivel az tuti, hogy megsüketültem Lana ordibálása és nevetése miatt. De nem szóltam rá, hiszen csak örül nekem, hogy újra láthat. És én is örülök neki, de azért tudom hol a határ. Mellesleg Harry is itt vanak, aki úgy nézi Lanát mintha egy őrült lenne akit most engedtek ki a diliházból. Megértem ezt a hozzáállását mivel Lana elég furán tud viselkedni mikor elfeledkezik magára. Azonban engem nem érdekel, hogy egy csomóan dilisnek nézik. Ha jobban megismeri az ember, rájön arra, hogy arany szíve van akire akár mikor lehet számítani. Engem már nem egyszer kihúzott a bajból és sokat segített már, amiért hálás vagyok érte.
- Lana, megfujtasz! Engedj el mert nem kapok levegőt. - szóltam rá mikor még percekkel később is magához szorított és a nevemet kibálta. Ezzel nem is lenne baj ha nem az utca közepén csinálta volna ezt a jelenetet. Most a járókelők mind vissza néznek, hogy meggyőződjenek róla, jól-e vagyok. Mivel szerintem most úgy nézhettem ki mint akir el akarnak rabolni.
- Hupsz, bocsi. - engedett el, de az arcán még mindig egy fülig érő mosoly terült szét. Én sem tudtam megállni mosoly nélkül. Annyira hiányzott már a hülye feje. Hiszen Ő a legjobb barátnőm akinek mindent el merek mondani. - Csak tudod annyira hiányoztál már. Meg aztán annyi mindent el kell mondanom, hisz hetek óta nem beszéltünk. - fogott bele a mondókájába én pedig testileg- lelkileg felkészültem. Ha Lanánan sok mondandója van akkor egész délután megszakítás nélkül fecsegni fog.
- Chhh, pletykás csajok. - forgatta meg a szemeit a mellettem álló Harry majd karba fonta a kezeit és úgy nézett a villogó tekintetű lányra. Lana rosszállóan ránézett Fürtöskére miközben kezei ökölbe szorultak. Hoppá valamiről én lemaradtam, ugyanis mikor utoljára beszéltem Lanával semmi problémája nem volt Harryvel. Azonban most érezni lehet kettőjük között a feszültséget.
- Ne szólj bele Harold. - sziszegte a fogai között Lana majd tekintetét újra rám szegezte arcán pedig megjelent a szokásos mosoly. Harry csak vállat vont és látszott rajta, hogy nem nagyon érdekli a barátnőm viselkedése. - Szóval Em, nincs kedved bejönni. Épp turmixot készítettem és gondoltam megihatnánk közösen, közben pedig mesélnénk egymásnak. Tudod mint régen. - csillantak fel a szemei és aprókat tapsolt a kezeivel. Mit szívott ez a lány? Totál túl van pörögve engem pedig szóhoz sem enged jutni. De ez a turmixos ötlete akkor is jól hangzik.
- Végül is nincs más programom délutánra. Liam szerintem még mindig azt próbálja megfejteni, hogy hogyan került a villába egy kecske. - gondolkoztam el, majd vigyorogva bólintottam egyet és kérdően Harryre néztem. Hisz mégsem küldhetem Őt haza. Ha már egyszer elhívtam magammal, akkor szépen kibírja azt amíg Lanával váltok pár szót.
- Van banános is? - húzta fel az egyik szemöldökét és Lanára nézett aki csak unottan megforgatta a szemeit a srác kérdésén.
- Ha az az vágyad, akkor csinálok olyat. - egyezett végül bele Lana és elindult be a házukba mi pedig Hazzával követtük. Őszintén megmondva én nagyon szerettem Lanáéknál lenni mivel nagyon otthonos kis házuk volt. Egyszereű, de mégis hangulatos és barátságos.
A konyhájukba vezetett ahol leültünk egy székre, míg Ő a konyha pulthoz ment és elkezdte készíteni a turmixokat. Pár perc elteltével pedig három poharat rakott az asztalra és kíváncsian nézett rám.
- Szóval milyen New York? És a suli? Milyen Liammel közösen lakni? - zúdította rám a kérdéseit és pedig próbáltam felfogni amiket kérdez. Olyan gyorsan beszélt, hogy szinte az agyamig el sem jutottak a kérdések, nem hogy még a válaszok.
- Minden szuper. Liam állandóan próbál a kedvembe járni, igaz a főzös az nem megy neki, de jobb is. A suli pedig...elég jó. Csak történetesen mindenki azért barátkozik velem mivel én vagyok Liam barátnője és a többi banda tag pedig a barátom.  Ha nem lett volna Liam akkor tuti, hogy ott hagytam volna az egész sulit mivel elég szar érzés volt. De szerencsére segített áttvészelni a kezdeti nehézségeket. - mondtam el egy szuszra és gyorsan ittam a turmixomból csak azért mert ideges voltam, hogy Lana és Harry tátott szájjal bámulnak rám. Talán nem kellett volna rögtön a közepébe vágnom a dolgoknak. De a barátaim szóval nincs mit előttük titkolnom.
- Szemét lotyók. - fortyogott Lana mérgesen, Harry pedig csak bólogatott ami azt jelentette, hogy igazat ad a lánynak. - El tudom képzelni, hogy milyen plázapicsák járnak oda. Bezzeg itt, mindenki gyászba vonult mikor megtudták, hogy többet nem fogsz hozzánk járni. Kihalt az iskola nélküled. Nincsenek programok, csak unott hétkoznapok. Az egész gimi elment veled együtt. - mesélte. Valahogy erre számítottam. A gimiben mindenkivel jóban voltam és nem azért mert ismertem a srácokat. Itt önmagamért szerettek.
- Már bocs, hogy ezt mondom, de szerintem az ottani emberek elmebetegek.  Találkoznak minden nap Emmával, és nem flörtölnek vele...borzalom. - csóválta a fejét Harry. És megint kezdi. Komolyan mondom, kezdek félni Tőle. Ezzel az örökös szex dumájával meg a dícsérgetéseivel, teljesen megrémít.
- Senki nem kérte véleményedet Harry. Legfőbb nem a tiédet. - mondta gúnyosan Lana és dátra dőlt a székének.
- Arról már senki nem tehet, hogy menstruálsz és rajtam vezeted le a gondjaidat. - vágott vissza Harry mérgesen. Oké, rosszabb a helyzet mint amit én képzeltem.
- Mégis mi a franc ütött belétek? Miért marjátok egymást állandóan? - kérdeztem értetlenül és az említettekre néztem, akik mind a ketten felhúzták az orrukat. - Könyörgöm hisz barátok vagytok. Zayn mit szól hozzá? Vagy simán elhalgassa a hisztijeiteket?
- Zaynel már napok óta nem beszéltem és nem is fogok egy ideig. - mondta végül Lana és flegmán felhúzta az orrát.
- Szakítottatok? - kérdeztem rémülten és a szám elé kaptam a kezem. Nem hiszem, hogy szakítottak. Mármint Zaynen nem láttam semmi furát. Vagyis szerintem megviselte volna, ha szakítottak volna. Szóval ez biztos, hogy nem igaz...remélem.
- Nem csak egyszerűen elegem van a szexmániás haverjaiból. - folytatta tovább Lana, és elfutotta a pulykaméreg. - A három majom miatt vagyok egy hónapig elzáráson, ugyanis Ők beszélték tele Zayn fejét azzal, hogy dugjon meg a suli mosdójában.
- Hé, nekünk ahhoz semmi közünk nem volt. Nem mi mondtunk Zaynek, hogy döngessen meg az igazgató előtt. - mondta felháborodva Harry.
- Tök mindegy, ugyanis utána élvezettel röhögtetek rajtam. És nekem elgem lett. Megmondtam Zaynek, hogy addig nem állok szóva vele amíg a régi nem lesz. - fejezte be a mondandóját Lana majd csalódottan lehajtotta a fejét. - Csak az a baj, hogy ennek lassan már egy hete. És még mindig nem keresett.
- És még bulizni is volt nélküled. - vigyorogta Harry önelégülten, mire Lana szemei kipattanta az arca pedig vörös színben pompázott.
- Micsoda? Nélkülem? hogy mert? - sápítozott. Én pedig, hogy megelőzzem a bajt, hirtelen elkaptam Harry kezét és felrántottam a székból.
- Nekünk mennünk kell. Liam már biztos hiányol. - néztem rá sajnálkozva Lanára, aki gyilkos tekintettel mondogatta Zayn nevét.
Futó lépésben elhagytuk a házat majd haza felé vettük az irányt. Persze Harry az egész utat végig röhögte. Elég kínos volt, mivel megint mindenki megbámult minket. Már kezdem megszokni, hogy mindenki elmebetegnek néz.
- Miért kellett elmondanod neki, hogy Zayn nélüle bulizott? - vontam kérdőre Harryt. Szerintem ez nagyon paraszt viselkedés volt tőle. Hisz látta, hogy Lana mennyire maga alatt van amiért Zayn egy hete nem is érdeklődik iránta. Erre fő, Ő még most még jobban megkeverte alattuk a dolgokat.
- Ne mond, hogy nem volt vicces. - kuncogott fel halkan. Nem válaszoltam rá azonban magamban mosolyogtam rajta. Tényleg elég vicces volt. Az út hátra lévő részét csak a nevetésünk zaja törte meg.
Egy parkon mentünk keresztül mikor Hazza hirtelen gyorsabban kezdte el szedni a lábait majd azt vettem észre, hogy lehajol és dünnyög az orra alatt.
- Öhm Harry , mit csinálsz? - értem utol, majd akkor vettem észre, hogy Haz kezében egy szőrös szürke macska pihent.
- Most nézd meg. - emelte fel a macskát csillogó tekintettel. - Imádom ezt a cuki pofiját. Muszáj haza vinnem. - dünnyögött tovább majd a macskával együtt továtt lépkedett. Nem szóltam semmit, csak követtem és elérzékenyülten néztem, hogy mennyire szeretetteljesen néz a macskára. Azonban azt már nem tudom, hogy a srácok mit fognak hozzá szólni mikor meglátják Hazzát egy macskával.
Épp a villa vaskapuját nyitottunk ki mikor nyitódott a bejárati ajtó és szembe találtam magam Liammel miközben mellette a kecske állt. Zayn, Louis és Niall pedig mögöttük állt.
- Harry épp téged kerestelek. - szólt rá rögtön Liam az említettre aki megtorpant a kapuban és rémülten pislogott Liamre aki idő közben leért a lépcsőről a kecskével együtt. - Tessék, csinálj vele amit akarsz. Mert a villában nem marad. - mondta, de nem vette észre a Fürtöske kezében pihenő macskát.
- Mi az ott a kezedben? - kérdezte Niall és érdeklődve pislogott Harryre.
- Na, nem Harry. Azt a macskát ide nem hozod be. - esett le Zaynek közben pedig hevesen a fejét csóválta. - Ez a héten már az ötödik macska!
- De nézzétek meg milyen aranyos. Nem lehettek olyan szívtelenek, hogy az utcán hadjátok. - kérlelte őket Harry, de a srácok nem úgy néztek ki mint akik megenyhültek volna. Komolyan ennyi macskát hozott már haza?
- Inkább a kecskéddel törödj! - mondta mérgesen Liam.
- Mégis mit csináljak vele? - nézett rá tanácstalanul Harry. - Nem tehetem ki az utcára.
- Vidd vissza oda ahonnan hoztad. - mondta egyszerűen Niall. Harry szomorúan lehajtotta a fejét. Louis megsajnálta és mellé állt majd szomorúan a vállára tette a fejét.
- Akarod, hogy veled mennyek cicám? - kérdezte végül Louis mire én kikerekedett szemmel néztem rá. Cicám? Ez most komoly? Ekkora buzis szöveget már rég hallottam.
- Mi van Lou bebuzultál? - néztem rá.
- Tudod, hogy van ez Emmácska. A csajokban már egy csomót csalódtam. Hazza pedig soha nem bántana meg. - nézett rám egyszerűen Louis. Tudom, hogy csak hülyéskedik. Nem buzi és nem is lesz.
- Legalább ne nyilvánosan mond édesem. - vigyorogta Harry.
 Liammel összenéztünk majd egyszerre tört fel belőlünk a röhögés.  Végül közelebb léptem felé és nyaka köré fontam a kezeit és lágyan megcsókoltam.
- Hiányoztál. - suttogtam és hozzá bújtam.
- Te is nekem. - puszilt bele a hajamba majd kézen fogva vissza mentünk a villába...

3 megjegyzés:

  1. Ez szuper volt!!!!!!!!!!!
    Harry nagyon aranyos volt a cicuval!!!!!!♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥Liam-et♥♥♥ is imádom!!!!!!!!!!
    Te nem tudsz rosszat írni!!!!!

    Brigi a nevem amúgy!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is mint a többi! Imádom a töridet! Hamar a kövit ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, siess!:))

    VálaszTörlés