2013. január 28., hétfő

Twenty-three

 Itt a napi friss rész. a törienek szerdán vége és én akkor fogom kihirdetni a novella verseny győzteseket. Szóval akik elküldték e-mailben a kész novelláikat gondoltam megkérdem, hogy mindenkinek azt a nevet-e írjam ki amit ott ki mutat? nehogy aztán megsértődjetek, vagy ilyesmi :D Ó és komizzatok!


LIAM
- Hogy mi? Várjatok, még egyszer....HOGY MI? - fordultam a négy srác felé akik kényelmesen el voltak helyezkedve az ágyamon.
- Jelentkeztünk az X-Factorba. - válaszolta ismét tiszta nyugodtan Harry mintha az normális lenne, hogyha valaki megy egy tehetségkutatóba. Az ember esze megáll. Elmegyek kirándulni, össze jövök azzal a lánnyal akit szeretek, boldog vagyok és mikorra haza jövök a barátaim beállítnak és boldogan újságolják, hogy jelentkeztek egy tehetségkutató műsorban mint egy banda.
Jó ezzel magával nem is lenne gond, mivel nem is egyszer átfutott az agyamon, hogy jelentkeznem kéne mivel tényleg jó hangom van. Vagyis a családom szerint. És mindig szerettem volna énekes lenni.
Igen ám, de ez mind akkor volt még mikor nem jártam Lynnel. Két hete vagyunk még csak együtt, ez olyan kevés idő. Ha most jelentkezek akkor Ő háttérbe szorul.
- És mégis minek? Vagyis...jó énekelni. De Ti is? - próbáltam értelmesen felfogni a helyzetet, de nem ment. Örültem neki viszont elleneztem is.
- Na ná. Tök jó buli lesz. - vigyorgott Zayn és lepacsizott Niallel aki még mindig a kezében tartotta a jelentkezési papírt amin ott virított a nevem és az Ő nevük is. - Haver ez az álmod és a mienk is. Tehetségesek vagyunk.
- Honnan tudjátok, hogy ez az álmom? - kérdeztem.
- Én már akkor tudtam, hogy van érzéked a zenéhez mikor először találkoztunk a Nando'sban és kikoktattad Niallt. - bólogatott hevesen Louis. Szóval ez az egész már ki volt tervel úgy, hogy én nem tudtam róla.
- Az még semmit sem jelent. - vont vállat egyszerűen.
- Igazad van. Csak megfeledkeztél anyukádról és az Ő videóiról amik rólad készültek mikor Te énekeltél. - mondta vigyorogva Niall. Köszi anyu rendes vagy, de komolyan. Pedig már azt hittem, hogy leszokott arról a szokásáról, hogy mindenkinek a gyerekkori videóimat mutogassa.
- Az eszem megáll. Két hétre megyek csak el otthonról, és ti az alatt megbolygassátok az egész életemet. - fújtattam mint egy macska és duzzogva hátra dőltem a székemben.
- Ne kéresd már magad Liam. Tudjuk nagyon jól, hogy szíved szerint benne vagy. Tudsz énekelni és nagyon sokra vihetnéd velünk. Talán még meg is nyernénk. - mondta olyan hangnemben Harry ahogy én még soha nem hallottam beszélni. Végig néztem rajtuk és láttam az arcukon az eltökéltséget. Akarják és most én legyek az aki össze dönti az álmaikat?
- És Lyn? Srácok annyit próbálkoztam nála és most végre össze jött. Szeret engem és én is őt. Nem mondhatom csak úgy meg neki, hogy hé bocsi, de megyek az X-Factorba énekelni mert ez az álmom. - mondta komolyan és inkább bele sem gondoltam, hogy mit szólna.
- Ha tényleg szeret akkor melletted van és támogat. - vont vállat egyszerűen Niall amiben igaza volt.
- Meg aztán lehet el sem jutunk az élő műsorig szóval ne szólj neki. - tette hozzá Zayn. Van benne valami. Addig nem kell tudnia róla és ha sikerülne akkor elmagyarázom neki, hogy ez még semmit nem fog változtatni a kettőnk kapcsolatán.
- Szia...sztok. - nyitódott az ajtó és megjelent a maga mosolygós arcával Lyn. Meglepődött mert szerintem nem számított rá, hogy a srácok is itt lesznek.
- Szia tündérke jöttél Rómeóhoz? - kérdezte vigyorogva Zayn én pedig vállba ütöttem és oda mentem a barátnőmhoz. Figyeled: barátnőmhöz. Annyira jó érzés kimondani és oda menni hozzá meg megcsókolni úgy, hogy senki előtt nem kell letagadnom az érzéseimet.
- Khöm...gyerekek is vannak a szobábam. - köszörülte a torkát Lou és még csak ránks sem nézett úgy ment ki a szobából. Jó ebbe aztán meg már mi ütött? Szerencsére a többiek is követték a példáját.
- Aztán csak okosan tubicáim. - kacsintott Niall én pedig felmutattam neki a középső újjamat mire Ő kiöltötte rám a nyelvét és végül becsukta maga után az ajtót.
- Hiányoztál. - suttogtam Lyn fülébe mikor végre valahára magunkra maradtunk. Mosolyogva kulcsolta össze kezeit a nyakam köré én pedig ledőltem az ágyra és végre valahára megcsókolt.
- Mi volt ez a nagy összejövetel? - kérdezte végül mikor a mellkasomon feküdt én pedig egy szőke hajával játszottam. Utálok hazudni ráadásul neki még szarabb, de most nem tehetek mást. Lehet ennek az egész jelentkezésnek semmi jövője nincs. Akkor meg mindek keverjem meg a dolgokat.
- A kirándulás érdekelte őket. - válaszoltam szűkszavúan és még mindig a hajával játszottam. - ...tudod nehéz nekik felfogni, hogy Te vagy a barátnőm Szőke. - tettem hozzá vigyorogva mire Ő villogó tekintettel nézett rám. Elfeledkeztem róla, hogy még mindig utálja ha Szőkének hívom.
- Ne hívj így. - mondta.
- Miért? Hisz pont illik rád. - kacagtam Ő pedig csak a szemeit forgatta.
- Mert utálom a hajamat. Legszívesebben átfesteném barnára. - gondolkozott el én pedig a hajába pusziltam.
- Te még úgy is gyönyörű lennél. - néztem a szemébe mosolyogva és szorosan magamhoz húztam majd megcsókoltam...
○○○
- Fő a nyugalom. Bemegyünk elénekeljük és...- kezdte el tördelni a kezét Niall. Igen ma van a válogatás London egyik stúdiójában. Soha nem voltam még ennyire ideges. Talán ma valóra válik az álmom. Vagy nem. Mennyivel jobb lenne ha Lyn is itt lenne.
Szegénykémnek azt hazudtam, hogy el kell mennem a nagyimhoz mert beteg. És el is hitte.
- ...és tovább jutunk. - mondta keményen Harry. - Srácok ez az egy esélyünk van. Szeretünk énekelni, tehetségesek vagyunk szóval menni fog. - nézett ránk és most mindenki egymásra néztünk majd bólintottunk egyet.
- One Direction! - kiáltotta el magát Louis. Igen a banda neve ami minket jelképez. Egy célunk van mégpedig a zene. Harry ötlete volt. Eleinte nem tetszett, de most már megbékéltem vele. Hisz kit érdekel a név? Az a lényeg, hogy a barátaimmal lehetek és  énekelhetek.
- Ti jöttök. - jött ki egy statiszta és mindannyiunk kezébe egy mikrafont nyomott.
Egymás után indultunk fel a színpadra és álltunk meg a zsűri előtt. Mikor elkezdődött a zene és elkezdtünk énekelni mindannyian bele tettük a szívünket és mikor vége lett meglepetten néztük, hogy mind a négy zsűri állva tapsol.
- Négy igen. Tovább jutottatok...
○○○
Azzal az egy mondattal az életem egy csapásra megváltozott. El kellett mennünk az X-Factor táborba ahol a cél az volt, hogy eljussunk a mentorok házáig. Boldog voltam amiért bekerültünk, de ez még több hazudozással járt. Lyn pedig nem hülye lány. Rá fog jönni és én nem szeretném, hogy mástól tudja meg. Én akarom elmondani neki mivel szeretem és kitartok mellett akár mekkora sztár is lehetek.
Naponta hívott én pedig féltem felvenni neki a telefont. Szörnyű érzés volt. Végül eldöntöttem hogyha bekerülünk a mentorok házába elmondok neki mindent, de addig nem.
- Ne játsz vele Liam. - hallottam meg Lou hangját miközben én a stúdióban ültem egy lépcsőn és az egyik közös képünket nézegettem ami még Hawaiion készült. Akkor annyira tökéletes volt minden. - Brook eleget szenvedett már nélküled is. - ült le mellém és újra azzal a komor arcával találtam szembe magam mint mindig amikor Lyn szóba kerül.
- Tudom és én nem is akarom megbántani. - válaszoltam.
- Most mégis azt teszed. - mondta fagyosan én pedig nem értettem mire céloz. - Tegnap késő este zokogva felhívott és azt kérdezte, hogy mit csinált amiért Te nem beszélsz vele.
Remek most már Louban is jobban megbízik mint bennem. Elvesztettem az irányítást az életem felett. Én nem akarom elveszíteni Őt, de az álmomat sem akarom feladni. Túl fontos mind a kettő.
- Mit mondtál neki? - kérdeztem csendesen.
- Azt amiben megeggyeztünk. - válaszolta egyszerűen. - De sokáig nem fogja elhinni. Gondolj bele milyen rosszul fogja érezni magát ha megtudja, hogy a pasija jelentkezett az X-Factorba.
- Ha ma tovább jutunk, beszélek vele. - határoztam el magam keményen.
- Ideje lesz, mert ha nem én mondok el neki mindent. - most Louis megfenyegetett engem? Ezek szerint igen és igaza van. A barátnőm illő neki tudnia mindenről.
Mondanom sem kell, hogy bekerültünk a mentorok házába szóval ha onnan is tovább jutunk akkor irány az élő műsor és talán még meg is nyerhetjük.
De engem most ez nem érdekel. Beszélnem kell Lynnel...

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóóóóóóóó*---* Bár gondolom ebből megint valami vita lesz..nembaj :D várom a holnapot:3

    VálaszTörlés
  2. PFFFFF... siettem még haza is, hogy én legyek az első komizó, erre megelőztek, hát mi ez?._. :(((((
    Na, mind egy:D A lényeg, hogy nagyon jó lett a fejezet! :) Grat, cicu:D

    VálaszTörlés
  3. Ez hihetetlen. Csoda hogy a írók nem fedeztdk még fel. Pedig ezekből még könyv is lehetne. Cím: A VILÁG LEGJOBB LIAM PAYNE TÖRTÉNETEI !!!!!!!!
    XOXO: HENI

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Nagyon jó rész lett, bár Liam már az elején elmondhatta volna Brooknak, hogy jelentkeztek...
    Na mindegy várom a kövi részt és hogy mit fog hozzá szólni. :D
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Nagyon tetszett ez a rész is, ami nem meglepő! :) Hiszen az eddigi összes fantasztikus volt! :D Kíváncsi vagyok Brook hogy reagál majd, ha Liam elmondja neki, hogy jelentkeztek az xFaktorba. Bár nagy valószínüséggel veszekedés lesz belőle.. Azért még reménykedem benne, hogy még sem így lesz.:) Nagyon várom már a folytatást, hogy megtudhassam mi fog történni!^^ Siess vele pls! :) Imádtam és már nagyon furdal a kíváncsiság a következő történet milyen lesz! :) Puszi: Jenny.<3

    VálaszTörlés
  6. imááádom...*-* káár hogy Liam elrontotta azzal hogy nem mondta el előbb de remélem a végén happy end lesz..:D annyira várom már az új történetet is.. de ha ilyen jó lesz mint a többi akkor fúúúú de szeretlek! ( most is de.. érted.:P ) szóval csak annyi h ez a kedvenc blogom ..<3
    Xxx Vicky

    VálaszTörlés
  7. ahhhhhhh. nagyon jóó:)<3

    VálaszTörlés